Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6496 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, גם במקרה של דוח שלא הוזן נתקלתי.

עם עריית ראשל"צ כאמור, החבר חטף דוח וזרק אותו, לאחר כמה חודשים הוא קיבל עוד 2 דוחות יום אחרי יום.

עבר שנה, הגיע לבית של ההורים שלי (האוטו היה רשום אז על שמי, סופר כאן בפורום) דוח אחד.

אני ניגשתי ליחידה לסדר ובטחון, על הרכב מופיעים 3 דוחות, 1 שהגיע הביתה, 2 דוחות מלפני 3 חודשים +, אבל הם עדיין לא הוזנו למערכת.

מאז ועד היום 2 הדוחות לא שולמו, רק הדוח שהגיע הביתה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

מתי התקבלו 2 הדו"חות שלא שלמתם?

זו כנראה רבע הכוס המלאה של הבלאגן השורר בעיריות.

 

אגב, שמעתי על חוק חדש שגלעד ארדן רוצה להעביר בכנסת, שעל העירייה תחול החובה להוכיח שאכן בעל הרכב קיבל את הדו"ח בדואר. הכל טוב ויפה, אבל לפי מה שהבנתי מהתגובות כאן זה לא המצב גם ככה?

פורסם

נכון להיום העירייה יכולה להתחיל הליכי גביה בפועל כשלכאורה האזרח לא ידע על הדוחות שהצטברו לחובתו. תיאורתית יכול להיות מצב בו הפעם הראשונה בה האזרח מגלה על קיומו של דו"ח מסוים הוא כשדופק לו בדלק חבר מההוצאה לפועל.

רק אז יע על החוב, יוכל לדרוש מהעירייה אישורים על שליחת המכתבים בדואר רשום, לגלות שלא נשלחו התראות כחוק ולתבוע מהעירייה פיצוי על הנזק שנגרם לו.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...