Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6606 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=19060

http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=18377

המגבר מיועד להגביר אקטיבית:

זוג מידבאסים : HERTZ SPACE K6L - 100RMS

זוג מידריינג'ים : HERTZ HI ENERGY HL70 - 50 RMS

 

מה באמת ההבדל בין מגברי סטריאו דיגיטליים לבין AB? האם זה באמת שמיע?

המחיר הוא פחות או יותר אותו דבר, כך שהדגש מבחינתי הוא על האיכות - מה שיותר איכותי יזכה!:wink:

 

בבקשה בלי המלצות של "אתה חייב לשמוע" , אין לי לא זמן ולא כוח לחפש עכשיו מישהו עם מגברים כאלה ועוד עם סט אפ שיהיה פחות או יותר דומה לשלי.

 

תודה רבה לכולם!

פורסם

אני מבין שהוא יותר חדש, יותר יפה ונוצץ ו"משוכלל" :wink:, אבל ההבדל הוא הרבה יותר עמוק מהדברים שציינתם.

 

כנראה שלא הסברתי את עצמי נכון:

מה ההבדלים הכי משפיעים לטוב ולרע בין מגבר 4 ערוצים CLASS D לבין CLASS A/B

 

תודה.

פורסם

מעבר לעניין הנצילות יש הבדלים באיכות , הם לא ישמעו בכל מערכת אלא רק במערכות ברמה גבוהה יחסית.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

או קיי, תודה עד כה.

אני אמקד את השאלה לסט אפ שלי:

HU880PRS

טויטרים: SPACE1 HERTZ על GENESIS ST.60 (על ואן דן הון CLEAR WATER)

מיד רייג'ים: HERTZ HL 70

מידבאסים: HERTZ SPACE K6L

סאב: HERTZ HI ENERGY 10 INCH HX250D על PHOENIXGOLD XENON 400.1

 

האם בסט אפ הנוכחי יהיה הבדל לרעה עם מגבר דיגיטלי (מידריינג' ומידבאס)?

פורסם

אני חושב שזה קצת הימור לרכוש מגבר שהוא full class d.

 

גם לאקליפס יש מגבר כזה, אך מחירו כל-כך מגוחך שזה פשוט צועק שיש כאן משהו לא בסדר.

מצד שני, כנס לכאן ואני מאמין שתמצא ביקורות גם האלפיין וגם על האקליפס. תראה מה אומרים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני בעל מגבר מסדרת PDX והוא מחליף מגבר אחד שהיה לי שלא היה CLASS D .



אצלי מדובר על בי-אמפינג , ואני אציין שמאז הרכבתו של המגבר, הרמקולים שלי (ראה חתימה) מקבלים המון כוח ונשמעים חיים יותר וטוב יותר ללא ספק.

 

לא יודע מה בדיוק אתה מחפש , אבל אני מאוד מרוצה.

 

דרך אגב, אני פירסמתי ת'רד על המגבר הזה בזמנו ולדעתי גם העליתי לינקים לביקורות , תריץ חיפוש - מניח שתמצא הודעות שלי בנושא.

 

תומר

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

תומר,אני זוכר את השרשור שלך, הבעיה היא שאתה צפוני ואני דרומי (אשקלון), הייתי מאוד רוצה לשמוע את הרכב שלך.

 

ד"א שמעתי פעם את הרכב של MOREL הסובארו פורסטר אצל אפי4על4, אבל הסטאפ לא היה מכוון בכלל וגם זה היה בדיוק ל5-7 דקות , כך שזה לא אינדיקציה בכלל.

פורסם

אני חושב שהאלפיין עבור הסט אפ הזה הוא בהחלט מגבר מתאים ויעשה עבודה טובה מאוד , אני לא חושב שהיה הבדל איכותי ביניהם מבחינת השמע ועבור סט כזה אני לא הייתי שולל את האלפיין בגלל הקלאס D.

מה שכן , במידה ואתה חושב בהמשך הזמן לשדרג לסט אפ איכותי יותר אז כבר המגבר יכול להוות חיסרון .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

מתי שיהיה איזה מפגש שנוכל להיות בו - אתה מוזמן , אולי באיזה מפגש מרכז בחופש שלא יהיו לי לימודים על הראש .



 

 

תומר.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

פורסם

אם אפשר היתייחסות נתון ה: Signal-to-Noise Ratio

 

 

(Signal-to-Noise Ratio



This spec compares the strength of the signal to the level of background noise. A higher value indicates less background noise.)

 

כאשר לPDX הדיגיטלי הוא עומד על סה"כ 76DB

ובמגברים A/B כולם מגרדים את ה100DB ויש כאלה שיותר.

 

יש סיכוי להיווצרות רעשי רקע? HISS ים למיניהם? להזכירכם יש לי פיונייר (PRS) לטוב ולרע :wink:.

פורסם

יש תשובה מאוד פשוטה לעניין הזה ,



 

התקנה טובה ומסודרת = שקט ללא HISS וללא שטויות .

 

מאוד פשוט .

 

לגבי בעיות מיוחדות מבחינת המגבר , לא מכיר בעיות של HISS וכו' עקב המגבר

 

 

תומר

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

×
×
  • תוכן חדש...