Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה לי תמוהה כל העניין הזה שלך.

תסלח לי ,אבל אני חולק על כמה מהעובדות שלך :

 

1. האור שלך כרגע לא ממש חזק,ואף אני יכול לומר בוודאות שהעין שלך לא רואה את המספרים כמו שהצגת בתמונה.

מי שמבין בצילום (אני צלם), יודע מה זה "פתיחת צמצם", וזה מה שעשיתי במצלמה שלך .

ככה נכנס יותר אור,ולכן למראית עיין זה נראה כאילו האור הוא חזק.

לראיה - המספרים שלך מרוחים, ואת האות "P" של בלם היד -לא רואים,אלא נקודה אדומה מסנוורת.

 

2. כל הכבוד על האילתור,יכלת פשוט לקנות "צבע זכוכית" ב9 שקל,ולבחור איזה צבע וגוון שתרצה, כמובן שקנית לק+עט - שילמת יותר.

 

3. כידוע לק וחומרים מסוגו לא עומדים בחום. תתפלא אבל גם נורה של 3 וואט מתחממת אחרי נסיעה של שעה עם אורות. אל תתפלא אם תריח ריח של גומי שרוף במהלך הנסיעה

(וגם האור הכחול "יאבד צבע" עם הזמן)

 

4.למי שחושב לשים נורה של 5 וואט-לא כדאי להיכנס לזה,זה ימיס לכם את בלוח,ואף לגרום נזק לחלקים אלקטרוניים עדינים כמו הסלילים שהם בעצם הם שמזיזים את המחוגים השונים.

 

5. למי שמתלהב מהרעיון - לא כדאי למהר - snowbol - אתה ממליץ לאנשים כאן לעשות את זה מבלי לדעת איזה לוח יש להם. ישנם המון לוחות שעונים,כל רכב הוא שונה.

ישנם לוחות,שהפלסטיק עצמו הוא ירוק,אך למראית עיין המספרים נראים לבנים כשהאור כבוי.

השכבה הפנימית של ה"קלף" היא ירוקה. לא משנה איזה אור תקרין מאחורה-המספרים יהיו ירוקים.

בשעון מסוג זה- אור לבן רגיל,יתן מספרים ירוקים,אך חזקים. את תשנו את הצבע של המנורה ולמשל תקרינו אור חכול-עדיין יהיה ירוק אך תפגעו בכמות האור !

(למשל מזדה לנטיס).

 

6. תוכלו לרכוש לוח שעונים חדש,יותר נכון כיסוי GAUGE, שדולק .אני רכשתי כזו למזדה וטויוטה שברשותי,בקרוב מאוד אני יעלה גלריה חדשה,שבה הרכבים, ושיפורים שעשיתי לבד.

 

כמובן שכל הדברים נאמרו מנסיון, ומידע נרחב בנושא.

(פירקתי המון לוחות,ואני מכיר את אופן פעולתם)

הדברים נאמרו גם מדיעה אישית שלי ובלשון המלצה.

 

אם יש למישהו משהו לומר על דברים הנ"ל אשמח לשמוע דעתו

 

טל היקר...

 

קודם כל תשאל לפני שאתה קובע עובדות בשטח...

 

אני בטוח שנסיונך כצלם הוא עשיר אבל הוא גם זה שהטעה אותך...

 

התמונות צולמו במצלמה דיגיטאלית די פשוטה ללא שום אפשרות לעשיית "פתיחת צמצם" כמו שאתה טוען. התמונה מרוחה מהעובדה הפשוטה שבעת הצילום הזזתי את המצלמה מעט ולכן היא נמרחה,אני בטוח שצלם כמוך מודע לתופעה זו :?

 

עכשיו, אני לא המלצתי לאף אחד לעשות את זה, אלא רק הסברתי לאנשים איך אני עשיתי את זה, זה הכל אז אל תקפוץ למסקנות חפוזות שאני איכשהו המלצתי למישהו לנהוג כמוני.

THE SYSTEM: HU: ECLIPSE cd-7100, AMPS : XETEC vector 350.6 , A/D/S p950.2 , FRONT : MAC AUDIO Maximus 2.16 , Sub : Rockford Fosgate rfz3412 12' 150w rms

101 סוסים לבלימת האיביזה

:evil:

  • שנה מאוחר יותר...
  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
נראה לי תמוהה כל העניין הזה שלך.

תסלח לי ,אבל אני חולק על כמה מהעובדות שלך :

 

1. האור שלך כרגע לא ממש חזק,ואף אני יכול לומר בוודאות שהעין שלך לא רואה את המספרים כמו שהצגת בתמונה.

מי שמבין בצילום (אני צלם), יודע מה זה "פתיחת צמצם", וזה מה שעשיתי במצלמה שלך .

ככה נכנס יותר אור,ולכן למראית עיין זה נראה כאילו האור הוא חזק.

לראיה - המספרים שלך מרוחים, ואת האות "P" של בלם היד -לא רואים,אלא נקודה אדומה מסנוורת.

 

2. כל הכבוד על האילתור,יכלת פשוט לקנות "צבע זכוכית" ב9 שקל,ולבחור איזה צבע וגוון שתרצה, כמובן שקנית לק+עט - שילמת יותר.

 

3. כידוע לק וחומרים מסוגו לא עומדים בחום. תתפלא אבל גם נורה של 3 וואט מתחממת אחרי נסיעה של שעה עם אורות. אל תתפלא אם תריח ריח של גומי שרוף במהלך הנסיעה

(וגם האור הכחול "יאבד צבע" עם הזמן)

 

4.למי שחושב לשים נורה של 5 וואט-לא כדאי להיכנס לזה,זה ימיס לכם את בלוח,ואף לגרום נזק לחלקים אלקטרוניים עדינים כמו הסלילים שהם בעצם הם שמזיזים את המחוגים השונים.

 

5. למי שמתלהב מהרעיון - לא כדאי למהר - snowbol - אתה ממליץ לאנשים כאן לעשות את זה מבלי לדעת איזה לוח יש להם. ישנם המון לוחות שעונים,כל רכב הוא שונה.

ישנם לוחות,שהפלסטיק עצמו הוא ירוק,אך למראית עיין המספרים נראים לבנים כשהאור כבוי.

השכבה הפנימית של ה"קלף" היא ירוקה. לא משנה איזה אור תקרין מאחורה-המספרים יהיו ירוקים.

בשעון מסוג זה- אור לבן רגיל,יתן מספרים ירוקים,אך חזקים. את תשנו את הצבע של המנורה ולמשל תקרינו אור חכול-עדיין יהיה ירוק אך תפגעו בכמות האור !

(למשל מזדה לנטיס).

 

6. תוכלו לרכוש לוח שעונים חדש,יותר נכון כיסוי GAUGE, שדולק .אני רכשתי כזו למזדה וטויוטה שברשותי,בקרוב מאוד אני יעלה גלריה חדשה,שבה הרכבים, ושיפורים שעשיתי לבד.

 

כמובן שכל הדברים נאמרו מנסיון, ומידע נרחב בנושא.

(פירקתי המון לוחות,ואני מכיר את אופן פעולתם)

הדברים נאמרו גם מדיעה אישית שלי ובלשון המלצה.

 

אם יש למישהו משהו לומר על דברים הנ"ל אשמח לשמוע דעתו :)

טל! מספיק לעשות נזק!

:wink:

פורסם
וואוו!!

 

יפה מאוד!!

 

קבל חלונות חשמל :!::!:

 

מתעלק על התרד', אצלי בפונטו (לא ספייס) אני גם מעוניין לשנות את הצבע של הנורות,

עכשיו,אצלי הנורות הן רגילות כאשר יש לי מין לוח כזה בצבע ירוק( כמו שבלונה כזו)

שבגללה מתקבל אור ירוק בלוח השעונים, מישהו יודע מהיכן אני משיג כזו שבלונה בצבע שקוף???

 

תודה,שי.

 

לאוטוספורט E&A יש לוח כזה מיוחד, הם נמצאים לייד קניון עילון.

פורסם

בקשר ללנטיס שהוזכרה, מה עם שאר הנורות בקונסולה המרכזית? גם להם יש לוח שקוף ירוק שניתן להחלפה?

פורסם
או שפשוט אפרש ללכת לאחד(בעל מקצוע) שנקרא "מכשירן" כמו אגזוזן :shock:

 

ולקנות אצלו נורות צבעוניות ללוח שעונים

 

אני קניתי אדומות :twisted:

אתה יכול להביא כתובת של מקום כזה שמוכר נורות צבעוניות ללוח שעונים?

http://photos.walla.co.il/sagishu <--אלבום תמונות של הרכב
פורסם

גם אני החלפתי תתאורה לפני כמה ימים... למרות שהיה לי לוח שעונים לבן, אבל נמאס לי

שמתי לדים כחולים, אבל הקטע שיצאו מקומות שבהם הלד נראה חזק יותר... כי לד הוא נקודתי

 

IMG_1392.jpg

 

IMG_1393.jpg

 

 

כנראה שעכשיו אני יעבור גם ללדים צבועים בצבע, זה גם מה שרציתי במקור, אבל חשבתי שבכחול זה לא יצא טוב...

Scooby WRX

פורסם

לפני כמה חודשים עשיתי ניסוי דומה. בגלל שרק רציתי להתנסות ולראות בערך את התוצאה אז לא יפרקתי את לוח השעונים אלא צבעתי את המנורה הקטנה של המאפרה. אצלי ניתן לפרק את המנורה די בקלות, מבלי לפתוח ברגים.

לא השתמשתי בלק שקוף ופיילוט, אלא קניתי לק כחול.

צבעתי את הנורה והכל היה טוב ויפה במשך כמה ימים. לאחר מכן הלק החל להשחיר בגלל החום והואר כבר לא היה כחול. זרקתי את המנורה עם הלק השרוף ושמתי חדשה רגילה.

יותר אני לא מתעסק בשטויות. :wink:

...לפחות עד הפרוייקט הבא.


×
×
  • תוכן חדש...