Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

הזמנתי את הפוקוס החדשה (לאחר מתיחת פנים והוספת ESP), אבל בחברת הליסינג טוענים שההספקה לא תהיה לפני אוקטובר.

אבל יש אפשרות להזמין את המגאן ולקבלה מיידית.

 

הבנתי שברנו הבגאז' גדול יותר וגם המרחב מאחורה - לי זה לא כל כך חשוב.

לעומת זאת, רנו מגאן מיושנת יחסית (החל מ- 2004 בארץ והדגם 5 דלתות מ- 2002) ובתחילת שנה הבאה צריך להכנס מגאן 3. הבנתי שגם הגיר של רנו (AL4) לא ממש עושה טוב למנוע.

 

האם למרות כל זה המגאן עדיפה על הפוקוס ?

פורסם

גם הדגם 5 דלתות של מגאן 2 הוא החל מ 2004 (במשפחה שלי יש מגאן 5 דלתות 2003 דור ראשון).

 

מגאן נוחה לא פחות , בטיחותית לא פחות וקצת יותר זריזה מפוקוס.

מרחב פנים גדול לא פחות מפוקוס, המושבים לדעתי יותר נוחים במגאן.

לגיר של מגאן, כנראה, יש בעיות אמינות - זה לא צריך לעניין אותך (רכב ליסינג).

נכון, פוקוס יותר מודרנית.

השאלה היא האם אתה מוכן להמתין עד אוקטובר?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הפוקוס עבר מתיחת פנים.

אינני חושב שבגלל זה הוא יותר מודרני.

הבדלים די קטנים בין שתי המכוניות, אתה יכול להזמין את המגאן בלב שקט.

פורסם

אני הייתי לוקח את ה-C4 ואם לא אז את המגאן (מרגיז אותי שאין נעילה לילדים בשליטה בתוך הרכב, וחלונות חשמל גם מאחור ובקרת שיוט בניגוד לC4)

 

המגאן יותר נוחה בנהיגה במיוחד בעניין המושבים. הפוקס קרע לי את הגב אם כיסא העינוים שלו. לי גב רגיש.

פורסם

המגאן נוחה יותר משמעותית בנסיעה, זריזה יותר, אבל זה לא חכמה לעומת הפוקוס העצלה. הפוקוס החדשה היא מתיחת פנים חסרת משמעות מהותית מבחינת מכלולים מכניים. המגאן לדעתי עדיפה, גם אם הפוקוס מגיעה היום בצהריים.

פורסם

שווה לבדוק אם ניתן להזמין בליסינג סוזוקי SX4

רכב קבוצה 2 מאותו סגמנט שכולל 6 כ"א+ מערכת בקרת יציבות+ ביטול כרית נוסע+מערכת שמע מקורית ושליטה מההגה.

מיזוג אוויר: בקרת אקלים, חישוקי מגנזיום.

והבונוס: תוצרת יפן :-)

הוצג בשנת 2007. שווה לבדוק לדעתי.

 

החסרונות:

1. לטעמי הרכב לא נראה משהו.

2. חברות הלסינג עדיין לא הזמינו ממנו כמויות, מה שמשפיע על המחיר ללקוח.

פורסם

ישנם עוד כמה רכבים חוץ מפוקוס או מגאן שהייתי מזמין לפני הסוזוקי שאתה מציע:

C4, ניסן טיידה, B3 , I30.

מה כל כך טוב בסוזוקי SX4? תוצרת יפן?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
ישנם עוד כמה רכבים חוץ מפוקוס או מגאן שהייתי מזמין לפני הסוזוקי שאתה מציע:

C4, ניסן טיידה, B3 , I30.

מה כל כך טוב בסוזוקי SX4? תוצרת יפן?

פסלתי את כולם חוץ מטידה בגלל הבגאז' הקטן ואת הטידה בגלל שהיא מאוד צרה.

פורסם

רק כתבתי תגובה על האופציה של סוזוקי.

הבחירה שלי היא מגאן בלי קשר למועד אספקה של פוקוס.

מי שכתב על המושבים הלא נוחים בפוקוס (יחסית למגאן) יודע על מה הוא מדבר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
שווה לבדוק אם ניתן להזמין בליסינג סוזוקי SX4

רכב קבוצה 2 מאותו סגמנט שכולל 6 כ"א+ מערכת בקרת יציבות+ ביטול כרית נוסע+מערכת שמע מקורית ושליטה מההגה.

מיזוג אוויר: בקרת אקלים, חישוקי מגנזיום.

והבונוס: תוצרת יפן :-)

הוצג בשנת 2007. שווה לבדוק לדעתי.

 

החסרונות:

1. לטעמי הרכב לא נראה משהו.

2. חברות הלסינג עדיין לא הזמינו ממנו כמויות, מה שמשפיע על המחיר ללקוח.

 

 

מדובר ברכב שהוא בעצם גירסא חדשה לסוזוקי ליאנה,הוא אומנם מגיע עם ESP אבל הוא בעל 4 כוכבי בטיחות בלבד,לא הייתי אומר שהוא משתווה למכוניות האחרות שהוזכרו כאן,במיוחד באיכות חומרים ואיכות נסיעה ממש לא מבריקה.

 

והדבר שהכי הפריע לי בהשוואה הזאת היא העובדה שאתה משווה רכב עם בקושי 4 כוכבים לרכבים הרבה יורת בטיחותיים עם 5 כוכבי בטיחות

פורסם

אכן 4 כוכבים, תודה שהסבת לכך את תשומת ליבי.

 

אגב, 4 כוכבים יש גם ליונדאי I30, הונדה סיוויק, מאזדה 3 וחביבת הפורום סקודה פאביה החדשה.

פורסם

הפאביה קיבלה ציון יותר גבוה מהסיויק 5 דלתות שרוסקה באירופה ,מהI30 וגם יותר מהסוזוקי SX4 בתנגשות חזיתית

 

ופאביה היא סופר מיני ולא משפחתית קומפקטית,למרות שהגבולות לאט לאט מתשטשים בגלל שהסופר מיני לאט לאט נעשות יותר גדולות

×
×
  • תוכן חדש...