Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6530 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכוונת לקנות מכונית במחיר עד 110.000 ש"ח. אני צריכה מכונית לעיר , חסכונית , קלה בחניה . האם ללכת על יונדאיI30 או טויוטה יאריס , דייהטסו סיריון. יונדאי גטס סוזוקי סוויפט ניסן מיקרה. מאזדה 2 פיתאום אני רואה שיש המון אפשרויות והתבלבלתי

פורסם

יונדאי I30 לא בדיוק מכונית קטנה. אני ממליץ על מזדה 2, רכב זה זכה לתואר מכוניצת השנה העולמית.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אם הI30 מעניינת אותך אז אני חושב שעדיף לך ללכת על הקאיה סיד אחותה הזהה של ה-I30 אבל הקיאה עם 5 כוכבי בטיחות הרכב לטעמי יפה וגם שייך לקובוצת רישוי 2 .

http://www.motocar.co.il/catalog/products.aspx?zn07s_vq=HLD&Brn4_vq=FKEM&p7446no=E

 

אם את בקטע של סופר מיני אני חושב שנכון להיום הפיאט גרדה פונטו הכי כדאית כי בפחות מי 100K את מקבלת רכב חסכוני בדלק יפה ומאוד מאובזר!http://www.fiat.co.il/model.asp?BasicModelID=2

 

בנוסף יש לך את הסוזוקי סוויפט והסקודה פאביה שנייהם רכבים טובים ומומלצים.

פורסם

מהרשימה שלך סיריון הכי חיסכונית וגם יותר זולה לרכישה .

מאזדה 2 הכי בטיחותית.

סוויפט, כנראה, יותר מהנה לנהיגה.

ליאריס יש גיר רובוטי שחייבים לערוך נסיעת מבחן כדי לראות שמסתדרים איתו (יש הרבה שלא ).

מיקרה וגטס נראים לי פחות מוצלחים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
מהרשימה שלך סיריון הכי חיסכונית וגם יותר זולה לרכישה .

מאזדה 2 הכי בטיחותית.

סוויפט, כנראה, יותר מהנה לנהיגה.

ליאריס יש גיר רובוטי שחייבים לערוך נסיעת מבחן כדי לראות שמסתדרים איתו (יש הרבה שלא ).

מיקרה וגטס נראים לי פחות מוצלחים.

 

סיריון גם הכי אמינה, בטיחות טובה אך מול כל האפוציות כאן, יש טובים ממנה.

אני הייתי בוחר בסיריון אך מכיון שברשותך תקציב מעט יותר גדול

תנסי ללכת על רכב מאובזר גם.

אני חושב שפאביה או מאזדה 2 יעשו עבודה מצוינת.

שלומי.

פורסם

המאזדה 2 לא חסכונית , אחד בפורום כתב שעשתה לו 1 ל7 .

 

אני הייתי הולך על טויוטה יאריס ידנית שהיא חסכונית מאוד או על פולו ידנית ב 89000 שקל

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם

מבין האפשרויות שציינת הסוויפט היא המתאימה ביותר, לדעתי. גם קטנה, גם חסכונית (יותר מהמאזדה 2).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

סמארט לא תהיה בחירה נכונה מהסיבה שהיא מאוד קטנה,

היא לא יכולה להכיל יותר משני אנשים

והמנוע קטן

אני לא חושב שהיא תהיה מסוגלת לעשות דרכים בנעירוניות כדוגמת תל אביב- אילת

שלומי.

פורסם
סמארט לא תהיה בחירה נכונה מהסיבה שהיא מאוד קטנה,

אני לא חושב שהיא תהיה מסוגלת לעשות דרכים בנעירוניות כדוגמת תל אביב- אילת

 

הרשה לי לחלוק עליך, כמו המנוע קטן כך גם הרכב קטן(משקל נמוך), הכל יחסי.

כמו כן, הסמארט תסע לאילת ולצפון ללא שום בעיה, ובתצרוכת דלק מצחיקה.

זה נכון

פורסם

ומה עם פביה ? רכב פשוט מצוין וחדשני לעומת המתחרות ...

אם לא פביה, אני אישית הייתי הולך על הפונטו : רכב אמין יחסית, עיצוב איטלקי משובח ועתור תשבוחות, נוחות טובה וותיקות יוקרתית בשוק, מחיר נורמאלי ולא נופלת ממתחרותיה באבזור.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
הרשה לי לחלוק עליך, כמו המנוע קטן כך גם הרכב קטן(משקל נמוך), הכל יחסי.

כמו כן, הסמארט תסע לאילת ולצפון ללא שום בעיה, ובתצרוכת דלק מצחיקה.

 

עד כמה שידוע לי לא תהיה אפשרות לעשות זאת בלי הקשר לקמ''ש

אני מדבר מבחינת קיבולת הדלק.

אם במידה ותידלקת לפני נסיעה ופתאום באמצע הערבה נתקעת בלי דלק ובלי ניכל רזרבי

מה עושים?

ובכן, אם מצוידים במיכלים רזרביים אז אין שום בעיה אבל אני מדבר באופן סטנדרטי, כמו שכל רכב רגיל יכול להגיע לאילת

בתידלוק (רכב רגיל כדוגמת המשפחתיות המנהלים והמיני, אלה עם תצרוכת הדלק בין גבול הסביר מינוס לחסכוני).

שלומי.

פורסם

לי הייתה התלבטות דומה ובסוף לקחתי את הסוויפט.

בעיקרון אני העדפתי את הפאביה שהרגשתי בה יותר נוח ויותר אוטו, אבל בגלל אבי בסופו של דבר נקנתה הסוויפט. שני הרכבים טובים והפאביה יותר חדשנית מבחינת כל מיני שטיקים קטנים, אבל זה כבר תלוי בך.

מי שאוכל לבד, אוכל יותר.

×
×
  • תוכן חדש...