Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אקצר בסיפור

 

נסעתי לי השבוע בכביש חשוך היות ולא היו מכוניות הדלקתי אורות רחוקים

כשרציתי לחזור לאורות דרך רגילים הם פשוט לא היו, כיאילו "נשרפו" והאפשרות היחידה היתה לנסוע עם אורות רחוקים ולסנוור, או לא לראות כלום כי האורות שכן פעלו זה אורות חלשים

 

קניתי פיוזים והחלפתי אותם, לא שינה כלום, ואחר כך החלפתי פעם שניה לוודא ושום דבר לא השתנה

 

מה עושים? תודה מראש

פורסם

רוב הסכויים ששתי הנורות הראשיות שרופות בחוט הלהט של האורות הנמוכים (אור מעבר).

כרק נורה אחת הייתה שרופה ובנסיעה עירונית בשטח עם אורות מהסביבה, לא הרגשת בחוסר התאורה.

כנשרפה גם הנורה השנייה ובשטח חשוך, הרגשת שהאורות הנמוכים אינם פועלים.

נא עדכן הממצאים ותוצאות.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

אם זאת הגרסה הקצרה, מעניין מה הארוכה ? :wink:

תבדוק טוב טוב שהחלפת את הפיוזים הנכונים.

לאחר מכן לא תהיה לך ברירה אלא לנסות את מה שרפי אמר, להחליף נורה ראשית

אחת ואם היא תעבוד להחליף את השניה, ולנסוע לשלום.

פורסם

זה באמת נדיר ששתי הנורות נשרפות בו זמנית אבל זה קרה לי.

בגלל שאני חונה מול קיר אני רואה כל הזמן אם נשרפה נורה, ויום אחד שתי הנורות נשרפו ביחד.

בדקתי פיוזים והכל היה תקין, ואז בדקתי את הנורות וראיתי ששתיהן שרופות.

כנראה שהן היו מאותו תאריך ייצור וכשנכנסתי לאיזה בור או משהו כזה, חוט הלהט של שתיהן נקרע.

אין לי הסבר טוב יותר...

SUBARU FORESTER SH

ALFA ROMEO 156 TS2.0

פורסם

קודם כל תודה לכולם

 

דבר שני הסיפור היותר ארוך זה שנסעתי עם האורות הרגילים ובעיר באמת לא מרגישים, אבל כשיצאתי לכביש פלמחים כל הדרך נסעתי עם אורות רגילים ואי אפשר שלא להבדיל כי שם זה חושך טוטאלי, העברתי לאורות גבוהים, ואחרי כמה שניות כשהחזרתי פשוט לא היו לי אורות רגילים.

 

גם לדעתי זאת בעיה בידית אולי משהו השתחרר

 

אני אנסה מחר בבוקר להחליף נורה אחת

×
×
  • תוכן חדש...