Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6502 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

קניתי רכב עם מערכת שלא ממש נקנתה בפעם אחת ותוכננה כראוי (אני מעריך).

יש לציין שאין לי שום נסיון עם רכבים / מערכות סאונד.

קצת פרטים - הרכב - 206.

אני יד שלישית, היד הראשונה ככל הנראה השקיע במערכת והשאיר 4 רמקולים על המגש מאחור.

היד השני הוסיפה HU, מגבר שהיה לה באוטו הקודם, צמד רמקולים קדמיים וצמד טוויטרים.

דגמים:

HU - פיוניר, DEH - P4950MP

רמקולים במגש האחורי -

צמד פיוניר, TS-A6910

צמד פיוניר, TS-A6990S

מגבר- RED SOUND USA, 4x200w

 

יש לציין שאין לי מושג איזה רמקולים קדמיים ואיזה טוויטרים יש.

 

רציתי לשאול מה דעתכם על המערכת, מה ניתן לשפר, ואיך השילוב של הכל ביחד.

כמו כן הסבר קליל וממצה על לקיחת כיוון בהרכבת מערכת. יש לציין שאני מעדיף מערכת עם סאונד איכותי ונקי על מערכת שתגיע לווליום גבוה מאוד (SQL במקום SPL?)

 

תודה מראש!

אופיר.

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

פורסם

שאתה אומר קומפוננט, תקן אותי אם אני טועה, הכוונה לרמקול בעל סאב מיד וטוויטר מובנים? (או בלי סאב..)

אם אתה מדבר על הרמקול השמאל בתמונה שהעליתי - פיוניר. כתוב את הדגם וגם יש תמונה של האחורה של אותם רמקולים.

 

הרמקולים שזהותם אינה ידועה לי - נמצאים מקדימה ואני לא כ"כ בעניין של לפרק בעצמי את האוטו עוד לפני שאני יודע איך לנהוג בו.

פורסם

להוריד רמקוליים אחוריים , להחליף קומפוננט קדמי ומגבר ולהוסיף סאב.

 

מה התקציב שלך?

פורסם

קומפוננט משמעותו סט של מיד באס וטויטר, ובעל קופסא בה יש מעגל אלקטרוני המחלק לכל רמקול את תחום התדרים הייעודים לו.

המלצתי היא לברר בדיוק מה נמצא מקדימה: אם זוג קואקסיאלי וזוג טויטרים שפשוט מחוברים במקביל- מומלץ להחליף לסט קומפוננט אחיד (משמע לסט שתוכנן לעבוד יחד)

להשאיר לכל היותר זוג רמקולים מאחורה, משמע אפשר להינות ממוזיקה גם ללא רמקולים אחוריים.

להגביר את הסט הקידמי (במיוחד לאחר שיתברר מי מה מו) וסאב שתבחר לקנות.

 

כרגע יש לך כמה בדיקות לעשות ברכב, ולברר איזה תקציב אתה מוכן להשקיע כדי להינות מהמוזיקה ברכב (שאגב, לא חייבים לנסוע ברכב כדי להינות מהמוזיקה :wink:)

מתחדשת*

פורסם

בקצרה:

  • תגדיר כיוון איכות(SQ) או עוצמה (SPL) או משולב (SQPL)
  • תגדיר תקציב (6K או יותר)
  • תקראה בפורום לגבי רכיבים
  • תגיע למפגשים ותשמע רכיבים שונים
  • תפתח תדר על מנת שנראה את מה שבחרתה ותגובות אשר יהיו יסגרו את המערכת סופית +-
  • תחפש חנות אמינה ומתקין טוב
  • תחשוב פעמיים לפני שאתה פותח את האוטו
  • תחשב כמה סיגריות יכלתה לקנות במקום המערכת
  • תשוויץ בפורום
  • תשוויץ ברחוב
  • תתחיל לחנות בחניון הפרטי שלך
  • תתחיל לייעץ לחברי פורום אך לבנות מערכת מאפס

לא הכול מחייב פשוט היו לי כמה דקות פנויות לכתוב דברי חוכמה.

לילה טוב

 

 

ודבר חשוב ביותר : תזרוק את כל הציוד,גם חוטים וגם מגבר.

שששששששששש

אני במעקב!!!!!!!

פורסם
שאתה אומר קומפוננט, תקן אותי אם אני טועה, הכוונה לרמקול בעל סאב מיד וטוויטר מובנים? (או בלי סאב..)

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=211811&highlight=%D7%9E%D7%94+%D7%96%D7%94+%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%A1%D7%99%D7%9D

 

מקווה שיעזור :mm_wink:

 

 

 

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם
אני לא יודע אם זה בציניות או ברצינות...

 

אשמח לתגובות קצת יותר רציניות.

 

אפשר ללמוד הכול, ואני ממליץ לך ללמוד , "קצת", ואז לכתוב, כי כך זה לא צורה, רק תפגע.

 

לאחר ידע בסיסית אתה תרגיש יותר בטוח ותהיה לך יותר קל להבין מה אנשים כותבים.

 

כי כך זה בדיוק כמו ללמד אותך תורה על רגל אחד.

 

בהצלחה בהמשך,

ואני אישית אשמח לעזור לך בעתיד.

פורסם
בקצרה:

 

 

ודבר חשוב ביותר : תזרוק את כל הציוד,גם חוטים וגם מגבר.

 

לזרוק?!

אתם לא רציניים...

מילא קדמיים אולי שהם בטח לא להיט אבל לא חבל על השאר?

 

אשמח לשמוע חוו"ד על הרמקולים האחוריים, מגבר, HU אם שווים משהו.

 

לגבי תקציב של 6K - ממש ממש ממש לא בכיוון. השקעה גדולה מדי שאני לא אראה חזרה ואני לא מספיק אודיופיל בשביל זה.

פורסם
תרשום מהו התקציב הסופי ומה בדיוק אתה רוצה לעשות ברכב?

לפי דעתי כמו שאמרו מיקודם תבוא למפגש הקרוב ואז יהיו לך יותר פרטים לגבי התכנון של המערכת.

 

לגבי תקציב הוא לא יגיע ל6,000...

לדעתי גג - 3,000, במידה ואני אראה (ואשמע) שצריך לבצע שדרוג.

כמו שאמרתי - אין צורך בעוצמה גבוהה מאוד וחשוב לי יותר חדות וצליל נקי לנסיעה באוטו (לא מתכוון לפתוח בגאז' בחניה ולעשות מסיבה הכוונה)

 

מעבר לזה, אני מברר מה מצבי הנוכחי בשביל לדעת האם ומה נקודות התורפה ומה יהיה חכם להוסיף. האם המגבר זבל, או אולי הHU לא מספיק טוב, או לא יודע מה. זאת הכוונה. אם הייתי חושב שכל הרכיבים במערכת היו ברמה מאוד נמוכה שלא שווה לשמור - אז הייתי קונה מערכת חדשה לגמרי.

 

בכל אופן דובר על מפגש, זה מפגש של פורום אודיו או אחר?

פורסם

גבי HU לא הייתי מחליף במקום זה היתיי שם קומפוננט טוב

קומפוננט לקדימה יכול להיות מצויין ה דוטק אוביישן שעולה סביב 1200

או פוקל מהסדרות הפשוטות

הכל עניין של טעם

סאב AA ASSASIN

10 או 12 אינץ

ומגבר בכל שאר הכסף משהו כמו הZ4200 או ה JBL 75.4

אולי גם שווה לחפש מגבר יד שניה שישתלם למחיר

לגבי מחירי התקנות אני לא יודע אני התקנתי הכל בעצמי

אני מעריך שזה סביב ה 400 שח להכל

×
×
  • תוכן חדש...