Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נסיעה בaudi S8


Shapiraman
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ד"א, אודי מכרו גם יותר מ20 יחידות של S3. רק מראה שבהחלט יש בארץ שוק להוט-האצ'בק :)

 

אתה מתכוון הוט-האצ' לעשירים, נכון? :wink:

כי הוט-האצ' במחירים סבירים זה כמובן דגמים קצת שונים :-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
והמנוע של למבורגיני גאלרדו v10 אחד המנועים המוצלחים 5.2 ליטר ו5 שניות מ0 ל100 זה לא ממש מעט.

 

המנוע V10 של אאודי הינו מבוסס על מנוע של גלארדו.שניהם בעלי 10 צילינדרים,בזווית של 90 מעלות בין הצילינדרים,ובלוק אלומיניום עם מהלך בוכנה דומה (92.8 מ"מ) אבל כאן זה נגמר.ראשים של המנועים הנ"ל שונים,קאמשאפטים שונים,בוכנות שונות ועוד הבדלים קטנים.בנוסף,אאודי מצויידת במערכת הזרקה ישירה,מה שאין בלמבו'.

עם ההיכרות שלי עם הסיוויק (בניד פור ספיד) הייתי אומר שזה אוטו לא רע גם לסיבובים :wink:.
פורסם

כמו שצויין, חוץ מהעבודה ששני המנועים הינם V10 ובעלי נפח של 5.2 ליטר - המנועים שונים.

 

קספר, בדגם הגאיירדו החדש, הLP560, המנוע של הלמבו קיבל את ההזרקה הישירה (FSI) שנמצא במנועים החדשים בקונצרן.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אתמול יצא לי ליסוע באודי אס 8 רציתי לשתף אותכם

זה הגיע משום מקום (אני מעדיף שלא לתת פרטים)

היא עמדה בחוץ אס 8 שחורה ג'אנט 20'' חתך 35 צמיגים 265

קסנון שיוצא מעדשה מדהים פנסי הערפל באותו גוון. (האוטו באמת באמת מדהים)

מדהימה היא פשוט מושלמת מראות כסופות

אתה נכנס לאוטו המסך מתהפך אליך וניתן לקבוע את קשיחות המתלים והכל שם מערכת השמע והכל

האוטו עצמו שקט מאוד ביחס ל V10 העברות ההילוכים לא מורגשות בכלל בתיבת ה DSG זה מדהים

ESP כל הזמן מתערב (כל הזמן!) והבחור העדיף שלא לכבות אותו

האוטו מאיץ בצורה מדהימה בכל מהירות ויש הרגשה כאילו הוא לא יעצור אף פעם. . .

ברקסים מדהימים למרות המשקל הכבד יחסית 1900 ק"ג

זאת היתה חוייה אמיתית באמת! אוטו מדהים הרעש בסל"ד גבוה נשמע כמו למבורגיני (זה אותו מנוע) =]

לדעתי האוטו צפוי מידי ולא מאתגר אבל זה כנראה מה שמחפשים מנהלים

אולי ביטול הESP היה משחרר את החיה האמיתית שבאוטו

לסיכום חוויה מדהימה באמת אוטו כל כך גדול ומפואר נוסע כל כך מהר בקו ישר זה פשוט לא יאמן באמת.

 

480 כוח סוס . . .

 

תודה רבה מקווה שתזכו לסיבובים כאלה

שי

 

א. חתך 35 הוא של הצמיג, לא של הגאנט.

ב. אתה בטוח שאתה מדבר על הפנסי ערפל ולא בטעות על הלדים הלבנים לנסיעה עם אור דולק באור יום שנמצאים בצמוד לקסנון ?

ג. זה לא DSG, זה גיר פלנטרי אוטומטי עם משוטים זההים ל Sטרוניק (המונח DSG נשאר של VW, ב OOOO זה Sטרוניק)

ד. ה ESP בקושי מתערב, הורדת הכוח ל 4 הגלגלים נעשה בצורה מעולה, לפחות מהפעמיים שאני בדקתי את הנושא.

ה. לפי המפרט זה 450 ולא 480 כ"ס.

ו. כן זו אחלה חוויה לנסוע באוטו כזה.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
אתה מתכוון הוט-האצ' לעשירים, נכון? :wink:

כי הוט-האצ' במחירים סבירים זה כמובן דגמים קצת שונים :-)

3 מהן כבר למכירה ביד 2.... מעניין למה.

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=1&SubModelID=7&FromYear=&UntilYear=&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&Info=&SubSubModelID=0&OwnerID=&fromKM=&KM=&fromEngineVal=&untilEngineVal=&EngineTypeID=&fromHand=&Hand=

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

ב. אתה בטוח שאתה מדבר על הפנסי ערפל ולא בטעות על הלדים הלבנים לנסיעה עם אור דולק באור יום שנמצאים בצמוד לקסנון ?

 

ב S8 אין את השורת לדים הזאת.

 

 

 

DON'T KNOW - DON'T CARE.

אתה מוזמן להתקשר לשאול למה מוכרים.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
ב S8 אין את השורת לדים הזאת.

נכון, ב S8 זה לא שורה, הם מסודרים בתוך עיגול, זו נורה (או במקרה הזה לדים) שמשמשת לנסיעה באור יום עם אור דולק היות ואת הקסנון בקושי רואים, זה מעולה כפתרון לנסיעה עם אור דולק בין נובמבר לאפריל בארץ. נקרא באודית DRL.

שים לב באדום היקפתי את ה"אור חניה" בירוק את הלדים.

 

ב S3 זה אותו פנס בי-קסנון אבל לידה נורת 21W רגילה לנסיעה באור יום ולא לדים.

 

DON'T KNOW - DON'T CARE.

אתה מוזמן להתקשר לשאול למה מוכרים.

 

עוד מעט, פרטים בהמשך.

IMG_1768.jpg

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

מכיר את הDRL. קיים גם בA6. לא משהו מיוחד :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

לדעתי פותח השרשור לא דיבר על הDRL. הוא דיבר על פנסי הערפל הנמצאים בתחתית הטמבון (מופיעים בתחתית התמונה שצירפת).

 

ובכל מקרה, DRL כמעט ואינם נראים כאשר הפנסים הראשיים של הרכב עובדים.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
לדעתי פותח השרשור לא דיבר על הDRL. הוא דיבר על פנסי הערפל הנמצאים בתחתית הטמבון (מופיעים בתחתית התמונה שצירפת).

 

ובכל מקרה, DRL כמעט ואינם נראים כאשר הפנסים הראשיים של הרכב עובדים.

 

פנסי הערפל הן נורות הלוגן רגילות אפילו בצילום שלי אפשר לראות את זה.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

כן, רק שהן מגיעות בגוון לבן מאוד בהיר שבהחלט יכול להזכיר קסנון.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
כבר מזמן ביטלתי את המנוי שלי ב"אוטו", בתור מי שציפה עוד בתור ילד כל

חודש להגעת שקית הניילון האפורה וקריעתה התבגרתי, (ואפילו נכנסתי קצת לעולם התקשורת), התחלתי

לצבור נסיון רב ועשיר על מגוון גדול של רכבים והבנתי שהרבה מאוד ממה שקוראים בכל אחד

מהמגזינים זה בולשיט.

 

הרבה דברים נכתבים כתוצאה ישירה מקניית שטחי פרסום או מפחד מיבואן רציני (לא ישחרר רכבי

מבחן?) או שלפעמים הם סתם מפחדים לצאת "טיפשים" ולסתור כתבי רכב גדולים מחו"ל.

 

אני חייב לציין כי אני לא מדבר (רק) על" אוטו", נחמד לקרוא את המגזינים האלה, ואפילו למדתי

מהם המון בנוגע לנהיגה - נתונים זמן רב לפני שהוצאתי רשיון, אך בין זה ובין להביא חוו"ד שלהם

על רכב מסוים לפורום, אני מסתייג.

 

אם כבר כתב רכב, היחיד שאני (אולי) אלך אחריו בעיניים עצומות זהו טיף נידל.

 

קשה לי לערוב למגזינים אחרים, אבל אשמח מאוד אם תמצא לי אפילו מעט בולשיט במגזין אוטו, שלא

לדבר על "הרבה מאוד".

מעבר לזה - אני מקווה שיש לך סימוכין לדבריך שהטקסטים במגזין נכתבים כתוצאה ישירה מפרסום או

מפחד מיבואנים. אני מוכן להתערב שלא תמצא כזה סימוכין. מעבר לכך - אני יכול לספק לך לא מעט

דוגמאות לתוצאות שונות בין הכתוב במגזין אוטו למגזינים בחו"ל.

 

את חוו"ד שכתבתי כאן לא לקחתי מדפי המגזין אלא מכתביו, שכן (וכאן מגיע הגילוי הנאות) אני אחד

מהם. נכון, לא נהגתי על שתי ה-S-ים, אבל עמיתי למקצוע כן.

 

אגב, לא ממליץ לך ללכת בעיניים עצומות אחרי אף אחד - תמיד כדאי לבדוק בעצמך, ולפעמים

להתרשמות סובייקטיבית משקל רב יותר מלכל בוחן (וכבר ראיתי את טיפאני דל מדבר בעיניים נוצצות

על מכוניות שאני לא ממש התרשמתי מהן).

 

עם כל הכבוד לדעתם של כתבי אוטו, יש לי דעה משלי :)

התלהבתי מהS6 הרבה יותר מאשר מהS8. בין היתר כי הS8 הרבה יותר גדולה וכבדה - וההבדל בהחלט

מורגש.

אני לא יודע אם הS6 מגיעה עם מתלי אוויר כסטנדרט, אבל הרכב עליו נהגתי כן היה מצוייד במתלים

הללו והם פשוט מצויינים.

גם בA6 הרגילה, יש הבדל ע-צ-ו-ם בין נסיעה/נהיגה ברכב עם המתלים אוויר (כמו שיש אצלנו) לבין

נסיעה/נהיגה בלי המתלי אוויר.

 

הS8 יקרה בכ100 אלף שקל מהA8 4.2 קוואטרו.

הS6, אם אני זוכר נכון, יקרה במשהו כמו 50 אלף שקל מהA6 4.2 קוואטרו.

ובין אחת לשניה יש הפרש של כמעט 200 אלף שקל.

ככה שההפרש בהחלט קיים.

 

לאודי אין בעיה למכור S8, כיון שזו המתחרה של הS500 ושל ה750i רק עם יותר נגיעות ויומרות

ספורטיביות.

הS500 נמכרת במאות יחידות בשנה. ככה שמכירת 30 יחידות של S8 מאז תחילת השיווק לפני יותר משנה

- זה לא משהו בשמיים.

כמה 550 וכמה E500 כבר נמכרות בארץ?

אלו המתחרות של הS6, ולדעתי מכירה של כ10 יחידות של S6 הרבה יותר משמעותית מ30 של S8 (בדיוק

מאותה סיבה, שבכסף הזה כבר אפשר לקפוץ לסדרה 730/40 או S350 או A8 רגילות).

 

 

ד"א, אודי מכרו גם יותר מ20 יחידות של S3. רק מראה שבהחלט יש בארץ שוק להוט-האצ'בק :)

 

דעה משלך זה מצוין, רק תדייק בעובדות. S8 שוקלת אולי 30 קילו יותר מ-S6, בעיקר תודות לשימוש

באלומיניום. היא גם מעט חזקה יותר, כך שזה מתקזז. מתלי האוויר לא מגיעים כסטנדרט ב-S6 הרגילה

והם עושים הבדל גדול (ועליו דיברתי בהודעה הראשונה שלי בשרשור). אם ה-S6 עליה נהגת מגיעה

איתם אז זה כבר שיפור, אבל עדיין היא תסבול מהיגוי פחות טוב וכולי.

 

מעבר לזה, S8 יקרה ב-100 אלף מה-4.2, כפי שכתבת, אבל בין ה-S6 ל-A6 עם מנוע ה-4.2 מפרידים

כ-130 אלף שקלים לפחות. בכל מקרה בסכומים כאלו אנשים רבים יעדיפו להוסיף עוד 120 אלף ולעלות

מ-6 ל-8. (ולא 200 אלף).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

סליחה על הבורות.

אבל אני מתערב בכל זאת מכיוון שיוצא לי לנהוג הרבה ב A8 4.2 קווטרו ואני לא מרגיש שום חסרון באוטו

השבוע כשהייתי עם הרכב היה לידי S8 חוץ מחיצונית שהS יותר ספורטיבית נראית לא ראיתי הבדלל משמעותי

בפתיחות וראוי לציין שאני נוהג על גירסת לונג שהיא וודאי יותר מרובחת מה S.

עוד נקודה מעניינת ששמתי לב. בעבר נהגתי גם הרבה על אותו גירסה של ה A8 אבל שנת 2001 וההבדל

בינה לבין ה 2008 שמיים וארץ.

פורסם

דעה משלך זה מצוין, רק תדייק בעובדות. S8 שוקלת אולי 30 קילו יותר מ-S6, בעיקר תודות לשימוש

באלומיניום. היא גם מעט חזקה יותר, כך שזה מתקזז. מתלי האוויר לא מגיעים כסטנדרט ב-S6 הרגילה

והם עושים הבדל גדול (ועליו דיברתי בהודעה הראשונה שלי בשרשור). אם ה-S6 עליה נהגת מגיעה

איתם אז זה כבר שיפור, אבל עדיין היא תסבול מהיגוי פחות טוב וכולי.

 

מעבר לזה, S8 יקרה ב-100 אלף מה-4.2, כפי שכתבת, אבל בין ה-S6 ל-A6 עם מנוע ה-4.2 מפרידים

כ-130 אלף שקלים לפחות. בכל מקרה בסכומים כאלו אנשים רבים יעדיפו להוסיף עוד 120 אלף ולעלות

מ-6 ל-8. (ולא 200 אלף).

 

רוני

 

S8 אכן שוקלת רק 30 קילו יותר. אבל יש לה גם רק 15 כ"ס יותר שגם מגיעים בסל"ד יותר גבוה.

ושיא המומנט של הS6 מתחיל בסל"ד נמוך יותר ונמשך עד סל"ד גבוה יותר (והוא זהה ב2 הרכבים).

 

גם בA6 שלנו וגם בS6 עליה נהגתי היו מתלי אוויר. והם עושים עבודה מעולה (בA8 וS8 הם מגיעים בסטנדרט למיטב ידיעתי).

בהגה של הS8 יש איזור מת במרכז, דבר שלא חוויתי בS6.

 

יכול להיות שבאודי עדכנו את המחירים בצורה שונה, אבל כשאנחנו בדקנו את המחירים של הS6 מול הS8 (בתחילת הייבוא),

הA6 4.2 הייתה באיזור ה620-630 אלף ש"ח בעוד הS6 נשקה את ה700K מלמטה.

הS8 עלתה כ870 אלף ש"ח, בעוד הA8 4.2 עלתה כ100 אלף ש"ח פחות.

(המחירים האמורים הינם למיטב זכרוני מתחילת הייבוא לפני כשנה וחצי)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...