Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ביום חמישי האחרון קניתי מאזדה 3 ספורט 1.6 שנתון 2004.

לרכב יש נעילה מרחוק ואני לא בטוח לגבי 2 דברים:

1. השמשות לא עולות לבד (מרימי שמשות הן סטנדרט ברכב, או שצריך להתקין?)

2. כשאני נועל עם השלט, הרכב לא מצפצף או מהבהב בפנסים (ככה זה ברכב, או שצריך לתקן?)

3. יש לי נעילה מרחוק, זה אומר שיש לי גם אזעקה?

 

תודה לכולם

פורסם
ביום חמישי האחרון קניתי מאזדה 3 ספורט 1.6 שנתון 2004.

לרכב יש נעילה מרחוק ואני לא בטוח לגבי 2 דברים:

1. השמשות לא עולות לבד (מרימי שמשות הן סטנדרט ברכב, או שצריך להתקין?)

2. כשאני נועל עם השלט, הרכב לא מצפצף או מהבהב בפנסים (ככה זה ברכב, או שצריך לתקן?)

3. יש לי נעילה מרחוק, זה אומר שיש לי גם אזעקה?

 

תודה לכולם

 

 

1) מאזדה ספורט? מעולם לא שמעתי על דבר כזה בארצנו :|

2) שמשות לא עולות לבד - כן צריך להתקין מרים חלונות

3) ככה זה גם ב3 של אבא שלי - בכל מקרה צריך להתקין את הדאווין של צפצוף\הבהוב פנסים (מיותר לדעתי)

4) נעילה מרחוק - אזעקה בד"כ באה עם קודנית

 

בקיצור - לך לאביזרי רכב הקרוב לביתך,שלוף קצת מרשרשים,ויהיה לך כל מה שתרצה :)

 

יום טוב - אופיר

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

1) מרימי השמשות לא באות כסטנדרט ולפי דעתי חבל להתקין

2) אין לך אזעקה, אתה נועל ופותח את הרכב עם שלט נוחות. במקרה ואתה רוצה אזעקה ניתן להלביש אותה על אותה המערכת ואותו שלט

 

 

1) מאזדה ספורט? מעולם לא שמעתי על דבר כזה בארצנו

 

כל דגמי החמש דלתות קיבלו בארץ כינוי מסחרי "ספורט". בחו''ל "ספורט" היא חבילת אבזור נוספת.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

ספורט עאלק פחח. מילא היו משווקים כאן אותם עם גיר ידני אז עוד היה הגיוני לקרוא לזה "ספורט"

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
ספורט עאלק פחח. מילא היו משווקים כאן אותם עם גיר ידני אז עוד היה הגיוני לקרוא לזה "ספורט"

 

אני מבטיח לך שהיא הרבה יותר מהנה מהפולו שלך (אם עדיין יש לך פולו)

 

אבל יכול להיות שאני לא מבין ברכבים ובנהיגה כלל.

 

קטונתי.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

"ספורט" איננו בהכרח אומר התנהגות ספורטיבית, סך הכל מדובר על רמת גימור שהיא "צעירה" או "רעננה" יותר מהסטנדרט. השימוש בכינוי מסחרי הזה נהוג אצל הרבה יצרני רכב, בארץ בחרו להשתמש בו לצורת המרכב. קצת מצחיק, אבל חייבים להבין את הראש של אנשי השיווק.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

גבר תיקון לגבי הספורט. הדגם שנקרא אצלנו בארץ "ספורט זה רק למנוע 2.0 של מאזדה עם 150 כ"ס. בכל מקרה מאזדה 3 ספורטיבית אמיתית תימצאו בחו"ל או כמו שאני נהגתי עלייה בארה"ב שנקראת mazda 3 mps עם מנוע 2.3 ו-263 כ"ס ידנית.

 

נ.ב: המאזדה 2.0 שיש פה בארץ זה אחלה אוטו רק לידע כללי, מגיע ל-180 בלי יותר מדי מאמץ.

פורסם
גבר תיקון לגבי הספורט. הדגם שנקרא אצלנו בארץ "ספורט זה רק למנוע 2.0 של מאזדה עם 150 כ"ס.

 

תיקון: מאזדה 2.0 שיש בארץ נקראת SPIRIT

מאזדה בעלת 5 דלתות ומנוע 1.6 נקראת SPORT

מאזדה בעלת 2.0 דלתות ומנוע 2.0 נקראת SPORT SPIRIT

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

חחחח בוא נגיד שזה "תרגיל שיווקי" של מאזדה, כי מנועי 1600 בארץ הם לא ממש ספורטיביים, פרט אולי להונדות משנת 2000 ומטה.

 

מה גם שמנוע 1600 עם 105 כ"ס של מאזדה לא בדיוק ייתן פייט ברמזור לאוטו "ספורט" :-D

פורסם
:lol:

ואם יש לה 2.5 דלתות? איך היא נקראת אז? SEMI SPORT SPIRIT COMFORT ELDAN?

 

חה חה חה בדרן :lol:

 

 

reggie31

בוא נגיד שזה "תרגיל שיווקי" של מאזדה, כי מנועי 1600 בארץ הם לא ממש ספורטיביים, פרט אולי להונדות משנת 2000 ומטה.

 

בוא נגיד בוא נגיד בוא נגיד

כבר ציינתי כי כל מרכבי ה-5 דלתות נקראות ספורט, ללא קשר למנוע. והסיבה לכך היא פשוטה: התנהגות מרכב החמש דלתות שונה מהמרכב ארבע דלתות משמעותית. ה"ספורט" מתנהגת אחרת לגמרי כולל אחיזה הרבה יותר טובה. הגרסה הכי "מתנהגת" זאת מרכב חמש דלתות מנוע אלפיים. אני מבין שלא נסעת על הרכבים המדוברים, כך שתמשיך לפזר "בוא נגיד".

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

לא הבנתי מה בדיוק ניסית להגיד אבל בכל אופן, 1600 אולי יקראו לו ספורטיבי אבל עד שהמנוע לא מוגדש הוא אוטו רגיל לחלוטין ולקרוא לו ספורט זה ממש לא זה. חחחח ואיזה היתנהגות יהיה לאוטו הזה? עם 105 כוח וכזה משקל...

פורסם
לא הבנתי מה בדיוק ניסית להגיד אבל בכל אופן, 1600 אולי יקראו לו ספורטיבי אבל עד שהמנוע לא מוגדש הוא אוטו רגיל לחלוטין ולקרוא לו ספורט זה ממש לא זה. חחחח ואיזה היתנהגות יהיה לאוטו הזה? עם 105 כוח וכזה משקל...

 

רואים שהבנתך בתחום זה לוקה בחסר.

 

עוד לא הבנת שזו רמת אבזור ? יותר פשוט מזה ?

 

וחוץ מזה, אתה מוזמן לחפש מבחני דרכים על ה-3, אני בטוח שאתה תתאכזב לגלות שה-3 היא קצת יותר ממה שחשבת.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

הבנתי הבנתי אבל אתם לא הבנתם שזה כביכול מה שבארץ אצלנו עושים חחחחח בגלל שלא מגיעים אלינו המנועים החזקים באמת וחבל. מצד שני אין יותר מדי ברירות אצלנו בארץ כי אין למה להביא את המנועים החזקים האלה עקב בעיית: כבישים "מצויינים" ו"נוחים" ועקב מחירי הדלק ה"נמוכים". בכל אופן לאדון שמוליק היקר, אני מבין שיש לך מאזדה אז בגלל זה כנראה ניסית להעיר את תשומת ליבי אבל מנסיון אישי שלי וממה שראיתי המאזדה 3 קצת נמרחת בכביש, ה-1.6 ודי כבדה- אבל בכל זאת האוטו הכי נמכר בארץ כי הוא נותן תמורה הכי טובה לכסף-אז צריך לתת לו קרדיט.

 

אז בקיצור חבר'ה בסך הכל ניסיתי להביע דעה על הרכב אבל אני רואה שאנשים לא אוהבים שמביעים פה דעות.

פורסם

תאמין לי שאין בכלל קשר לזה שיש לי מאזדה. קראתי המון על ה-3 כמו רובנו כאן, וגם נהגתי עליה נסיעה קצת לא שגרתית במקומות קצת לא שגרתיים. אז תן קצת קרדיט כי הבן אדם שכותב לך הוא לו בן 20, והוא עבר קצת יותר ממה שאתה חושב.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

×
×
  • תוכן חדש...