Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש בשישי - ומה היה לנו הפעם


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נמאס כבר מהערסים הדפוקים האלו שבשביל להראות לכולם כמה הם באמת דפוקים

הם נוסעים כמו אידיוטים ומסכנים את הסביבה ...

 

אני לא מסוגל לחשוב למה אותו אידיוט עשה את מה שעשה...

 

אז אם אתה קורא את זה בפעם הבאה תישאר בבית או שתבוא עם אופניים תפסיק להשחית רכוש של אנשים אחרים

 

 

א י ד י ו ט !!!!

 

ולחבר היקר בעל הGTI אחי אנחנו איתך , ואל תדאג הכל יחזור לערס בבומרנג..

הציעו קבריולט ...

אמרו שהבחורות כבר יגיעו....

 

את האמת צודקים!!!

 

אתה פושע , אתה טרוריסט ,אותך לממשלה...

פורסם

חברה ,

 

רק התארנגנות של הרבה אנשים יכולה להפסיק את התפרעות הארסים שם ,

 

צריך להתאחד ולהתאגד וללמד פעם אחת ולתמיד אותם לקח ( את הערסים ) ואז הם לא יבואו יותר .

 

כי ככה זה תמיד ימשיך להתרחש .

פורסם
חברה ,

 

רק התארנגנות של הרבה אנשים יכולה להפסיק את התפרעות הארסים שם ,

 

צריך להתאחד ולהתאגד וללמד פעם אחת ולתמיד אותם לקח ( את הערסים ) ואז הם לא יבואו יותר .

 

כי ככה זה תמיד ימשיך להתרחש .

 

 

יש לך רעיון איך למגר את התופעה?

אשמח לשמוע !!!

הציעו קבריולט ...

אמרו שהבחורות כבר יגיעו....

 

את האמת צודקים!!!

 

אתה פושע , אתה טרוריסט ,אותך לממשלה...

פורסם

למסד את המפגשים למצוא מגרש.

אם לכל מפגש יהיה מארגן+מגרש חניה גדול+ שומר או שניים תוכלו להעיף את כל האנשים ש"עושים חראקות" קחו דוגמא ממועדון ה5 מועדון רציני שעשה כך בדיוק!

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם
איך נהג הסובארו ניצל מלינץ' ? :shock:

 

שאלת מפתח מה אחי ?

שאלה נכונה הגב... 8)

אז מה עושים ? איך דואגים שלא יהיה יותר הפרעות סדר?

 

 

ולבעל הGTI שלום 8)

המשך יום נעים!

פורסם
איך נהג הסובארו ניצל מלינץ' ? :shock:

 

 

ותאמין לי כל כך התעצבנתי רציתי להרוג אותו למרות שהאוטו לא שלי.

 

שוב אני מודה לאלוהים שזה לא היה האוטו שלי , לא לא בגלל האוטו

אלא בגלל שאחרי זה את הלילה הייתי מבלה באבו כביר...

 

פשוט לא מבין איך האנשים האלו יכולים לעשות כאלו דברים

לנסוע בין אנשים במהירות עצומה בחניה ...

 

:mad:

×
×
  • תוכן חדש...