Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5735 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני מחפש מכללה שמלמדת mcsa/e , באזור ראשון לציון,

 

נתנו לי הצעה במכללת קולינס בראשל"צ ליד קניון הזהב, שזה הכי קרוב אליי הביתה,מישהו מכיר? שמע על המכללה הזאת?

יש גם את מכללת סלע שנמצאת בר"ג ליד אצטדיון ר"ג.

חיפוש בגוגל לא נתן לי שום חו"ד על קולינס, חוץ מ "תשאל את מי שכבר עובד" :roll:.

רקע במחשבים וידע יש לי, שבקולינס נותנים על זה 400 ש"ח הנחה,

כרגע אני מתכנן ללמוד בזמן הצבא עד השחרור (עוד 4 וחצי חודשים), וככה שאני ייצא לאזרחות ייהיה לי תעודת מקצוע.

 

אשמח לחו"ד והמלצות,

 

עידו.

Suzuki Jimny

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כאחד שלמד MCSE ,אני יכול רק להכין אותך למצב שלא תמצא עבודה בתחום.

אלא אם יש לך פרוטקציות או שאתה מתחיל ממש מלמטה כטכנאי מעבדה בחנות מחשבים ובמקרה הטוב בחברה.

 

לגבי בתי הספר,קולינס לא מוכר לי. סלע אחלה מקום ממה ששמעתי.

 

בהצלחה.

פורסם

אני רוצה לתת דעה שונה לגמריי ממה שנתן הבחור מעלי.

 

יש היום ה-מ-ו-ן הצעות עבודה ל MCSE, בעיקר מי שעשה בשנה האחרונה שכולל את VISTA ו WIN2003 , וכמובן שמגיע למי שעשה גם תוספת ל 2008 כשיצא ו EXCHANGE 2007

 

בקיצור, יש המון מקומות עבודה, אני אישית מצאתי עבודה ממש מהר, ואף סידרתי לכמה חברים.

 

אני ממליץ על מכללת הייטק בהרצליה (כן אני יודע שזה לא ראשון) הם פשוט מעולים.

פורסם

ל E.L , למה לדעתך לא אמצע עבודה בתחום?, הרבה אומרים לי מצד אחד שזה מקצוע מאוד מבוקש, לומדים את זה ויש ביקוש.

צד שני אתה אומר שלא תהייה עבודה, ההי-טק מתפתח ואני מאמין שלא תהייה בעיה למצוא עבודה.

 

שניר, זה מקצוע מבוקש, אם יש לי תעודת התמחות או ניסיון של כמה שנים זה יכול לתרום,

 

אני הבנתי שבתור התחלה אפשר לעבוד בתמיכה טכנית משהו כמו שנה ואפילו יותר כדי לצבור ניסיון, ואחרי זה לגשת לחברות הי-טק.

 

יש עוד המלצות או חו"ד?

Suzuki Jimny

פורסם

אני למדתי במכללת קולינס, באמת מכללה מצויינת.

אני חייב לציין שאיכות המורים שם היא מצויינת, יש לך יחס אישי ועזרה בכל דבר.

יצא לי כמה וכמה פעמים ללכת עם המחשב האישי שלי ולקבל שם עזרה של כמה שעות.

יש לך את ההמלצה שלי.

פורסם

תראה, אני מתייחס לתקופה שבה למדתי,שנת 2000 ,בועת ההייטק היתה אז בשיאה,וחיפשו אנשים בנרות בכל תחום אפשרי.

למדתי אז ב "סיון" שהיה הבית ספר המוביל בזמנו ללימודי הייטק,והכל היה נראה ורוד ומבטיח.

לאחר ניסיונות קבלה לעבודה,שמעתי את אותו משפט קבוע : "אין לך מספיק ניסיון בתחום" .

יש בזה היגיון מסויים,לא ציפיתי שייתנו לי להיות אדמיניסטרטור של 100 משתמשים בלי ניסיון,ברור. הלחיץ אותי רק על לחשוב על זה.

אבל,אני אומר דבר כזה- נסיון רוכשים. ולא היה אף אחד שהסכים לאפשר לי לרכוש ניסיון בתחום הזה.

 

בגלל זה אני אומר,שרק דרך פרוטקציות,או חברים שיכולים לסדר לך עבודה-רק אז אפשר להתקבל לעבוד בתחום.

אחרת אתה תהיה כמו 99% מאלה שלמדו איתי בכיתה אז - טכנאי מחשבים בחנות מחשבים או בחברה קטנה.

פורסם

למה שלא תעשה הפוך? תתחיל בתמיכה טכנית של אחת חברות האינטרנט, ודרכם תתקדם ותעשה את הקורסים. (ויש עוד הרבה קורסים חוץ מאלה של מייקרוסופט)

 

אני מכיר כמה אנשים שעשו את זה והיום הם מטפלים ברשתות של ארגוני ענק.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

TITAN , אני לא יודע על איזה הייטק אתה מדבר בדיוק , בשום חברה רצינית לא יעסיקו אותך על סמך ה"מקצוע ביד" לפי תעודת ההסמכה הזאת.

כמו שנאמר , היא מכשירה אותך בערך ליהיות הלפדסק או טכנאי מחשבים.

אם אתה רוצה להתקדם באמת בתחום כדאי שתרחיב אופקים באמת , כי אלו תפקידים שכמו שנאמר בערך - הקידום המשמעותי הוא בערך לSYSTEM ADMINISTRATOR , תפקיד נחמד , אבל בלי יותר מדי נקודות מחשבה וכו.

אנלוגיה טובה תיהיה ליהיות מכונאי רכב ולצפות להיכנס לתפקידי הנדסה מכל הסוגים בחברת רכב על סמך זה.

 

רק ככה שיהיה לך תיאום ציפיות.

 

"שניר" (אני לא סובל לקרא לך ככה אבל נו ...) , עבודה יש , השאלה במה , גם כשבאת להתראיין אצליינו , למרות שלך יש עוד ידע וניסיון (ואותי , ובלי כל אלו לא היו קוראים לך להתראיין) , נוכחת לדעת שזה לא מספיק ידע.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

עידו, הסברתי לך הרבה פעמים שהסמכה היא דבר אחד, אבל למצוא עבודה זה משהו אחר לגמרי.

רוב רובם של בעלי הסמכת MCSE/MCSA אולי יודעים את החומר בתיאוריה, אבל בתכלס? הרבה braindumps והם סיימו את המבחן, מבלי להבין בתכלס כלום.

מה שבטוח, אם אתה איש סיסטם תותח... יחטפו אותך תוך רגע.

 

אגב, למה MCSE ולא משהו יותר מעניין כמו CCNA?

 

נ .ב. מבין כל המכללות ביקרתי בהייטק בהרצליה, ושם נראה די נחמד.

פורסם

ליביו, לא רק ידע, אלא ניסיון זה דבר מאוד חשוב ..

 

ואני אכן הודתי ומודה שוב על ההזדמנות שנתת לי בזמנו .. אך לצערי QA זה לא התחום שלי .. אני בנאדם של רשתות ואדמיניסטרציה :)

 

מירן - מה שאמרת נכון, אם אתה תותח חוטפים אותך.. חשוב מאוד ניסיון, אני למשל עשיתי MCSE בשביל התעודה נטו, אני עובד בתור SYS ADMIN כבר כמעט 5 שנים .. את ה MCSE עשיתי לפני חצי שנה בערך. רק בשביל הנייר.

פורסם

לדעתי כל הקורסים האלה לא שווים יותר מדי וכמובן לא מבטיחים שומדבר.

אין שום דרך לעשות קיצור דרך ולהיכנס להייטק האמיתי דרך קורסים ב"מכללות" כאלה, אלא אם כן לעבוד

בחברת הייטק, להרוויח 8000 ש"ח ברוטו אחרי שצברת נסיון של כמה שנים , זה נחשב בשבילך יעד טוב.

תחום הסיסטם לא נחשב ממש הייטק , ואין שם משכורות של 15-20 אלף ש"ח כמו שמקובל לחשוב.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אורן , דיברתי על משרות בארץ :D

 

אם אתה מרוויח 20 אלף ש"ח בחודש בתור SYSADMIN, אז ראשית: אני מוריד בפניך את הכובע,שנית: כנראה דברים השתנו בשנים האחרונות,

ושלישית : ממליץ לפותח השרשור לקחת קורס MCSE במכללת שקר כלשהי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תודהה לכולם על העזרה,

 

יש מקומות עבודה , נגיד 012, או בזק, לדוגמא בתור עובד תמיכה טכנית שיחתימו עובד לשנה או יותר ויתנו לו קורס mcse , בתנאי שהוא יתחייב לעבוד שם?

 

אלעד תודה :)

 

ליביור- אף חברה שמכבדת את עצמה לא תיתן לך להיות ישר מנהל רשת של 150 מחשבים לדוגמא, פשוט צוברים ניסיון ומתקדמים בתפקיד.

 

מירן, ה ccna זה בחומר שדיברנו עליו לגבי ה Windows server?

 

שניר- אחרי שהצגת את התעודת הסמכה למקום העבודה שלך (נגיד בריאיון עבודה), זה תרם?

 

לגבי הקורס, אפשר לקחת את הmcse בתור התחלה ואח"כ ללמוד עוד או לעשות עוד קורסים כדי להתקדם.

Suzuki Jimny

פורסם

לא, כי אפעם לא הצגתי.

 

אני עוד במקום עבודתי מעל שנה, ואת ה MCSE סיימתי לפני חצי שנה.

 

מעולם לא התבקשתי להציג אותו, יש לי ניסיון וידע ששווים יותר מהתעודה עצמה. אותה עשיתי בגלל שצריך שיהיה נייר לכל מקרה (וכי זה היה חינם על חשבון מקום העבודה :p )

 

אייל - אני עובד בג'יב רק 3 חודשים, המשכורת שקיבלתי בארץ הייתה באיזור ה 16 נטו אבל גם יאמר שאני עובד בחברה שמאוד מאוד אוהב לטפח את עובדיה ולתת משכורות שבד"כ לא מקבלים במקומות אחרים.

 

לטיסן - מנהל רשת זה משהו שמתחילים בתור טכנאי פשוט, צוברים ניסיון במקום העבודה ומתקדמים (אני התחלתי כטכנאי פשוט באווטסורסינג) - אין דבר כזה להציג תעודה ולקבל משכורת גדולה ולהיות מנהל רשת , לא עובד ככה, צריך ניסיון והרבה.

 

יש מקומות שיראו בך פוטנציאל ויתנו לך לעבוד, תוכל אחרי שנה לבוא ולהגיד "אני אני רוצה להתקדם, בואו תעזרו לי, תממנו לי מבחנים ואני בתמורה אחתום ל שנה שנתיים וכו'."

 

הכל תלוי בך, סה"כ מנהל רשת זו משרה טובה (אני אוהב..) אבל אופן ההתקדמות בה דיי מצומם, שזה אומר שברגע שאתה מנהל רשת בחברה מאוד גדולה, זה בערך הטופ שתגיע.. אין לך אפשרות קידום גדולה יותר אלא אם תשנה פאזה (תלמד רשתות, נתבים וכו') לדעתי אני אשמח להישאר במיקומי הנוכחי כמה שנים טובות .. המשכורת שלי טובה מאוד, אני מאוד מרוצה, השאיפה שלי היא כמובן להגיע לרמת מנהל מחלקת IT , אבל זה יקח לי זמן (למרות שהיררכית אני הבא בתור).

 

בכל מה שתבחר שיהיה לך המון בהצלחה, אגב CCNA זה רשתות תקשורת - נתבים , סוויצים, ולא עבודה מול משתמשים כמו SYS ADMIN, עבודה יותר מורכבת וגם לפעמים משלמת יותר - אבל .. וזה אבל גדול. העבודה עצמה מאוד משעממת


×
×
  • תוכן חדש...