Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8241 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול מיליתי דלק, המיכל היה מלא נסעתי קצת (35 ק"מ), והיום אני מסתכל במחוג של הדלק ורואה שהמד על 3\4 :shock: .

 

יש למישהו הסבר הגיוני לזה ?!

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

או שגנבו לך דלק, או שהמחוג מקולקל.

 

לך למלא דלק שוב, אם נכנס הרבה, גנבו לך, תהיה מאושר הצרפתייה לא התקלקלה.

אם המיכל מלא, תהיה מאושר שלא גנבו לך , כנראה יש תקלה במד דלק.

 

ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE

פורסם
או שגנבו לך דלק, או שהמחוג מקולקל.

 

לך למלא דלק שוב, אם נכנס הרבה, גנבו לך, תהיה מאושר הצרפתייה לא התקלקלה.

אם המיכל מלא, תהיה מאושר שלא גנבו לך , כנראה יש תקלה במד דלק.

 

ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE

איך גונבים דלק :?::?::D:D

פורסם

ישנה תקלה סידרתית במצופי הדלק בחלק מדגמי הפיג'ו.

הפתרון של לובינסקי: לכופף את זרוע המצוף, כך שהמד יראה מלא. :shock:

תקראו שוב ולא תאמינו(או שכן, כי אצל לובינסקי הכל יכול להיות) :?

 

פתרון זה כמובן אינו מושלם בלשון המעטה, הבעיה נוצרת בחלק התחתון של המד, הוא פשוט מתקצר.

כך שנוצר מצב שמחוג אינו מגיע לחלק התחתון(אינו מראה ריק) ואתה בתומך חושב שעדיין יש לך בנזין בשעה שהמיכל בעצם ריק.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
או שגנבו לך דלק, או שהמחוג מקולקל.

 

לך למלא דלק שוב, אם נכנס הרבה, גנבו לך, תהיה מאושר הצרפתייה לא התקלקלה.

אם המיכל מלא, תהיה מאושר שלא גנבו לך , כנראה יש תקלה במד דלק.

 

ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE

איך גונבים דלק :?::?::D:D

 

אני לא יודע איך (או אם בכלל אפשר) במכוניות פרטיות רגילות...

אבל שמעתי על איך אפשר לגנוב ממשאיות את הדלק שלהן. לא בדיוק הבנתי איך, וזה נשמע לי מתוסבך, אבל זה היה נשמע מצחיק.

בגלל שהיא גבוהה, אפשר פשוט לפתוח את המיכל דלק, ולשאוב עם צינור. אין לי מושג איך בדיוק אפשר לשאוב, אבל מי שצריך\רוצה לדעת, יוכל לבדוק זאת. לי פשוט ממש לא איכפת :lol:

Back to the original - NC again.

פורסם
או שגנבו לך דלק, או שהמחוג מקולקל.

 

לך למלא דלק שוב, אם נכנס הרבה, גנבו לך, תהיה מאושר הצרפתייה לא התקלקלה.

אם המיכל מלא, תהיה מאושר שלא גנבו לך , כנראה יש תקלה במד דלק.

 

ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE

איך גונבים דלק :?::?::D:D

 

אני לא יודע איך (או אם בכלל אפשר) במכוניות פרטיות רגילות...

אבל שמעתי על איך אפשר לגנוב ממשאיות את הדלק שלהן. לא בדיוק הבנתי איך, וזה נשמע לי מתוסבך, אבל זה היה נשמע מצחיק.

בגלל שהיא גבוהה, אפשר פשוט לפתוח את המיכל דלק, ולשאוב עם צינור. אין לי מושג איך בדיוק אפשר לשאוב, אבל מי שצריך\רוצה לדעת, יוכל לבדוק זאת. לי פשוט ממש לא איכפת :lol:

 

מה הבעייה לגנוב דלק ?

אם אתה ממלא 98, תגיד לי איפה אתה חונה, ובבוקר אתה תיווכח לדעת שהעגלה הצרפתייה שלך לא מניעה. ולשם שינוי, לא בגלל בעיות במנוע :lol:

פורסם

:!: המידע הבא הוא למטרות לימוד בלבד ולא לשם יישום :!:

 

מה?! לא שמעתם על חוק הכלים השלובים?

אם יש גישה לתא הדלק (שלא תחשבו חו"ח שיש לי נסיון בזה, זה אותו דבר בכל נוזל מכל תחום :wink: ), מחדירים צינור גמיש פנימה, ואת הצד השני שלו שואבים (עם הפה, או משהו, רק זיכרו שדלק לא טעים וסולר לא יוצא בקלות מהמערכת), עד שמרגישים דלק. עכשיו מורידים את הצינור אל מתחת לגובה המיכל - והדלק פשוט יוצא דרך הצינור.

 

אני מתאר לעצמי שהסיבה שאומרים שיותר קל לגנוב ממשאיות היא שמיכלי הדלק שלהם הרבה יותר גלויים...

-- מורטיזציה? מורטיזציה! -- הגלריה

פורסם
אני מתאר לעצמי שהסיבה שאומרים שיותר קל לגנוב ממשאיות היא שמיכלי הדלק שלהם הרבה יותר גלויים...

 

 

וגבוהים.... שיטה חמודה... :lol:

פורסם
:!: המידע הבא הוא למטרות לימוד בלבד ולא לשם יישום :!:

 

מה?! לא שמעתם על חוק הכלים השלובים?

אם יש גישה לתא הדלק (שלא תחשבו חו"ח שיש לי נסיון בזה, זה אותו דבר בכל נוזל מכל תחום :wink: ), מחדירים צינור גמיש פנימה, ואת הצד השני שלו שואבים (עם הפה, או משהו, רק זיכרו שדלק לא טעים וסולר לא יוצא בקלות מהמערכת), עד שמרגישים דלק. עכשיו מורידים את הצינור אל מתחת לגובה המיכל - והדלק פשוט יוצא דרך הצינור.

 

אני מתאר לעצמי שהסיבה שאומרים שיותר קל לגנוב ממשאיות היא שמיכלי הדלק שלהם הרבה יותר גלויים...

 

את האמת? אני עד היום לא הבנתי למה זה קורה. אני יודע שזה עובד ככה. אבל הסבירו לי עשרות פעמים ולא הבנתי למה הדלק(במקרה הזה) ממשיך לצאת החוצה.

ההיגיון שלי אומר לי, שאם שאבת עם הפה קצת דלק וישר הורדת את הצינור לדלי על הרצפה, אז מה שהגיע לחלק הכי גבוה בצינור וקצת אחרי, ייפול לדלי, והשאר "יצנח" בחזרה לטנק הדלק.

פורסם

ההיגיון שלי אומר לי, שאם שאבת עם הפה קצת דלק וישר הורדת את הצינור לדלי על הרצפה, אז מה שהגיע לחלק הכי גבוה בצינור וקצת אחרי, ייפול לדלי, והשאר "יצנח" בחזרה לטנק הדלק.

 

ההגיון שלך נכון, רק שכחת להתייחס לזה שלא יכול להיות מצב של וואקום

החיים הם כמו מנה פלאפל, איך שלא תשים הטחינה - תמיד ינזל

פורסם

ההיגיון שלי אומר לי, שאם שאבת עם הפה קצת דלק וישר הורדת את הצינור לדלי על הרצפה, אז מה שהגיע לחלק הכי גבוה בצינור וקצת אחרי, ייפול לדלי, והשאר "יצנח" בחזרה לטנק הדלק.

 

ההגיון שלך נכון, רק שכחת להתייחס לזה שלא יכול להיות מצב של וואקום

 

מה ההבדל בין המקרה הנ"ל לבין מקרה שאני שואב בקשית קוקה קולה מבקבוק זכוכית?

כן אני רציני, אני מעוניין להבין :roll:

(בהנחה והקשית היא גמישה כמו הצינור)

פורסם

איך גונבים דלק:

אז ככה, כשאני הייתי בסדיר (חיל האוויר) היתה לנו מן חבית (וואלה אני לא זוכר איזה חומר ג'יפה היה שם), אבל היה צינור פלסטיק כזה (שרשורי כזה) עם משאבה בקצה שלו. צד אחד אתה טובל בחבית - וכאשר מזיזים את המשאבה (פלסטיק אדום ולבן) אז נוזל זורם מהחבית החוצה (בהחלט אותו עיקרון כמו שמישהו ציין עם הפה שלו רק יותר סטרילי...).

אם מישהו מכם עובר באייס קנה ובנה - שם יש בדיוק כזאת משאבה (נראה לי שהיא נקראת משאבת צינור או Whatever..)

 

 

סער

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
:!: המידע הבא הוא למטרות לימוד בלבד ולא לשם יישום :!:

 

מה?! לא שמעתם על חוק הכלים השלובים?

אם יש גישה לתא הדלק (שלא תחשבו חו"ח שיש לי נסיון בזה, זה אותו דבר בכל נוזל מכל תחום :wink: ), מחדירים צינור גמיש פנימה, ואת הצד השני שלו שואבים (עם הפה, או משהו, רק זיכרו שדלק לא טעים וסולר לא יוצא בקלות מהמערכת), עד שמרגישים דלק. עכשיו מורידים את הצינור אל מתחת לגובה המיכל - והדלק פשוט יוצא דרך הצינור.

 

אני מתאר לעצמי שהסיבה שאומרים שיותר קל לגנוב ממשאיות היא שמיכלי הדלק שלהם הרבה יותר גלויים...

 

את האמת? אני עד היום לא הבנתי למה זה קורה. אני יודע שזה עובד ככה. אבל הסבירו לי עשרות פעמים ולא הבנתי למה הדלק(במקרה הזה) ממשיך לצאת החוצה.

ההיגיון שלי אומר לי, שאם שאבת עם הפה קצת דלק וישר הורדת את הצינור לדלי על הרצפה, אז מה שהגיע לחלק הכי גבוה בצינור וקצת אחרי, ייפול לדלי, והשאר "יצנח" בחזרה לטנק הדלק.

 

חוק כלים שלובים

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
:!: המידע הבא הוא למטרות לימוד בלבד ולא לשם יישום :!:

 

מה?! לא שמעתם על חוק הכלים השלובים?

אם יש גישה לתא הדלק (שלא תחשבו חו"ח שיש לי נסיון בזה, זה אותו דבר בכל נוזל מכל תחום :wink: ), מחדירים צינור גמיש פנימה, ואת הצד השני שלו שואבים (עם הפה, או משהו, רק זיכרו שדלק לא טעים וסולר לא יוצא בקלות מהמערכת), עד שמרגישים דלק. עכשיו מורידים את הצינור אל מתחת לגובה המיכל - והדלק פשוט יוצא דרך הצינור.

 

אני מתאר לעצמי שהסיבה שאומרים שיותר קל לגנוב ממשאיות היא שמיכלי הדלק שלהם הרבה יותר גלויים...

 

את האמת? אני עד היום לא הבנתי למה זה קורה. אני יודע שזה עובד ככה. אבל הסבירו לי עשרות פעמים ולא הבנתי למה הדלק(במקרה הזה) ממשיך לצאת החוצה.

ההיגיון שלי אומר לי, שאם שאבת עם הפה קצת דלק וישר הורדת את הצינור לדלי על הרצפה, אז מה שהגיע לחלק הכי גבוה בצינור וקצת אחרי, ייפול לדלי, והשאר "יצנח" בחזרה לטנק הדלק.

 

חוק כלים שלובים

 

ובעברית זה אומר...?

Back to the original - NC again.

×
×
  • תוכן חדש...