Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הנפט מתרסק


roslan1984
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 398
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שרו הגששים :

 

 

עובדים עלינו, עובדים בחורף, בקיץ, בצהרים

עובדים עלינו ישר בעיניים

עובדים עלינו בפנים

ואנחנו לא לומדים, לא לומדים

כן, לא לומדים, כן, לא לומדים, לא לומדים

 

עובדים עלינו... עובדים עלינו... עובדים עלינו...

עובדים עלינו... עובדים עלינו...

 

עובדים אה?

אשכרה...

סעו בזהירות, כדי שנשוב וניפגש

:roll:

סאאב ל(ה)נשמה.

פונטו פונטו פונטו ....צריך להכביר מילים ? :-D

פורסם

מחיר הנפט בנתיים יותר נמוך מחודש שעבר , בזמן קביעת מחיר הבנזין בארץ .

והדולר נחלש בסביבות ה10% מול השקל .

 

בנתיים לא צפויה עליה ואם כן תהיה עליה אז ממש קצת .

 

נראה מה יהיה לקראת סוף החודש .

פורסם

גם אם המחיר ישאר כמו שהוא כרגע ,אז עדיין מחיר הדלק יעלה איכשהו.

תמיד ימצאו דרך לעשוק את האזרחים שאין בבעלותם רכב ליסינג...

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
מחיר הנפט בנתיים יותר נמוך מחודש שעבר , בזמן קביעת מחיר הבנזין בארץ .

והדולר נחלש בסביבות ה10% מול השקל .

 

בנתיים לא צפויה עליה ואם כן תהיה עליה אז ממש קצת .

 

נראה מה יהיה לקראת סוף החודש .

 

אני לא יודע על סמך מה אתה קובע את זה.

בסוף חודש שעבר מחיר החבית היה באזור ה118 דולר. ראה כאן. עכשיו אנחנו מדגדגים את ה121 דולר לחבית.

 

אבל אתה צודק, אין ברירה אלא לחכות לסוף החודש. שינוי משמעותי במחירים כנראה שלא יהיה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
אני לא יודע על סמך מה אתה קובע את זה.

בסוף חודש שעבר מחיר החבית היה באזור ה118 דולר. ראה כאן. עכשיו אנחנו מדגדגים את ה121 דולר לחבית.

 

אבל אתה צודק, אין ברירה אלא לחכות לסוף החודש. שינוי משמעותי במחירים כנראה שלא יהיה.

 

יכול להיות שקצת התבלבלתי

 

הסתכלתי בתוכנת מסחר של כלל פיננסים ופשוט לא ראיתי את הנפט מגיע ל120 -130 $

בכתבה רשום אופציות עתידיות ..

אני לא סוחר בנפט אז יכול להיות איזה בלבול אצלי ..

crud oil.JPG

פורסם
אתם מתפלאים שמחירי הדלק לא יורדים?

תקראו קצת את התגובות לפני ותראו את עצמכם, אתם לא מצפים שהמחירים ירדו ולא עושים כלום למען זה, מה אתם חושבים שזה יקרה לבד?

 

אם באמת היה אכפת לנו אחד מהשני בעם הזה, היינו עושים מרד צרכני כמו שהציבור בארה"ב עושה לא פעם, אבל זו מדינת ישראל, אל תדאגו יהיה בסדר :roll:

 

איך ניתן לעשות מרד צרכנים, אתה לא באמת יכול להשפיע על כמות אדירה של רכבים בארץ לא למלא דלק.

מה אתה יכול לעשות?!

 

זה בלתי אפשרי, כי תמיד יהיו את אלה שכן ימלאו, אז ככה שזה לא יגמר לעולם.

"עדיף לאבד רגע מהחיים,מאשר את החיים ברגע" :scatter:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...