Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6584 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני זכאי לקבל רכב מהעבודה (ליסינג) ואני רווק בן 29, נוסע כ-35000 ק"מ בשנה.

 

איזה רכב לבחור מהאפשרויות הבאות?

1. יונדאי i30

2. יונדאי אקסנט

3. מאזדה 3

4. מיצובישי לנסר

5. ניסאן טידה

6. סובארו B3

פורסם

אז ככה,

מה שאתה לא עושה, אל תחליט לפני שלקחת נסיעת מיבחן בסוכנות החברה.

אומנם זו טירחה ללכת ולבדוק, אבל אתה עלול לגלות שמה שהיה נוח ונחמד לחבר שלך, לא יקלע לטעם שלך.

מתוך הניסיון שלי עם רכבי ליסינג, אני מאוד לא ממליץ על הלאנסר (לא מדובר על הלאנסר החדשה שתשווק בזמן הקרוב בארץ וגרסת הליסינג 1.5 ליטר שלה רק תגיע בשנה הבאה). היה לי את הרכב הזה שנה (אני נוסע 50-60 אלף ק"מ בשנה!) וקיללתי אותו על בסיס יומי. זהו רכב חלש, לא נוח ולא יושב טוב על הכביש. לפי מיטב ידיעתי הוא גם קיבל ציון נמוך במבחני ריסוק.

יונדאי אקסנט היא גם כן (לדעתי) לא תתאים לך מיכיוון שהיא סובלת מאותן בעיות של המיצובישי אך היא זולה יותר גם בליסינג.

על הi30 שמעתי שהיא מאוד מאובזרת ומפנקת ויש לה מנוע של 121 כ"ס אך לא נסעתי בה.

מאזדה 3 היא מכונית נחמדה וזריזה וגם די נוחה לטעמי והיא נהנת מיתרון ענק על כל הרשימה שהבאת: הנאה בנהיגה.

אני כרגע נוסע על פוקוס 2008 שהוא מאוד נוח אך מאוד כבד על הכביש ובחברה שאני עובד, אפשר לבחור רק מיצובישי או פוקוס.

בכל אופן, אתה יכול למצוא מבחני דרך ב http://www.auto.co.il או באתר Ynet.

ומה שלא יהיה, תעשה נסיעת מבחן לפני שאתה בוחר את הרכב שילווה אותך לשלוש שנים הקרובות.

שיהיה בהצלחה!

פורסם

בימים אלה משיקים את הלאנסר החדשה, לדעתי היא מרעננת יותר מה3.

שאר הרכבים שברשימה לא רלוונטים לדעתי, ליונדאי יש מנוע חלש ביחס לנסועה השנתית שלך,

והB3 קצת לא לטעמי.

 

בהצלחה!

Polo 2012

פורסם

שכחתי לציין שאני מעוניין ב: (לפי הסדר)

1. נוחות נסיעה (מושבים תומכים ונוחים, שקט בתא הנוסעים, ריכוך מהמורות ונסיעה חלקה).

2. איבזור מפנק (בקרת אקלים לדוגמא).

3. מראה פנימי וחיצוני.

 

פחות חשוב:

1. מנוע (הספק, תאוצה, מומנט, צריכת דלק וכו').

2. גודל (אמנם מדובר ברכב משפחתי ולא סופר-מיני אבל אני לא צריך להכניס משפחה שלמה לאוטו).

 

 

הייתי שמח לקבל פורד פוקוס אע"פ שהיא מרגישה מאוד כבדה.

נוחות הנסיעה מפצה על התאוצה.

אין לי עניין ברכב מהיר (אני כבר מעל שנה נוסע כחוק).

 

בנוסף, בדר"כ בנסיעת מבחן, התחושה כמעט תמיד טובה כי מדובר ברכב חדש.

הבעיות מתחילות עם הזמן (רעשים, חריקות, וכל מיני דברים קטנים שעושים את ההבדל בין נסיעה נינוחה לנסיעה מעצבנת).

פורסם
אני זכאי לקבל רכב מהעבודה (ליסינג) ואני רווק בן 29, נוסע כ-35000 ק"מ בשנה.

 

איזה רכב לבחור מהאפשרויות הבאות?

1. יונדאי i30

2. יונדאי אקסנט

3. מאזדה 3

4. מיצובישי לנסר

5. ניסאן טידה

6. סובארו B3

 

בוא נבדוק: הלנסר , היא הלנסר הישנה, והמאוד מיושנת, מחליפה כבר כאן אומנם אבל היא מיועדת לשוק הפרטי עם מנוע 1.8 .

יהיה גם לנסר חדשה עבור ליסינג עם מנוע 1.5 אבל זה עוד חזון למועד. אגב, לדעתי היא לא מציאה גדולה, ובטח לא מבפנים.

 

מאזדה 3 תוחלף בקרוב מאוד לדגם חדש לגמרי, עם זאת מדובר באופציה סבירה, לא יותר מזה.

 

b3 עבור ליסינג מגיעה עם מנוע 1.5 חלש בצורה בולטת, ודי רכה בנוסף, לא משכנע.

 

מהאקסנט תשכח ללא נימוק.

 

נשארו 2 טידה וi30

שתיהן אופציות טובות עם עדיפות ליונדאי מבחינת ביצועים ואיבזור, מבחינת נוחות נסיעה עדיפות מסויימת לטידה.

צמצמתי לך ל2 מכוניות, לך תעשה נסיעת מבחן ותחליט.

אישית הייתי בוחר ביונדאי, אבל אני לא מספיק אובייקטיבי.

פורסם

האם אין אופציה לקבל פוקוס בליסינג שלכם?

 

הוא אומנם לא ברשימה שלך אבל אפשר לנסות לגשת לקצין רכב ולבדוק האם ניתן להביא פוקוס בכל זאת,לא חסר פוקוסים בחברות ליסינג והיא עדיפה על כל המתמודדות שציינת חוץ מבסעיף המנוע שאמרת שהוא לא חשוב לך.

 

לגבי בקרת אקלים לא תקבל באף אחת מדגמי הליסינג קבוצה 2 בקשרת אקלים דיגיטלית אלא מזגן מכני בלבד.

 

לא נסעתי בטידה אבל ישבתי ברכב בתערוכת אוטומוטור,התחושה ברכב מאוד נחמדה,הפלסטיקים מרגישים דיי איכותיים,הרכב מרווח מאוד אבל זה בא על חשבון תא מטען שקטן יותר מתא של מזדה 2,למיטב הבנתי ממבחני רכב שקראתי גם לא מדובר ברכב מבריק במיוחד במחינת התנהגות כביש ונוחות.

 

הצעה שלי תנסה להשיג פוקוס לאחר המתיחת פנים מדובר ברכב הכי נוח,בטיחותי בקטגוריה או שתיקח את הI30 שהיא אומנם פחות בטיחותית אבל היא חבילה דיי טובה בהתחשב בכל הפרמטרים

פורסם

כדאי לציין שהיונדאי I30 היא היחידה ברשימה שיש לה ESP כציוד תקני, וזה יתרון גדול.

את הלאנסר והאקסנט תוריד מהרשימה; מדובר בשתי מכוניות בסיסיות ביותר שרחוקות מלהיות אטרקטיביות.

המאזדה היא המהנה ביותר לנהיגה, אך סובלת מנוחות נסיעה בינונית ומבידוד רעשים לא מוצלח.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

×
×
  • תוכן חדש...