Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5726 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

מאחר ואני לא מצליח לשים את ידי על קליאו ספורט (ואת של WIKING פספסתי ביום),

אני לוקח בשביל הכיף את הרנו לגונה שברשותי לפרויקט שיפורים.

מבחינת שילדה, הרכב הזה פנטסטי, מנוע? 2L ו115 כ"ס חלש למדי לרכב.

הרכב הוא אוטומאט (שמור אצלנו במשפחה מיום יציאתו מהחברה בשלהי 96) ושמור בהחלט.

גם המנוע עבר בדיקה לאחרונה והראה קומפרסיה שקרובה ל95% בארבעת הבוכנות (המוסכניק שלי התחרפן ולא האמין למראה עיניו :-o)

 

ברור לי שהרכב איננו האופטימאלי לפרויקט שכזה, אבל אני פונה לאלו שמבינים בתחום ועשו דברים כאלו בעבר, איפה מתחילים ובמי ניתן להיעזר בארץ?

אין לי שום עניין בהתעסקות קוסמטית, אך ורק מנוע וסביבתו.

תודה על כל עזרה ועצה.

Non dimentico mai una faccia, ma nel vostro caso faro' un'eccezione

פורסם

מה התקציב? לכמה כ"ס אתה רוצה להגיע?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
מה התקציב? לכמה כ"ס אתה רוצה להגיע?

 

צריך לקרב אותה ל150 כ"ס לערך (או יותר אם יתאפשר) בכדי להפוך אותה לכייפית יותר.

מבחינת תקציב, אני אהיה חכם יותר כשאדע אם ומה ניתן לעשות בכלל, שהרי בארץ אין סדנאות "מוכרזות" בתחום הזה.

שוב, ברור לי שזו לא תהיה קליאו ספורט וזו לא הכוונה..

Non dimentico mai una faccia, ma nel vostro caso faro' un'eccezione

פורסם

יש לך 2 אופציות:

1) להחליף למנוע חזק יותר. לפי דעתי האופציה היותר טובה וגם תוכל לשים איזה מנוע שבא לך. לדוגמא מנוע של קליאו ספורט שיתן לך 172 כ"ס או מנוע של מאגן קופה שמפיק 150 כ"ס (ואם בכלל תרצה להשתגע תוכל להביא מנוע 2 ליטר טורבו שאומנם מפיק רק 165 כ"ס אבל אפשר בקלות להוציא ממנו 200-300 כ"ס).

2) לשפר את המנוע המקורי. בשביל להוציא עוד 35 כ"ס מהמנוע תצטרך להתקין טורבו או סט מצערות. קח בחשבון שזה מאוד קל להגיד את זה אבל מאוד קשה לביצוע, כל פרויקט כזה יתחיל מ-20K ש"ח, תלוי בטיב החומרים, העבודה וכמה אתה רוצה להשתגע.

 

אם אתה לא רוצה להכנס לכל הבלאגן הזה אז תשים צנרת, פילטר ותכנות מחדש למחשב. זה יתן לך באזור ה-5 כ"ס ויעיר מחדש סוסים שנרדמו אצלך באורווה עם השנים. הסיפור הזה יעלה לך באזור ה-7-8K ש"ח.

 

קח בחשבון שכל האופציות הנ"ל לא חוקיות, יעשו לך בעיות בטסט ויעשו לך בעיות עם אגודת כחולי המדים.

אל תשכח שתוספת שלך יותר מ-30% בכח תצטרך שיפורי אחיזה ובלימה אחרת הרכב שלך יהיה פשוט מפחיד לנהיגה.

ד"א, תוכל בבקשה לבדוק ברישיונות איזה דגם מנוע רשום לך?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
שלום חברים,

מאחר ואני לא מצליח לשים את ידי על קליאו ספורט (ואת של WIKING פספסתי ביום),

אני לוקח בשביל הכיף את הרנו לגונה שברשותי לפרויקט שיפורים.

 

פרוייקט לא עושים "בשביל הכיף". יותר מדי כאב ראש מאשר הנאה.

חשוב שתדע למה אתה נכנס לפני שתצטער.

תחשוב טוב טוב אם המטרה שתשיג תהיה שווה את העצבים, הסבל והכסף שישפך במהלך העבודה. וזה לא יהיה זול אני מבטיח לך. מה גם שתקופה ארוכה הרכב יישב במוסך. אף מוסכניק לא יעשה פרוייקט על רכב במשך חודש שלם, כי הוא לא יכול לסמוך על הכנסה שלמה מרכב אחד. על רכב פרוייקט עובדים קצת מדי כמה זמן.

את הזמן שהוא יישב לך במוסך יכולת לנצל בלחפש קליאו ספורט נוספת שבטח תצוץ עד אז למכירה.

 

מבחינת שילדה, הרכב הזה פנטסטי, מנוע? 2L ו115 כ"ס חלש למדי לרכב.

 

זה חדש לי. אתה יודע להבחין מתי השלדה היא טובה ומתי לא?

לא זכור שהיתה כלל גרסא ספורטיבית של הלגונה.

מכאן אני מניח ששוק השיפורים לרכב הזה הוא מצומצם עד לא קיים. אני, כל מקרה, לא נתקלתי בסדנאת שיפורים שמתעסקת עם לגונות.

 

ונסיים בגיר האוטומט, שספק אם יחזיק לך את השיפורים הללו. לא אחת השתגעו מחשבי ניהול מפילטר אוויר פתוח בלבד. לא הייתי ממליץ לך לנסות בכלל.

 

לא רק שהרכב איננו אופטימלי לפרוייקט שכזה, הוא לא מתאים.

 

אם אתה מחפש קליאו ספורט - אל תחפש דרכים עקיפות. תמצא את מבוקשך.

כל השיפורים שתעשה לא יתקרבו כלל ליכולת של קליאו ספורט.

 

אל תתייאש.

 

זיו.

פורסם

זה חדש לי. אתה יודע להבחין מתי השלדה היא טובה ומתי לא?

לא זכור שהיתה כלל גרסא ספורטיבית של הלגונה.

מכאן אני מניח ששוק השיפורים לרכב הזה הוא מצומצם עד לא קיים. אני, כל מקרה, לא נתקלתי בסדנאת שיפורים שמתעסקת עם לגונות.

 

לא רק שהרכב איננו אופטימלי לפרוייקט שכזה, הוא לא מתאים.

 

אם אתה מחפש קליאו ספורט - אל תחפש דרכים עקיפות. תמצא את מבוקשך.

כל השיפורים שתעשה לא יתקרבו כלל ליכולת של קליאו ספורט.

 

אל תתייאש.

 

זיו.

 

לא אני זה שהחליט באם השלדה של הרכב פנטסטית או לא (למרות שזה מורגש היטב בנסיעה מאומצת, נס הרים, בית אורן, רמת הגולן וכו) - אלא סדנאות בצרפת בסוף שנות ה90, הרכב הזה שלט בטורינג קאר ביד רמה בשנים האלו.

בכל מקרה, אני מסכים אתך במאת האחוזים לגבי כדאיות העניין, כנראה שארד מזה - ובלי קשר לא התייאשתי מלחפש קליאו ספורט שלא עברה אטליז בחייה :-)

Non dimentico mai una faccia, ma nel vostro caso faro' un'eccezione

פורסם

יש כרגע בפורום המכירה שלנו אחת שלמראית עין (אני לא מכיר אותה) נראית אופציה טובה לקניה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

ומה בסוף הייתה ההחלטה?

 

הרכב שופר?

לעולם אל יתבייש אדם להודות בטעותו.הוא רק אומר בכך שהיום הוא חכם יותר משהיה אתמול.

כל מה שקשור למנועים ימיים.

פורסם

שמת לב שהקפצת שרשור של שנתיים?

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

כן שמתי לב,

 

יש לי אוטו דומה לכן התענינתי.

 

אסי.

לעולם אל יתבייש אדם להודות בטעותו.הוא רק אומר בכך שהיום הוא חכם יותר משהיה אתמול.

כל מה שקשור למנועים ימיים.

פורסם

אם אני זוכר נכון הבחור עשה בסוף החלטה חכמה ומצא קליאו ספורט MK2.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

צ צ צ צ חבל.

לעולם אל יתבייש אדם להודות בטעותו.הוא רק אומר בכך שהיום הוא חכם יותר משהיה אתמול.

כל מה שקשור למנועים ימיים.

×
×
  • תוכן חדש...