Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש לי מאזדה 3 מליסינג שנת 2006 שבימים אלה מסיימת שלוש שנים על הכביש.

הרכב עשה 75 אלף ק"מ ובמהלך שלוש השנים הייתה לו רק פגיעה קטנה מאחורה (החליפו פגוש וישרו את מכסה תא המטען).

התייחסתי לרכב ממש טוב, כלומר נהיגה רגועה וללא שטח :lol:

 

אבא שלי מחפש לקנות רכב שנת 2005-2006 ולי יש אפשרות בחוזה לקנות את המאזדה שלי מחברת הליסינג ב- 15% פחות מהמחירון, כלומר במקום 84 אלף ש"ח ב- 71.4 אלף ש"ח.

 

האם זה כדאי?

 

האם תהיה בעיה למכור את הרכב בעוד שלוש שנים לדוגמא וכמה אצטרך להוריד אז מהמחירון?

פורסם

תשמע, מבחינת כדאיות, זו יכולה להיות עסקה מעולה, כי אתה נהגת על הרכב ואתה יודע בדיוק איך התייחסו לרכב ואיך טיפלו בו ואתה קונה את הרכב בהנחה שהיא די משמעותית...

מבחינת מכירה אח"כ אני מסתכל על הצד שמחפש נגיד עוד 3 שנים מאזדה 3 ואני יכול להגיד לך שני דברים

א. בחור שקנה מליסינג את הרכב שעליו הוא נהג לרוב אומר שזוהי מציאה, אחרת אין כל סיבה הגיונית שהוא ימשיך עם אותו הרכב אם הוא היה מלכתחילה יודע שהרכב ננהג בצורה אכזרית.

ב. אם אני אישית הייתי מחפש רכב שהוא כ"כ פופולארי כמו המאזדה 3 ויש המון רכבים כאלו בשוק לא הייתי מוצא לנכון לחסוך 15 אחוז, מה שבעוד שלוש שנים יקטן ויהפוך להפרש אף יותר קטן פי כמה וכמה מאשר לקנות את אותו הרכב כיד ראשונה מבנאדם פרטי.

 

קשה להגיד מה יהיה, אבל במידה ואתה מתכוון לרכוש את הרכב ליותר מ3 שנים ואתה מתכוון להמשיך איתו תקופה ארוכה יותר אני הייתי חושב שזה צעד נכון וטוב יהיה במידה והרכב אכן נשמר בידיים טובות.

 

 

אבי.

פורסם

באמת, מעכשיו אתה חושב על העתיד?

אני חושב שעדיף לקנות רכב שאתה יודע מה עבר עליו, מאשר לחפש ולהתרוצץ אחר רכב אחר.

סה"כ, העיסקה נשמעת טוב, רק תוודא שהתאונה לא הייתה רצינית.

בנוסף, למרות שאתה מכיר את הרכב, כדי מאוד שיעבור בדיקה מטעמך.

נ.ב:תמיד טוב להתמקח על המחיר, אולי יורידו את המחיר.

"חייל שנלחם תמיד מקווה לימים טובים יותר. אבל אלה שלא נלחמים הם שקובעים איזה ימים יבואו"

×
×
  • תוכן חדש...