Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6457 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי סופר לנסר שנת 94 אוטומטית,

כאשר אני מתחיל נסיעה אחרי עמידה ממושכת של כמה שעות, הגיר מסרב להיכנס להילוך רביעי האחרון, כל הניסיונות למישחקים בדוושת הגז לא עוזרים, כאשר אני לוחץ על הכפתור בידית הילוכים לשניה אחת ואז משחרר אותו ההילוך עובר,

אני נוסע עם הבעיה הזו כבר מאז שקניתי את האוטו, מה יכולה להיות הבעיה ? חשבתי על שמן גיר שלא מתאים לאוטו,

יש לציין שאני מודע לבעיות גירים של הרכב הזה אבל הגיר עבר שיפוץ אצל הבעלים הקודם והותקן רדיאטור נוסף לקירור הגיר.

 

תודה

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

הנה לך שירשור ישן, על מאזדה 121 עם אותה "בעיה".

 

דניאל מסביר שם, שזו היתנהגות תקינה של הגיר. מחשב גיר מונע שילוב להילוך רביעי, עד להיתחממות המנוע.

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=197212&highlight=%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94+121+%D7%92%D7%99%D7%A8

 

 

פורסם

התשובה של דניאל לא ניראית לי כיוון ש :

בבוקר שאני יוצא מהבית אני עושה קודם סיבוב בעיר והמנוע מגיע לטמפרטורת עבודה, כאשר אני יוצא מהעיר והילוך רביעי נידרש להיכנס הוא לא ניכנס,

בקרוב יש לי טיפול לעשות ואני אבקש להחליף שמן גיר בתור התחלה,

הפילטר גיר לא נימצא בתוך הגיר ?

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

טוב, לא רשמת בהתחלה, שאתה יוצא לכביש מהיר כבר עם מנוע חם.

 

 

רשמת "אחרי עמידה של כמה שעות הגיר לא משלב לרביעי"

 

 

פורסם

חח תבדוק את הכפתור של הo/d drive שנימצא על המוט הילוכים ותלחץ עליו ככה שהוא יהיה לחוץ בפנים ואז זה יעבור

ככה קרה לי פעם חחח

VOLVO S60 2.4

 

HU: alpine 9855 .AMP JBL 1004 . SPK:MORAL PULSE

פורסם

כדאי להחליף את המתג O/D של הידית כל הסיכויים שהוא מקור הבעייה , קל מאוד להחליפו , בעזרת מברג- טסטר , מחירו כ-85 ש' בלבד.

איש באר שבע שמאוד אוהב אותכם

פורסם

למה להחליפו ? אם אני לוחץ עליו הנורה נידלקת בלוח השעונים ובלחיצה השניה הנורה נכבית.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

הכפתור הזה הוא בעייתי, וזאת בעיה ידועה בסופר לנסר.

לא תמיד חייבים להחליף, אפשר לפרק ולסדר את המגעים,ככה לפחות אני עשיתי בזמנו.

טויוטה קורולה GLI 08 , ידנית.

פורסם

בנושא העברת הילוכים בתיבה אוטומטית - מיצובישי סופר לנסר.

בתיבה הנ"ל קימות 2 אפשרויות שימוש.

 

1. במצב D - החלפת ארבעת הילוכים (כפתור OD משוחרר).

 

2. במצב D - החלפת שלשה הילוכים בלבד - (כפתור OD מופעל / נורת חיווי מופעלת בלוח מכוונים).

במצב זה כל הרפיה מדוושת התאוצה גורמת להאטת הנסיעה.

(מומלץ בנסיעה עירונית או עד 70 קמ"ש במידה ומעונינים בתגובה מהירה).

 

3. קיים כפתור נוסף P הנמצא בקרבת בלם היד, שימוש במצב P מאפשר משיכת הילוכים לטורים גבוהים יותר

מאשר בנסיעה רגילה (קיימת נורת חיווי בלוח מכוונים).

משמש בעיקר לצורך נסיעה בעלייה משתמשכת (למניעת החלפת הילוך והפחחת התאוצה).

 

נסיעה בטוחה ונעימה



איל

פורסם

מה חידשת כאן ואיך זה קשור למקאה המתואר בשירשור ?

 

 

יש את הכפתורים האלו בכל מכונית אותומטית עם 4 הילוכים.

 

 

פורסם

המגיב מעלי נפגע מהתגובה שלי, ושלח לי הודעה פרטית.

 

אני מבקש ממך סליחה, לא הייתה לי כל כוונה לפגוע.

 

פשוט התגובה שלך כללית לגמרי, ולא שייכת לנושא השירשור.

 

לא שאלו כאן על תפעול הגיר האוטומטי. שאלו על בעייה ספציפית ברכב ספציפי.

 

וכן, אני יודע, שמאזדה יש כפתור HOLD במקום O/D OFF, ברנו הכפתור הזה מכונה D3, לא בכל המכוניות יש לחצן POWER, בחלק מהמכוניות יש לחצן SNOW, ועוד מלא וריאציות אחרות.

 

בגירים מהדור האחרון עם תפעול טיפטרוניק נעלם הלחצן O/D OFF. מי שרוצה, יעביר למוד ידני, ויבחר איזה הילוך שבא לו.

 

שוב פעם, מבקש ממך סליחה.

 

 

פורסם

קודם כל תודה על התגובות,

 

הבהרה קטנה, אחרי שההילוך משתלב לרביעי בפעם הראשונה בנסיעה אז אין יותר את הבעיה במהלך הנסיעה,

לפעמים כדי לגרום לגיר לעבור לרביעי אני צריך "לשחק" עם הכפתור מס' פעמים עד שהוא עובר.

 

היום בבוקר בכניסה לכביש "המהיר" נאלצתי ללחוץ על קיק כשהייתי על הילוך שלישי ואח"כ ולראשונה ההילוך הרביעי ניכנס בלי שום לחיצה על הכפתור, מעניין.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

עדכון בהוללל

נכנסתי לחניה לפני רגע, כאשר שלבתי לרברס היתה מכה חזקה בגיר והאוטו לא נוסע עוד רברס, ניסיתי בדחיפה אבל כל הילוך שאני משלב לא גורם לאוטו לזוז קדימה, כאילו הוא בפרקינג למרות שמרגישים שההילוך מישתלב, עכשיו אני תקוע וחוסם מישהו.

מה עושים ?

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

×
×
  • תוכן חדש...