Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6495 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני קצת פחות מ-3 חודשים, יום שבת, נסעתי לת"א. היינו בים, אכלנו, שתינו, אבל כשרצינו לחזור, פתאום לא זכרנו באיזה רחוב האוטו עומד (העיר הגדולה היא לפעמים גדולה מידי). אחרי כחצי שעה של חיפושים רגליים כבר הייתי בטוח שהמגאן נגנבה, וזה היה ממש עצוב כי היה בפנים דיסק חדש של רדיוהד :roll:

בסופו של דבר האבידה נמצאה ברחוב טרומפלדור. אני מתקרב לאוטו ורואה להפתעתי דו"ח חנייה על השמשה. וזה היה ביום שבת! אוקיי, מרוב שביזבזנו זמן על חיפוש הרכב כבר היה מוצ"ש, אבל לא היה לי מושג שעיריית ת"א החמדנית מחלקת דוחות גם ביום המנוחה הלאומי. אז תדעו לכם והישמרו לנפשותיכם ולכיסכם. זה בכלל היה מעצבן, כי הדו"ח התקבל רק 5 דקות לפני שהגענו לאוטו, ככה שאם היינו עושים את הניווטים בתל אביב קצת יותר טוב - הדו"ח היה נמנע. חשבתי שהפקחית עוד לא הספיקה להגיע רחוק ואולי עוד תהיה לי הזדמנות לדרוס אותה, אבל לא נמצאה שום רושמת דו"חות בסביבה. יש לציין שהחנייה הייתה חוקית לגמרי, כחול-לבן, וששרפנו המון זמן עד שמצאנו חנייה כזו קרוב לים, כי אפילו שבשבת כולם חונים על המדרכות ובצורה מפריעה לא הסכמתי להיכנע לזה.

 

אוקיי, עד כאן פריקת תסכולים, עכשיו לעניינינו: על הדו"ח כתוב בפירוש שצריך לשלם תוך 3 חודשים מיום הצמדת הדו"ח על השמשה. כתוב גם "תשלום הקנס לא יאוחר מיום 19/9/2008", כלומר עוד שבוע. הם לא אמורים לשלוח הודעה בדואר? עד עכשיו לא קיבלתי כלום.

היום בבוקר חשבתי לעצמי, אוקיי, אני אלך על בטוח ואשלם את ה-100 שקל אפילו שלא שלחו לי כלום, כי כבר שמעתי סיפורים למיניהם, ולא בא לי שעוד 3 שנים פתאום ידפקו לי על הדלת מהוצאה לפועל. אז נכנסתי לאתר של העירייה כדי לשלם דרך האינטרנט. ואז שמתי לב לדבר מוזר - על הדו"ח כתוב שמספר הקנס הוא XXXXXX-X-X, אבל על המדבקה שהפקחית הדפיסה והצמידה לדו"ח כתוב שמספר הדו"ח הוא YYYYYY-Y-Y. אז קודם כל, האם יש הבדל בין מספר קנס למספר דו"ח? האם הפקחית עשתה כאן פאשלה?

אמרתי לעצמי, אני אהיה ילד טוב, וניסיתי לשלם בכל זאת. בהתחלה הנכסתי את המספר שהפקחית הדפיסה ("מספר דו"ח") ואז היה כתוב שהמספר לא תואם את מספר הרכב. אח"כ ניסיתי להקליד את המספר השני שמוטבע על הדו"ח ("מספר קנס") ואז בכלל קיבלתי הודעה ש"לא קיים דוח במספר שהוקש. יתכן שברשותך דו"ח ידני שטרם הוקלד למערכת".

מישהו מבין מה קורה כאן, כי אני לא? מישהו ניסה פעם לשלם דו"ח של עיריית תל אביב באינטנט?

אם הם פישלו עם הדו"ח ודילגו עליו זה בסדר מבחינתי, רק שהם יכולים עוד להתעורר פתאום אחרי שנתיים ואז אני פתאום אהיה חייב להם 2000 ש"ח במקום 100.

פורסם
יש לציין שהחנייה הייתה חוקית לגמרי, כחול-לבן,

 

כחול לבן אינה חנייה חוקית, זוהי חנייה המותנית בתנאים שכתובים בשלט בתחילת הרחוב.

 

לרוב מדובר בחנייה לבעלי תו תושב איזורי בלבד, ולעיתים בשעות מסויימות החנייה היא בתשלום באמצעות תוי חנייה.

 

בכל מקרה, זו אינה חנייה חוקית אם אתה לא תושב האיזור ולא הצמדת לרכבך תו חנייה.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

מה שהיה מקובל עד כה הוא שאם לא שילמת את הדו"ח שהוצמד לחלון, אזי מס' שבועות לאחר שעבר התאריך הכתוב על הדו"ח, שולחים לך דו"ח ממוחשב חדש ונותנים לך שוב 90 יום לשלמו עם הקנס המקורי.

הסיבה לכך נעוצה בזה שאולי איכשהו הרוח לקחה את הדו"ח וכד', ואתה אפילו לא ידעת שקבלת.

להבנתי - לא השתנה כלום בשיטה, ולפי התשובות שאתה מקבל באינטרנט (דו"ח ידני שטרם הוקלד) כנראה שזה אכן כך.

נכון שהיום כבר אין דו"ח ידני והכל יוצא ממסופון, אבל אולי הכוונה שהדו"ח טרם עודכן במערכת.

 

אגב, יכול להיות שהמס' דו"ח שאתה רואה באינטרנט, הוא דו"ח נוסף על רכבך שלא ידעת על קיומו ?

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

לירן - תודה לך, אז לפי מה שאתה כותב אני מבין שהפקחית עשתה טעות כלשהי. השאלה היא מה הטעות הזאת אומרת מבחינתי.

 

קונדסון - תודה, אבל אני יודע מה זה כחול-לבן. ביום שבת החניה על כחול לבן היא חוקית למהדרין לכל דכפין. הבעיה שלי היא שקיבלתי את הדו"ח כחצי שעה לאחר צאת השבת, אבל לא על זה אני שואל. הדו"ח הזה כשר (גם אם מעצבן וקטנוני ומוכיח שוב את רדיפת הבצע של הערייה וכו'...). השאלה שלי היא לגבי הרישום המוזר על הדו"ח ועל מה זה אומר מבחינתי.

 

אמיר - תודה גם לך. אני לא בטוח אם הבנת את כוונתי בהודעה המקורית (קראתי אותה עכשיו והניסוח אכן קצת מבלבל) - לא ראיתי שום מס' דו"ח באינטרנט. הכוונה היא שעל הדו"ח עצמו הופיעו שני מספרים - מה שהפקחית הדפיסה במסופון (סימנתי באדום), ומה שמוטבע על נייר הדו"ח (בצהוב). באינטרנט מבקשים להכניס את מס' הדו"ח ואת מס' הרכב. ניסיתי להכניס את 2 מספרי הדו"ח השונים, אחד מהם היה "לא קיים במערכת" והשני "לא תואם את מס' הרכב". לא אכפת לי לשלם, אבל הם לא נותנים לי...

האם הניגוד הזה בין 2 המספרים קשור לזה שלא קיבלתי כלום בדואר?

האם אני יכול לשכוח מהדו"ח וזהו, או שכשיהיה צריך לתת לי קנס מנופח מריבית פתאום העירייה יזכרו בי?

Picture 003.jpg

פורסם

לידיעתך,

דוח כזה אתה יכול לקבל גם בשבת ובעצם בכל מועד שבהם הפקחים עובדים מכיוון שחנית במקום "המיועד לכלי רכב מסויימים" - משמע היה שלט בתחילת הרחוב באותו צד.

אפילו אם היית שם תו חניה (כזה שקונים בקיוסק או בדואר) עדיין היית מקבל דוח כי זאת חנייה שמיועדת רק למי שגר באיזור ויש לו תו אזורי (למשל "אזור 2" על השמשה הקדמית).

כנראה שאם היית חונה בצד השני של הרחוב לא היית מקבל דוח מכיוון שבשבת מותר לחנות חופשי כל היום באיזורים המסומנים בכחול-לבן ללא שלט בתחילת הרחוב.

http://www.tel-aviv.gov.il/Hebrew/Transportation/Faq.asp

פורסם

לגבי התשלום - אתה לא חייב לשלם עד שיגיע אליך הביתה מכתב רשום מעיריית ת"א. הקנס במכתב הרשום יהיה זהה לקנס שניתן לך בדו"ח על השמשה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
לגבי התשלום - אתה לא חייב לשלם עד שיגיע אליך הביתה מכתב רשום מעיריית ת"א. הקנס במכתב הרשום יהיה זהה לקנס שניתן לך בדו"ח על השמשה.

 

העניין הוא ששמעתי כבר סיפורים, חלקם אפילו כאן בפורום, על אנשים שפתאום גילו בהפתעה שיש להם דו"ח אחרי כמה שנים, כשהקנס כבר הכפיל עצמו פי כמה. גם הם לא קיבלו התרעה בדואר.

עוד שבוע פג מועד תשלום הדו"ח הראשוני, ככה שמבחינה חוקית אני אקבל תוספת קנס, לא?

פורסם

אתה לא תקבל תוספת קנס מכיוון שהם לא יכולים להוכיח שדו"ח שהוצמד לשמשה הגיע אליך ולכן מה שקביל זה רק דוח שמגיע בדואר רשום ורק מאז מתחיל הספירה

פורסם

כפי שרשמתי בהודעתי הקודמת,

נהוג שלאחר שפג תוקף התשלום לדו"ח החלון, כעבור מספר שבועות שולחים לך בדואר (רשום) את הדו"ח הנ"ל מחדש ושוב נותנים לך 90 יום לשלמו. בשלב זה אין תוספת פיגורים.

אי אפשר לשלוח קודם לכן, כי תאורטית אתה יכול לשלמו עד הרגע האחרון.

למה לא שולחים תזכורת באמצע? כי יש יותר מידי נהגים/ות שמתבלבלים ומשלמים את אותו דו"ח פעמיים, ואח"כ לך תחזיר להם כסף.

 

במו עיני ראיתי אדם הבא לדואר לשלם שני דוחות שהם אותו דבר (דו"ח חלון ודו"ח ממוחשב), ולמרות שהפקיד הסב תשומת ליבו, הוא התעקש לשלם מהפחד שלא יהיו בעיות אח"כ.

זאת אחת הסיבות שבחלק משוברי התשלום כתוב -"אין לקבל לאחר תאריך..." בעוד שעל שוברים אחרים מופיע הכיתוב "לתשלום עד...". שובר שכתוב "לתשלום עד" ניתן לשלמו גם לאחר מכן, ואם יש הפרשים הם יגיעו בנפרד בחיוב הבא, שובר שכתוב "אין לשלם" אסור לפקיד לקבל תשלום, ואם קיבל טעה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

הדוח לא יכפיל את עצמו עד שלא תקבל את הקנס הביתה.

בוודאות.

עם עריית ראשל"צ לוקח בין 8 חודשים עד 1שנה שמגיע הדוח הביתה

אני יודע את זה בגלל שחבר נוהג לחטוף שם הרבה דוחות, מלבד זאת פעם אחת הייתי עם חבר בקניון ואחרי שנה הגיע דוח הביתה "חניה עם רכב על מדרכה 4 גלגלים", אין לנו מושג איך זה הגיוני כי באמת לא היה דוח על החלון (אולי מישהו לקח או משהו כזה).

 

לגבי תשלום באינטרנט, לוקח כחודשיים עד שהדו"ח מוזן למערכת, רק אחרי הזנה למערכת תוכל לשלם בכ"א באינטרנט, עד אז זה תשלום מזומן בדואר אם נפשך חפצה להפטר מהתשלום כבר עכשיו.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

במשך להצעות שניתנו להמתין עד שיגיע הד"ח בדואר רשום. האם נכון שבמידה והעירייה לא מצליחה לבצע מסירה במשך שלוש שנים מיום מתן הדו"ח, חלה עליו התיישנות והוא מבוטל?

ובמילים אחרות האם להמנע מקבלת דואר רשום במשך 3 שנים?

פורסם

לא, זה לא נכון, אני עבדתי בהוצל"פ, הייתי הולך לאנשים הביתה עם דוחות לפני 12 שנה ע"ס 70 ש"ח שנהיו פי 10 מהמקור בגלל הוצאות דין.

עשית טעות תשלם אל תתחמק, ברוב המקרים זה פשוט לא מצליח.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
ובמילים אחרות האם להמנע מקבלת דואר רשום במשך 3 שנים?

המנעות מקבלת דאר רשום המגיע אל כתובתך כפי שמופי במשרד הפנים דינה כמסירה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

תודה לכולם, אני אחכה לדואר.

עדיין יש משהו מוזר בדו"ח הזה (מס' קנס שסותר את עצמו, דו"ח שלא הוזן למערכת גם אחרי 3 חודשים כמעט...) אבל נחכה ונראה.

×
×
  • תוכן חדש...