Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סובארו מכריזה על קבוצת ראלי חדשה !


דובי מילר
שימו לב! השרשור הזה בן 5975 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אנדראס מיקלסן בהחלט יכול להיות אופציה נהדרת ומעניינת .

לגבי מתיו ווילסון...הבחור צעיר וכשרוני אבל לבוא ולהגיד שהוא עשוי מחומר של WRC...קצת קשה לי עם זה, יותר נראה שהוא שם בגלל האבא והכסף (אתם זוכרים שהוא הבן של...) מאד אפשרי שבעוד שנתיים שלוש הוא יהיה הרבה יותר טוב, אל תשכחו הוא רק בן-21 , אבל מצד שני בואו נשווה אותו ליארי-מאטי לאטבלה...עכשיו אני בטוח שהבנתם .

 

האם כדאי להכניס עוד קבוצה ? כן, אני חושב שכן, גם לנו כקהל וגם לסובארו . לנו כקהל, ככול שיהיו יותר מכוניות איכותיות העניין עולה , ג'יג'י גאלי עם סטובארט-פורד, קבוצה שנייה של פורד , הגיע פודיום בשבדיה, מקום רביעי בסרדיניה והשמיים הם הגבול.

דבר נוסף - כמות מול איכות היא תמיד מדד אבל במקרה של ה-WRC, לאור השמועה על עזיבת סיטרואן וסוזוקי, קבוצה נוספת של סובארו תוסיף עניין.

מבחינת סובארו אין ספק שזהו מהלך נכון - עוד מכוניות זה אפשרות לקידום נהגים צעירים, לקראת מעבר לקבוצה הראשית, עוד מכוניות זה אפשרויות לבדיקה של מכללים שונים או סט-אפ מבלי לסכן את המכוניות של הקבוצה הראשית ועוד מכוניות זה גם ואולי בעיקר חשיפה, אסור לשכוח שבסופו של יום מה שמשחק זה הכסף. יצרן משקיע כסף והתוצאות מבחינתו, מלבד נצחונות ונקודות זו חשיפה - טלויזיונית, על המסלול ובכול מקום אפשרי. עוד מכוניות זו בהחלט עוד חשיפה.

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא ידעתי שמתיו ווילסון הוא הבן של...

זה מסביר איך הוא כל כך הרבה זמן (יחסית לגיל שלו ולביצועים שלו) בפורד.

לגבי רמת הכישרון אני מסכים איתך, אבל לקבוצת לווין הוא כן יכול להתאים ואולי הוא יפתיע.

 

ותראה את יארי מאטי למשל, לפני שהוא הצטרף לקבוצה הראשית של פורד הוא רק "הראה פוטנציאל" אבל ביצועים כמו של השנה לא היו לו, השנה הוא עלה על כל מה שפורד (וכולם) ציפו ממנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמות גדולה יותר של רכבים בקבוצת סובארו (רישמית או חצי רישמית זה ממש לא משנה בסוף היצרן מרוויח) מגדילה משמעותית את את הסיכוי והאחוזים לזכות במקומות הראשונים,מול קבוצת סיטרואן ששם מריצים רק שני רכבים,זה הופך את מירוץ החימוש ליקר הרבה יותר,מספיק שאחד מה-C4 פורש,אז הפודיום כמעט בטוח,של סובארו או פורד שלהם יש כבר ארבע רכבים רישמיים....אולי אחת הסיבות למחשבות הפרישה של סיטרואן מהסבב,זה המירוץ חימוש המטורף הזה...?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קובי

 

מרוץ החימוש הוא בפירוש לא הסיבה לאיומי סיטרואן . הם רוצים יותר חשיפה בתמורה להשקעה שלהם לטענתם.

הרי גם לסיטרואן יש 4 מכוניות באליפות - אל תשכח את קונרד ראוטנבך ואורמו אבה עם שתי מכוניות מקבוצת PH-SPORT, קבוצת הלווין של סיטרואן,זה שהנהגים לא תחרותיים מספיק בכדי לאיים על הצמרת...זה כבר משהו אחר.

לדעתי סיטרואן מנסים "לעשות שרירים" מול מארגני ה-WRC במטרה ולעורר עניין. בעקבות האיום שלהם כבר נערכו ישיבות בנושא ומונה אדם שיהיה אחראי על היחצנו"ת של ה-WRC מחדש .

 

לגבי מתיו ווילסון.

כן, הוא הבן של מלקולם ווילסון והחל את דרכו בגיל 17 בראלי באנגליה. לאחר שגילה יכולת טובה במספר תחרויות מקומיות החליט אבא שלו שמתיו יעשה מסלול שונה מכולם ובמקום לצבור ניסיון בבריטניה באליפויות השונות ובמכוניות קטנות, עדיף שיעשה זאת ב-WRC , ללא לחץ ועם מכונית כפולת הנעה . בתחילה היתה זו פורד פוקוס מיושנת יחסית שכול המטרה היתה ללמוד את העניין, את המרוצים ולצבור ניסיון. הוא הספיק להשיג תוצאות סבירות ( TOP -10 ) אבל חשוב לזכור כי הוא עדיין מאד צעיר . גם עכשיו הוא נמצא בקבוצת משנית לכאורה - סטובארט-פורד ולכן אין שום הבדל באם יעשה זאת עם פורד או סובארו, היתרון היחיד שאני רואה באם יעבור לסובארו נניח היא העובדה שייצא מחסות של אבא שלו ויאלץ להוכיח את עצמו בכול פעם מחדש.

אבל להשוות את ווילסון ללאטבלה עושה קצת עוול לבחור האנגלי. יארי-מאטי עשה את הדרך "הנכונה", גם הוא מגיל מאד צעיר ולהבדיל הוכיח את עצמו בכול שלב ושלב . ללאטבלה פשוט יש את זה .

 

 

יום טוב

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דובי,

 

לגבי "השרירים" שסיטרואן עושים מול היחצ"נים אני יכול להסכים איתך,בכול זאת סבב ה- IRC נגס חלק גדול מהחשיפה וזמן השידור של ה- WRC .

 

אבל לגבי שני הרכבים הנוספים שיש כביכול לסיטראון,זה שונה מאשר בפורד לדוגמא, בפורד החצי רישמית הנהגים הם מהשורה הראשונה והם נבחרו בקפידה ,לאומת נהגי קבוצת סיטרואן הלא רישמית שהם פרייביטרים (פרטיים) שקנו כיסא בכסף ואני גם בטוח שהסרוויס שלהם במירוץ כולל חלקי חילוף לא מתקרב לסרוויס של הקבוצה החצי רישמית של פורד, והתוצאות בהתאם...

 

תקן אותי אם אני טועה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קובי

 

אני שמח לתקן אותך.

מדובר בקבוצה דומה לחלוטין לקבוצת סטובארט-פורד .

סיטרואן משתמשת בקבוצה הזו בכדי להכשיר צוות שלם ולא רק נהגים . ממש בית ספר לקבוצת מרוצים והכשרה לעתיד.

הנהגים לא "סתם" נהגים - ראוטנבך היה אלוף אפריקה בראלי ואורמו אבה מסומן כפוטנציאל אסטוני להיות מרקו מרטין הבא.

כסף - גם בסטובארט-פורד הנינג סולברג הביא ספונסר עצמי שלו (ולכן הפוקוס בצבע כתום ) .

אין שום הבדל מבחינת הקבוצות . נכון ש-PH-SPORT לא תחרותיים עדיין אבל הם ממש חדשים, זו עונה ראשונה שלהם. מי שמע על סטובארט לפני שנה וחצי לערך...אף אחד.

 

נכון שכולם היו מעדיפים עוד יצרנים באליפות במקום עוד מכוניות זהות, אבל כך נבנתה גם אליפות העולם בעבר הרחוק, על ידי נהגים וקבוצות שהשתמשו במכוניות זהות למכוניות של הקבוצות הרשמיות וקיבלו תמיכה מלאה או כמעט מלאה.

 

לגבי ה-IRC אתה צודק בהחלט. ב-WRC מרגישים בנגיסה הגדולה שהאליפות הזו נותנת להם וצריך לזכור שבתחילה ה-IRC היתה יוזמה של יורוספורט יחד עם מספר אמרגנים ולא אליפות FIA רשמית. בעונה הראשונה, לפני שנתיים היו 4 מרוצים בסבב וכאשר הבינו את גודל הפוטנציאל המשיכו הלאה (בדומה אגב ל-WTCC שהחלה גם היא כיוזמה של יורוספורט) .

 

אגב - בסיטרואן רמזו כי יתכן ויכינו C3 ל-IRC בנוסף ל-C2 MAX .

 

 

דובי

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5975 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...