Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6603 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
10W40 חצי סינטטי

תודה רבה!

ויש לי שאלה נוספת:

הבנתי ששמן LM חצי סינטתי 10W40 באריזה צהובה הוא שמן לא טוב שעיקרו מינרלי

ויש אותו שמן עם ה MOS2 באריזה כסופה, שהבנתי שהוא טוב וממליצים עליו

השאלה היא האם זה אותו שמן מינרלי גרוע שהוסיפו לו MOS2 או שזה שמן שונה...תודה

פורסם

השמן "הצהוב" של LM הוא מינרלי עם מרכיבים סינטטיים והינו שמן מעולה. שמן זה בעל תכונות זרימה מצוינות דבר החשוב בעיקר כשהמנוע קר ובהתנעות. אצלי עובד מעולה במרצדס E190. מעצם היותו בעל בסיס מינרלי השמן מנקה היטב את המנוע (סופח לכלוך ופיח) אך יחד עם זאת חשוב להקפיד להחליף אחת לשנה או 10000 ק"מ לכל היותר.בהצלחה.

פורסם
תודה רבה!

ויש לי שאלה נוספת:

הבנתי ששמן LM חצי סינטתי 10W40 באריזה צהובה הוא שמן לא טוב שעיקרו מינרלי

ויש אותו שמן עם ה MOS2 באריזה כסופה, שהבנתי שהוא טוב וממליצים עליו

השאלה היא האם זה אותו שמן מינרלי גרוע שהוסיפו לו MOS2 או שזה שמן שונה...תודה

 

לגבי השמן באריזה הצהובה ראה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=209234

 

השמן באריזה האפורה נמצא באתר של LM בקטגוריה של החצי סינטטים, אז אני מניח שהוא לא מוגדר מינרלי.

 

יש אופציה גם לרכוש ESSO ULTRA. באוטו דיפו המחיר שלו אטרקטיבי למדי כ- 100 ש"ח ל-4 ליטר.

×
×
  • תוכן חדש...