Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6612 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי, אני מחפש רכב עם תא מטען גדול בקבוצת רישוי 2 וחמישה מקומות ישיבה.

אין לי אפשרות לבטל מקומות ישיבה עבור המטען.

מדובר ברכב ליסינג חדש גם קובצה 3 יכול להיות אופציה. למרות העדפה ל 2 .

אין לי דרישות מהרכב כמו אמינות, מראה, הנאה מנהיגה. רק לשנע משפחה צעירה עם 3 עגלות ילדים.

יש למישהו המלצות ?

 

תודה

ציקי

פורסם

למגאן יש תא מטען גדול, אבל אני לא יודע אם הוא גדול מספיק לשלוש עגלות, ואם הן תעבורנה בפתח ההטענה. תיאלץ לבדוק.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

כן חשבנו על המגאן.

אבל התא מטען לא מספיק גדול. אולי סטיישן

איזה סטיישן יש בקלאס 2?

תודה

פורסם

רק סקודה פאביה.

 

בדרגה 3 תמצא גם את ה-307 (לא SW, אלא סטיישן רגילה) עם מנוע 1.6.

 

מה עם לקחת טנדרון, כמו סיטרואן ברלינגו או רנו קנגו?

הקנגו של רנו מגיע עם מנוע 1.6 וגיר אוטומאטי. אם מוכנים לקחת רכב ידני - בדקו גם את הקנגו והברלינגו דיזל.

הרכבים הללו יציעו נפח הטענה גדול בהרבה מכל משפחתית סטנדרטית. עם זאת, קחו בחשבון רמת בטיחות נמוכה יותר. כמו כן, יש לזכור שהיעוד המקורי של הרכבים איננו למשפחה.

 

שימו לב - מדובר בשני רכבים שעומדים בפני החלפה ממש אוטוטו.

פורסם

למיטב זכרוני אין סטיישן בקבוצה 2, אבל תא המטען של המגאן גדול מאוד ואם הוא לא מספיק לכם אז אתם בבעיה. אתם יכולים לנסות סקודה רומסטר שהיא בתצורה המזכירה קצת טנדרון ואולי אצלה תא המטען יספק. אבל היא קצת צרה, שימו לב.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רנו סניק לא מקבוצה 2.

ברשותי קנגו DCI - רכב מתאים למשפחה גדולה, נוח, מרווח.

אני מכניס 3 אופני ילדים לבגאז' , כיסא בטיחות ושני בוסטרים במושב האחורי.

החל ממודל 2007 יש אפשרות לנתק כרית אויר של נוסע מקדימה ע"י מפתח של הרכב.

גם קנגו בנזין אוטומטית 1600 תתאים בצורה מושלמת לדרישותך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני כמו רוני, מציע לבדוק את הרומסט - אל תתפשר בבטיחות, מדובר על הילדים שלך.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
סיאט קורדובה

סקודה פאביה סטיישן

 

אם ישנה הדרישה לבגאז' ל 3 עגלות תינוק, יש גם צורך במקום ל3 כיסאות בטיחות במושב האחורי.

ובשני הרכבים שהצעת אין אפשרות להתקין שלושה מושבים כאלה (שני הרכבים האלה צרים מדי).

 

סקודה רומסטר רכב נחמד אבל הבגאז' שלו לא גדול במיוחד ויש צורך לבדוק את האפשרות למקם בו 3 עגלות.

וגם ברוחב רומסטר יותר צרה מאשר מיניוואנים כמו סניק או מסחריות ( קנגו\ ברלינגו).

אני אישית לא אוהב את המושבים הקידמיים בסקודה (לדעתי הם לא נוחים).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

האם אוקטביה גם יכולה להיות אופצייה? תא מטען ענק. אצלנו נכנסה לשם טלויזיה עם קרטון ולא היה צריך לקפל מושבים.

ברכב הזה אפשר להוביל דברים שבשום סדאן הדבר לא עולה על הדעת.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

טנדרון (ברלינגו/קונקט/דובלו). נוחוות, מאוד מרווחתו ותא מטען ל 3 עגלות אפילו לא מקופלות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

תבדוק את תא המטען של הפוקוס.

אמנם אנחנו עוד לא זקוקים ל-3 עגלות, אבל יש לנו עגלה ענקית (Stokke) שנכנסת בקלות יחסית.

קיבלתי עכשיו את הפוקוס החדשה (אחרי שנתיים וחצי עם פוקוס 2006) והיא אפילו עוד יותר טובה וגם יש לה ESP וחיבור ל IPOD.

בקבוצה 3 יש את הסניק. אחותי וגיסי לקחו אותה בליסינג והם מאוד מרוצים.

×
×
  • תוכן חדש...