Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7852 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל הכבוד! יצא לך ממש יפה!!!

האמת שאצלי תאורת הלוח שעונים ממש על הפנים. רוצה גם!

אני לא כל כך יודע איך, אז אפשר תדרוך קצר....?

איך מפרקים את לוח השעונים??? מסובך? צבעת את המנורות באיזה סוג של צבע?

ושוב כל הכבוד...

דייהטסו שרייד 1300 מודל 93 , ידני

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
קודם כל איך ידעתי איזה נורות לקנות?

 

נורא פשוט...פירקתי את הלוח שעונים שלי והוצאתי מנורה אחת שהייתה שרופה:)

 

הלכתי איתה לחנות לחלקי רכב...

 

נורה כזאת עולה 2 ש"ח והספקה 3W

 

עכשיו הנורות כמובן לא הגיעו צבועות לכן היום אני צסבעתי אותם לבד לבד ללא שום צבע מוכן מראש...

 

ואחרי כמה נסיונות כושלים בצבע, ( יצא לי סגול ולא כחול בטעות) ,הצלחתי:)

 

:lol:

 

איך צבעת אותם??

איביזה טורבו 20VT

190 סוסונים עושים את העבודה

פורסם

צבע של זכוכית .

 

אתה יכול לרכוש את זה לדעתי בכל חנות עוסקת באספקה של חומרי שעשוע ותחביב .

יש אחת כזו על דרך פ"ת , ליד עזריאלי ...

לדעתי גם בהום סנטר תמצא את זה .

זה צבע שאמור להיות עמיד על זכוכית גם בחום .

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

לבקשת רבים, אני אפרט מה עשיתי צעד אחרי צעד כך שכולם אני מקווה יבינו :p

 

אז ככה:

 

1.פירוק הלוח

אצלי באוטו הלוח מחובר ב 4 ברגים רגילים . 2 נמצאים ליד הזכוכית המגנה של הלוח מעל הלוח, ו2 נמצאים מתחת לפלסטיק של כל הלוח. אחרי שהוצאתי את 4 הברגים האלה הורדתי את הפלסטיק (צריך לנתק כמה קוננקטורים אבל זה שטויות זה לא בעיה). אחרי שהפלסטיק הורד נשארו 4 ברגים שמחזיקים את הלוח מכוונים עצמו מורידים אותם גם.

 

עכשיו באוטו שלי למשל יש איזה כבל של משהו שמחזיק את הלוח ככה שצריך לדחוף את היד מאחוריו ולחפש את הנורות ולהוציא אותם בחצי סיבוב והם יוצאים( אצלי 4 נורות),

אצל חבר שלי שעשה כמוני למשל אפשר להוציא את כל הלוח מכוונים וככה יותר בקלות להוציא את הנורות( אצלו זה 2 נורות כמו אצלי ו 4 קטנות יותר)

 

2.קניית מנורות אחרות / שימוש בקיימות

 

אצלי למשל הנורות היו כבר בסוף חייהם אז אני הוצאתי אותם והלכתי לחנות לאביזרי רכב קניתי 4 חדשות כאלה( נורות של 3W) כל נורה עולה 2 שקל. סה"כ 8 שקלים :) סבבה?

 

אחלה..

 

3.הכנה לצבע

 

השלב הבא הוא קניית לק שקוף לציפורניים שאותו לוקחים מאמא,סבתא,אשה או שפשוט נכנסים לאיזה סופר פארם או משהו. הוא לא אמור לעלות יותר מידי וגם לא צריך הרבה ממנו.

 

אח"כ קונים עט (עדיף פיילוט) בצבע הרצוי שהתאורה של הלוח מכוונים תהיה בו( למשל אצלי היה פיילוט כחול).

 

חוזרים הבייתה, לוקחים פקק של בקבוק קולה או של בקבוק חלב או משהו בסגנון, שופכים קצת מהלק לתוך הפקק הזה ככה שלא יהיה יותר מידי( בערך מחצית הפקק)

 

אחורי זה לוקחים את העט וגוזרים אותו לחצי, מטפטפים כמה טיפוט של דיו לתוך הלק,לוקחים מקל לניקוי אוזניים ומערבבים את הדיו עם הלק עד שמתקבל מן צבע אחיד כזה..

 

4. הצביעה

 

לוקחים את הנורות שקנינו ושמים אותם במלחציים שיחזיקו אותם. אחרי זה לוקחים את המנקה אוזניים ומתחילים לעבור איתו על הנורות ,כלומר לצבוע אותם. עושים שכבה אחת על כל נורה( מנסים שהצבע יהיה אחיד). נותנים לזה להתייבש כחצי שעה או משהו בסגנון .

יודעים שזה יבש אחרי שנוגעים בנורה והצבע לא נדבק לאצבע...

 

5. התקנת הנורות בחזרה

 

את הנורות שצבענו לוקחים בחזרה ללוח מכוונים ומכניסים אותם, ובודקים אם הצבע מתאים.

אם הצבע מוצאחן בעיניכם אז סבבה אתם יכולים לסגור את הלוח וזהו. עכשיו אם הצבע בהיר מידי לוקחים את הנורות בחזרה וצובעים עליהם שכבה שנייה ובודקים שוב וככה עד שקיבלתם את הגוון הרצוי.

 

אם הצבע שקיבלתם לא מצא חן בעיניכם( למשל סגול, בעעעע :roll: ) אז לוקחים מעט טינר או אלכוהול או אציטון ומנקים את הנורות לגמרי מהצבע שהיה לכם. זה מתנקה בלי בעיה. ואז קונים עט אחר עם צבע רצויי ועושים מהתחלה את עירבוב הצבע והצביעה..

 

6. הרכבת הלוח חזרה

 

מתקינים את הנורות הצבועות ומחזירים את הלוח בדיוק באותה דרך כמו שהורדנו אותו, נורא חשוב לא לשכוח לחבר בחזרה את כל הקוננקטורים שניתקתם מקודם, הרי לא רצוי שבאמצע הנסיעה האיתות השמאלי או משהו בסגנון לא יעבוד נכון? :D

 

 

זהו בעצם, זה כל התהליך, תודה שטסתם סנובול צביעות לוח מכוונים בע"מ

 

שתהיה לכם צביעה נעימה :twisted:

THE SYSTEM: HU: ECLIPSE cd-7100, AMPS : XETEC vector 350.6 , A/D/S p950.2 , FRONT : MAC AUDIO Maximus 2.16 , Sub : Rockford Fosgate rfz3412 12' 150w rms

101 סוסים לבלימת האיביזה

:evil:

פורסם

כל הכבוד על האילתורים! אמנם יש צבעים ייעודיים לזכוכית, אבל נראה שהסתדרת בזול ויצא ממש יפה!

 

ואגב - הכבל של משהו שמחובר ללוח השעונים זה כבל הספידומטר. הוא מחובר בצדו השני לתיבת ההילוכים. ניתן לנתק גם אותו אם רוצים להוציא לגמרי את לוח השעונים, בדרך כלל יש בחיבור שלו ללוח מעין טבעת רחבה שצריך למשוך אותה הרחק מהלוח, ואז השיניים שמחזיקים את הכבל משתחררות. אבל אם אתה מגיע לנורות בלי זה - עדיף לא לפרק סתם.

פורסם

בנוגע לצבע היעודי, אז כמובן שהייתי יכול לחפש אותו ולקנות באיזה 15 שקל בקבוקון אבל רציתי את זה לעשות דחוף אז השתמשתי במשהו שהיה לי ליד היד:)

 

ושוב תודה על כל התגובות :p

THE SYSTEM: HU: ECLIPSE cd-7100, AMPS : XETEC vector 350.6 , A/D/S p950.2 , FRONT : MAC AUDIO Maximus 2.16 , Sub : Rockford Fosgate rfz3412 12' 150w rms

101 סוסים לבלימת האיביזה

:evil:

פורסם
ד"א איפה אפשר להשיג צבע מתאים לזכוכית? באוטודיפו?

אחי,

בשביל מה צבע לזכוכית הוא פשוט לא רצה לקנות נורות כחולות מוכנות , זה לא אומר שאין!

מאור.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

הנורות נמצאות במן בתי מנורות שאותם אתה מכניס בחצי סיבוב ומוציא בחצי סיבוב מהלוח

THE SYSTEM: HU: ECLIPSE cd-7100, AMPS : XETEC vector 350.6 , A/D/S p950.2 , FRONT : MAC AUDIO Maximus 2.16 , Sub : Rockford Fosgate rfz3412 12' 150w rms

101 סוסים לבלימת האיביזה

:evil:

פורסם

נראה לי תמוהה כל העניין הזה שלך.

תסלח לי ,אבל אני חולק על כמה מהעובדות שלך :

 

1. האור שלך כרגע לא ממש חזק,ואף אני יכול לומר בוודאות שהעין שלך לא רואה את המספרים כמו שהצגת בתמונה.

מי שמבין בצילום (אני צלם), יודע מה זה "פתיחת צמצם", וזה מה שעשיתי במצלמה שלך .

ככה נכנס יותר אור,ולכן למראית עיין זה נראה כאילו האור הוא חזק.

לראיה - המספרים שלך מרוחים, ואת האות "P" של בלם היד -לא רואים,אלא נקודה אדומה מסנוורת.

 

2. כל הכבוד על האילתור,יכלת פשוט לקנות "צבע זכוכית" ב9 שקל,ולבחור איזה צבע וגוון שתרצה, כמובן שקנית לק+עט - שילמת יותר.

 

3. כידוע לק וחומרים מסוגו לא עומדים בחום. תתפלא אבל גם נורה של 3 וואט מתחממת אחרי נסיעה של שעה עם אורות. אל תתפלא אם תריח ריח של גומי שרוף במהלך הנסיעה

(וגם האור הכחול "יאבד צבע" עם הזמן)

 

4.למי שחושב לשים נורה של 5 וואט-לא כדאי להיכנס לזה,זה ימיס לכם את בלוח,ואף לגרום נזק לחלקים אלקטרוניים עדינים כמו הסלילים שהם בעצם הם שמזיזים את המחוגים השונים.

 

5. למי שמתלהב מהרעיון - לא כדאי למהר - snowbol - אתה ממליץ לאנשים כאן לעשות את זה מבלי לדעת איזה לוח יש להם. ישנם המון לוחות שעונים,כל רכב הוא שונה.

ישנם לוחות,שהפלסטיק עצמו הוא ירוק,אך למראית עיין המספרים נראים לבנים כשהאור כבוי.

השכבה הפנימית של ה"קלף" היא ירוקה. לא משנה איזה אור תקרין מאחורה-המספרים יהיו ירוקים.

בשעון מסוג זה- אור לבן רגיל,יתן מספרים ירוקים,אך חזקים. את תשנו את הצבע של המנורה ולמשל תקרינו אור חכול-עדיין יהיה ירוק אך תפגעו בכמות האור !

(למשל מזדה לנטיס).

 

6. תוכלו לרכוש לוח שעונים חדש,יותר נכון כיסוי GAUGE, שדולק .אני רכשתי כזו למזדה וטויוטה שברשותי,בקרוב מאוד אני יעלה גלריה חדשה,שבה הרכבים, ושיפורים שעשיתי לבד.

 

כמובן שכל הדברים נאמרו מנסיון, ומידע נרחב בנושא.

(פירקתי המון לוחות,ואני מכיר את אופן פעולתם)

הדברים נאמרו גם מדיעה אישית שלי ובלשון המלצה.

 

אם יש למישהו משהו לומר על דברים הנ"ל אשמח לשמוע דעתו :)

I30 CW

פורסם

או שפשוט אפרש ללכת לאחד(בעל מקצוע) שנקרא "מכשירן" כמו אגזוזן :shock:

 

ולקנות אצלו נורות צבעוניות ללוח שעונים

 

אני קניתי אדומות :twisted:

2001 Opel Astra 1.6


×
×
  • תוכן חדש...