Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6546 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

:-Dשלום לכולם !

 

אני מתעניין ברכב בשבילי בחור צעיר בן 23 אני אהיה הנוהג היחידי ברכב.

הרכב יעשה כל יום בערך בין 70 ל 100 קילומטר נכון לעתה , בסופי שבוע זה תלוי כבר.

אני מחפש רכב :

עד 50 אלף שח שזה ממש הגבול שלי . הצעות ב40 לא יפסלו :)

אוטומט בלבד

מעל שנת 2001 לפחות מעדיף כמה שיותר חדש

אמינות (מה שאומר יפנית?)

חיסכון בדלק (יותר נכון לא שותה דלק)

חווית נהיגה לשם שינוי ולא מכונית רועדת ולא יציבה

אני בחור גבוה 187 אז גם לקחת בחשבון

למרות זאת מכוניות קטנות יותר חביבות עלי (כמובן אלה שיש בהם מקום לנהג גבוה,יש בודדות שאין)

ולכן לא משנה לי המקום מאחורה רק שיהיה 4-5 דלתות

אשמח גם לשמוע על מכוניות עם "תחת" שמשתלמות לי

אם אתם מציעים דגמים אודה לכם מאוד אם תציינו את הדגם המלא כל GLX GL וכאלה זה חשוב לי לדעת שאני אברר מה אני מקבל באוטו עד לפרטים הקטנים.

 

תודה!

פורסם

אני אחדד את השאלה ברשותכם..

 

שמעתי דעות טובות על יאריס ו ג'אז..

גם פאביה ופוקוס וספייס

 

אני מעוניים להתמקד ב2 הראשונות...

 

יאריס ! מתי הצורה התחלפה אני רואה הרבה דגמים ושמות

אפשר יותר פירוט עלהתהליך שעברה היאריס משנת 2000 עד 2003 ...

 

כמו כן גם על הג'אז הבנתי שיש כמה דגמים.

 

הרכב באלה יתיאמו לי ?

והתציב לאיזה שנה מספיק ?50 אלף..

פורסם

שני הרכבים (יאריס וג'אז) מצויינים מבחינת האמינות, צריכת דלק, סחירות, שמירת ערך.

יאריס קצת יותר זולה לאחזקה (בעיקר ביטוח מקיף), ג'אז יותר מרווחת ובעלת בגאז' יחסית גדול.

שני הרכבים יקרים לקניה יחסית לשנתון, מאוד מבוקשים, אקזמפלרים שמורים נמכרים מעל למחירון ותוך ימים ספורים.

 

אני חושב שהתקציב נמוך מדי בשביל שני הרכבים.

אתה מוזמן לראות את מה שמוכרים:

יאריס

 

ג'אז

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כן קצת יקר אני יכול להשיג רק 2001-2 וגם תוך חיפושים מעמיקים של חודשים..

 

מה אתם אומרים על סקודה פאביה\פורד פוקוס ?

 

הצעות נוספות אולי יתקבלו בברכה

 

עד 50 K אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...