Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6496 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא, אפילו הסמל של XP לא עולה רק כיתוב שחור כמו שהראתי מקודם וזהו.

 

elibaba באמת יש לי 5 חיבורים של USB על הכונן. אני עכשיו מוציא את כולם ומנסה.

 

עריכה: עדיין לא עובד.

יש אפשרות שמשהו שם השתחרר בתוך המחשב וגרם לזה?

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כי כשעולה המסך השחור עם הכיתוב הלבן כמו שצילמתי אפשר ללחץ על F8 וזה נכנס להגדרות של מצב בטוח.

אחרי שלחצתי על מצב בטוח זה הראה לי רשימה ארוכה שלא הבנתי מה רשום בה וככה איך שזה המחשב הפסיק להגיב, רק שפה לא היה מסך שחור אלא גתוב בלבן וזהו.

פורסם

יש לך 3 אפשרויות

 

1. להתקין מחדש את מערכת ההפעלה בעזרת פונקצית שחזור.

2. לנתק את הדיסק הקשיח ולחבר אותו למחשב אחר - שם לבצע בדיקת דיסק (ברוב המקרים זה יתבצע לבד.

3.לעלות עם דיסק אתחול כדוגמת ERD ולהכנס למצב DOS ולבצע שם CHKDSK

 

מה שקרה בסבירות גבוהה שה FAT נפגע ולכן המערכת נתקעת בעליה

זה קורה אם מכבים את המחשב בפתאמיות (הפסקת חשמל למשל)

 

האפשרות מס' 2 היא הקלה מכולם.

פורסם

האם יש לך עוד HD שהמחשב לא מזהה ואנחנו לא רואים אותו?

 

כאשר אצלי קרה הדבר הזה אז הבעיה היתה שלא מחקתי כמו שצריך את הXP הקודם מ-HD אחר וזה עשה לי את זה.

 

עוד שאלה:

האם נתת למחשב צ'אנס לנסות לעלות?אחרי כמה זמן של המסך השחור הפעלת מחדש?

 

תן לו כמה דקות טובות לעלות.

רז

פורסם
האם יש לך עוד HD שהמחשב לא מזהה ואנחנו לא רואים אותו?

 

כאשר אצלי קרה הדבר הזה אז הבעיה היתה שלא מחקתי כמו שצריך את הXP הקודם מ-HD אחר וזה עשה לי את זה.

 

עוד שאלה:

האם נתת למחשב צ'אנס לנסות לעלות?אחרי כמה זמן של המסך השחור הפעלת מחדש?

 

תן לו כמה דקות טובות לעלות.

 

לא, יש לי רק אחד, אני עכשיו מעביר אותו למחשב אחר, אני מקווה ששם זה יעלה.

 

נתתי לו 10 דק', נראה לי שזה מספיק.

פורסם

לא איחוי דיסק.

בד"כ אם הFAT לא תקין = הWINDOWS מזהה את זה לבד ומבצעת בדיקת דיסק עוד בזמן שהמערכת עולה.

אתה תראה פתאום מסך תכלת עם אותיות לבנות.

תניח לזה לסיים עד שהחלונות עולה עד הסוף.

 

אחרי זה תכבה את המחשב השני - תחזיר את הדיסק למקומו במחשב הראשון ובא לציון גואל.

 

אם זה לא מתבצע - אתה צריך לבצע בדיקה באופן ידני.

בדוק איזה אות כונן מקבל הדיסק הלא תקין

צא לחלון DOS

פנה לאות הכונן הבעייתי

למשל אם הוא D אז:

d:\

chkdsk /f

 

חלונות תבצע את בדיקת הדיסק.

אם משום מה זה לא יצליח - תקבל שאלה האם להפעיל את הבדיקה בצורה אוטומטית באיתחול הבא. תלחץ על Y ותאתחל את המחשב ואז הבדיקה תתבצע בפעם הבאה.

 

אחרי הכל תחבר את הדיסק למחשב הראשון ותראה מה קורה.

פורסם

יש קצת עידכונים, לקחתי את המחשב לתיקון ושם אמרו לי שהוא נפגע בפנים וזז משהו, לא בדיוק הבנתי למה הוא התכוון. הוא אמר שהוא ביצע בדיקה עם דיסק מיוחד וניקה את המחשב ועכשיו הכל בסדר לא היה צריך לפרמט.

 

עכשיו אני מגיע לבית מדליק את המחשב סוף סוף הווינדוס עולה הכל טוב ויפה, אבל פתאום אני רואה מסך כחול כזה עם כתוביות לבנות והמחשב מתחיל לעבוד מחדש, כאילו לחצתי ריסט.

 

אני לא יכול לחזור כי הם כבר סיימו לעבוד אבל מישהו יודע מה הסיפור של המחשב הזה עכשיו?

אני עכשיו עובד במצב בטוח.

פורסם

נפגע בפנים וזז משהו?

מה קרה? הקבצים התחלקו בירידה או שה XP ברח מהדיסק?

 

מה שה"טכנאי" שם עשה זה כנראה תיקון חלונות ברמה הפשוטה ביותר וכנראה אחד הדרייברים של החומרה נדרס בחלקו וגורם להתרסקות.

תחזור לשם, שיתקין כמו שצריך ואחרי זה גם את הדרייברים של החומרה.

 

מי החכמים?

פורסם

220 שקל על תיקון כזה פעוט?!? שחיטה לאור יום ממש.

 

ובקשר לBSOD (blue screen of death - להל"ן מסך כחול ואותיות לבנות - ניסית לבצע שחזור מערכת לתאריך קודם?

 

אל תמהר לרוץ אליו חזרה לפני שהוא יהרוס לך יותר.

 

ואני מצטרף לקודמי בשביל לדעת מי המוכשרים שטיפלו במחשב

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
יש קצת עידכונים, לקחתי את המחשב לתיקון ושם אמרו לי שהוא נפגע בפנים וזז משהו, לא בדיוק הבנתי למה הוא התכוון כן, הרדיאטור נפל לתוך הקרבורטור ועשה סמטוחה. ההארד דיסק הסתובב מהר מדי והקבצים עפו ממנו :-P

 

הוא עוד שכח את הדיסק שהוא תיקן איתו את המחשב בתוך הכונן :lol:זה עדיין לא שווה 220 שקל. אבל אם זה מה שעושה לך את זה...

בכלל, אם זה עובד, אז כבר אין צורך לנסות לתקן את הבעיה. אבל אני מצטרף כאן לקודמיי, ומציע להתרחק מה"בעל מקצוע" הזה, ששקיפות זה לא בדיוק הערך העליון אצלו.

אם אתה מאיזור חדרה, דבר איתי בפרטי.

האם קנית באייבורי?

ומה איתם? אם אתה יודע בדיוק מה אתה רוצה, אז אין שום בעיה לקנות מהם, יש להם אחלה שירות

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מה איתם?

אין לי כח לכתוב מה איתם 30 מליון פעם

אז פשוט תעשה חיפוש.

 

אחלה שירות? הצחקת את פפו

פורסם

נתתי לו אותו עוד פעם, עכשיו הוא טוען שיש מלא וירוסים ובאגים ויקח לו זמן לתקן את זה.

אני יודע שהוא דופק לי חארטות אבל מה אני יעשה אני לא מבין בזה ואני צריך אותו כרגע.

 

בכל מקרה המחשב עוד פעם נהרס ולא עולה הווינדוס.


×
×
  • תוכן חדש...