Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8238 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אז ככה את המערכת שלי בניתי לאט וכנראה גם לא בשכל מכיוון ש...

 

יש לי שני רמקולים קידמיים והרמקולים הטובים (קומפונט של מקרום) יושבים מאחורה.

 

הקטע המצחיק הוא שתמיד חבר היה יושב מאחורה הוא היה אומר לי ששומעים בהרבה יותר טוב מאחורה. ואני בגלל זה לא יכול לנצל אותם ואני שומע סביר רק מקדימה.

 

טוב אז בגלל לחסוך עלויות אפשרי אם אני יחליף פשוט בין הרמקולים את הקומפנט אני ישים קדימה, ואת הקידמיים מאחורה :?:

 

מה אתם אומרים לעשות :roll:

פורסם
טוב אז ככה את המערכת שלי בניתי לאט וכנראה גם לא בשכל מכיוון ש...

 

יש לי שני רמקולים קידמיים והרמקולים הטובים (קומפונט של מקרום) יושבים מאחורה.

 

הקטע המצחיק הוא שתמיד חבר היה יושב מאחורה הוא היה אומר לי ששומעים בהרבה יותר טוב מאחורה. ואני בגלל זה לא יכול לנצל אותם ואני שומע סביר רק מקדימה.

 

טוב אז בגלל לחסוך עלויות אפשרי אם אני יחליף פשוט בין הרמקולים את הקומפנט אני ישים קדימה, ואת הקידמיים מאחורה :?:

 

מה אתם אומרים לעשות :roll:

התשובה נמצאת בגוף השאלה.

פורסם

אתה אומר קדמיים אני משער שאנחנו מדברים על 6.5 ואתה אומר קומפוננט אני משער שאתה מדבר על 6.5 וטוויטרים.

עכשיו אם על זה באמת אתה מדבר מה הבעיה להחליף אותם?!ולמה שמת אותם ככה בכלל?

פורסם
אתה אומר קדמיים אני משער שאנחנו מדברים על 6.5 ואתה אומר קומפוננט אני משער שאתה מדבר על 6.5 וטוויטרים.

עכשיו אם על זה באמת אתה מדבר מה הבעיה להחליף אותם?!ולמה שמת אותם ככה בכלל?

 

קודם כל לא קניתי אותם ביחד וכבר היה לי רמקולים מקדימה אז הייתי בטוח שאת הקומפונט שמים אחורה :shock:

 

אני לא מבין למה סאונד בלאסטר לא אמרו לי כלום כי את ההתקנה עשיתי אצלם והם גם נחשבים לטובים מאד בתחום.

 

אבל יש לי בעיה בעברות הרמקולים. הקומפונט מאחורה הם 6 אינצ הבעיה היא איך הם יכנסו מקדימה :?

 

אייל אולי תעזור לי :?::roll:

×
×
  • תוכן חדש...