Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב מרווח קבוצה 5. אוקטביה RS ??


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6626 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא אוהב רכבים קטנים. אני בחור גדול אני רוצה אוטו גדול :-)

 

האוקטביה והלאון חולקים פלטפורמה, מה שאומר שבסיס הגלגלים שלהן זהה והמרווח הפנימי אמור להיות דומה מאוד. אל תיתן לבגאז' הגדול של האוקטביה להטעות אותך, מדובר ברכב מקטגוריית המשפחתיות.

 

אם אורך הרכב זה מה שמעניין אותך (מאיזושהי סיבה) - הלאון אכן קצרה יותר (לא שאני רואה איך זה ממש משנה משהו). במדד מטר לשקל המונדיאו בהחלט מנצחת.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

  • תגובות 88
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני לא חושב שיש אוקטביה RS לנסיעת מבחן per se. ידידינו הצהוב roee אירגן נסיעת מבחן לעצמו (אני נדבקתי מאחור עם S2000) והרכב היה של אדם פרטי או סוג של מקורב. זכור לי שזה לא היה רכב מוקצה לפחות. הRS יושבת כמעט לבד בפלח שוק של משפחתיות "זולות" עם מנוע חזק - לדעתי לא תוכל לקבל חווית נהיגה כזו במחיר הזה (אולי עכשיו עם המגאן 225 או הקליאו 197).



 

לגבי השירות - לפעמים צריך לדפוק על השולחן. גש לסוכנות, כנס למנהל ותגיד לו שאם עד יום חמישי לא מארגנים לך נסיעת מבחן הם מאבדים לקוח כמעט ודאי. לדעתי זה שווה את זה.

 

הערת אגב, הייתה לי גולף GTI דור חמישי בליסינג וזה היה זוועה. המכוניות הבאות שלי כבר היו פרטיות לחלוטין (וזה אחרי 6 שנים של רכבי ליסינג על כל ההנאות שבדבר). שקול GTI יד שנייה. גם אם אתה גדול כנראה שתמצא תנוחה טובה. מבחינת תמורה לכסף, זו ממש up there.

I always get confused between the sound of a Sopwith Camel, and the sound of a malodorous runt wasting everybody's time

http://www.pavius.net

פורסם

המונדאו טיטנוים רכב מצויין עשית אחלה בחירה , רק שצריך ליבדוק שיש במלאי את הרכב כי לפי מה שהבנתי אין רכבים לחצי שנה הקרובה.

:fadein:
פורסם

אני לא חושב שיש אוקטביה RS לנסיעת מבחן per se. ידידינו הצהוב roee אירגן נסיעת מבחן לעצמו (אני נדבקתי מאחור עם S2000) והרכב היה של אדם פרטי או סוג של מקורב. זכור לי שזה לא היה רכב מוקצה לפחות. הRS יושבת כמעט לבד בפלח שוק של משפחתיות "זולות" עם מנוע חזק - לדעתי לא תוכל לקבל חווית נהיגה כזו במחיר הזה (אולי עכשיו עם המגאן 225 או הקליאו 197).

 

 

לגבי השירות - לפעמים צריך לדפוק על השולחן. גש לסוכנות, כנס למנהל ותגיד לו שאם עד יום חמישי לא מארגנים לך נסיעת מבחן הם מאבדים לקוח כמעט ודאי. לדעתי זה שווה את זה.

 

הערת אגב, הייתה לי גולף GTI דור חמישי בליסינג וזה היה זוועה. המכוניות הבאות שלי כבר היו פרטיות לחלוטין (וזה אחרי 6 שנים של רכבי ליסינג על כל ההנאות שבדבר). שקול GTI יד שנייה. גם אם אתה גדול כנראה שתמצא תנוחה טובה. מבחינת תמורה לכסף, זו ממש up there.

 

יכול להיות שאין אפשרות. אז שיגידו. אני לא יכול לקנות רכב ב-180K מבלי לסוע עליו איזה חצי שעה.

 

אני לא דופק על השולחן. אני לא מתעקש לקנות ממשהו שנראה שלא רוצה למכור.

 

אני זקוק לקבוצה 5 בגלל שאני רושם את הרכב על החברה שלי.

 

המגאן הייתה יכולה להיות אפשרות מעניינת אם לא היו כל כך קמצנים באבזור וכל כך יקרים בטיפולים.

 

עשיתי נסיעה על המונדאו רכב מאוד נוח. כנראה נגזר עלי להיות מהזקנים שמשייטים בנוחות ולפתע צעיר חצוף עם אוקטביה RS חותך אותם ונעלם באופק.

 

חבל, יכל להיות לי מעניין:cry:

פורסם
המונדאו טיטנוים רכב מצויין עשית אחלה בחירה , רק שצריך ליבדוק שיש במלאי את הרכב כי לפי מה שהבנתי אין רכבים לחצי שנה הקרובה.

 

זה גם מה שאמרו לי לפני חצי שנה! מה ניהיה איתם ?!?

 

נשבר לי כבר מגרנד פוטו ששכרתי! רכב חמוד אבל מעייף מאוד לנהיגה.

פורסם

לא בשביל משהו ואני לא עובד אצל סיאט (סתם לקוח מרוצה) אבל הלאון הוא לא אוטו קטן...גש ובדוק בעצמך.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

באף אחת מהמכוניות שהזכרת לא תרגיש שאתה מגהץ את הכביש כמו ב - CTS. אבל זה בא על חשבון אחיזת כביש. למליבו יש אפס אחיזת כביש ובכלל האמריקאיות המרחפות לא נותנות אחיזה.

אם היית הולך על האוקטביה היית מתלונן על נוקשות. זה בדיוק ההבדל בין ה-RS לדגם המשפחתי שעליו עשית סיבוב - המתלים שונים לחלוטין.

 

לא יודע מאיזה שנה היתה ה - CTS אבל היא לפחות דרגה 6 אם לא 7.

 

המלצתי: כדי שתוכל להרוויח מכל העולמות, היא ללכת על רכב בן שנתיים שלוש מדרגה 6-7. תרוויח את ירידת הערך של השנים הראשונות ותקבל רכב גדול, חזק, מאובזר, עם אחיזת כביש טובה אבל גם נוחות.

 

למרות שזה שונה מכל מה שחשבת, אני היתי שוקל:

 

1. פאסאט V5 או אפילו V6

2. וולוו S60 או S80 מדגם T5 . T6

3. אאודי A6 2.7 טורבו

4. טויוטה קאמרי 3.0 ליטר

 

כל הרכבים האלו הם הדגמים המאובזרים לחלוטין. יתנו לך את רוב התכונות שביקשת ואם תבדוק עלויות לעומת רכב חדש עם ירידת ערך, תראה שאין הבדל בכלל. הבעיה היא שאופציית הליסינג נפסלת.

פורסם

אחרי שנהגת ברכב כל כך נוח לעבור לרכב נוקשה כזה? וגם על תישכח את הפקקים שיש וזה ממש לא תענוג לעמוד בעליות של י-ם בפקק עם רכב ידני וגם על תישכח שאין לך כרוז קונטרול, סתם חומר למחשבה.

 

RS אתה במיקרה עובד שם בצמפיון מוטורס?

פורסם
באף אחת מהמכוניות שהזכרת לא תרגיש שאתה מגהץ את הכביש כמו ב - CTS. אבל זה בא על חשבון אחיזת כביש. למליבו יש אפס אחיזת כביש ובכלל האמריקאיות המרחפות לא נותנות אחיזה.

אם היית הולך על האוקטביה היית מתלונן על נוקשות. זה בדיוק ההבדל בין ה-RS לדגם המשפחתי שעליו עשית סיבוב - המתלים שונים לחלוטין.

 

לא יודע מאיזה שנה היתה ה - CTS אבל היא לפחות דרגה 6 אם לא 7.

 

המלצתי: כדי שתוכל להרוויח מכל העולמות, היא ללכת על רכב בן שנתיים שלוש מדרגה 6-7. תרוויח את ירידת הערך של השנים הראשונות ותקבל רכב גדול, חזק, מאובזר, עם אחיזת כביש טובה אבל גם נוחות.

 

למרות שזה שונה מכל מה שחשבת, אני היתי שוקל:

 

1. פאסאט V5 או אפילו V6

2. וולוו S60 או S80 מדגם T5 . T6

3. אאודי A6 2.7 טורבו

4. טויוטה קאמרי 3.0 ליטר

 

כל הרכבים האלו הם הדגמים המאובזרים לחלוטין. יתנו לך את רוב התכונות שביקשת ואם תבדוק עלויות לעומת רכב חדש עם ירידת ערך, תראה שאין הבדל בכלל. הבעיה היא שאופציית הליסינג נפסלת.

 

הקדילק היא רכב פרטי שלי. כעת אני רוצה להחליף רכב ולרכוש אותו דרך החברה (על שמי אבל בכספי החברה). לכן, בכדי שלא יגרזנו אותי בשווי שימוש ביקשתי קבוצה 5.

 

התלבטתי קשות , אבל המחיר שאני משלם בתור אדם פרטי הוא רצחני לרכבים האלה (8,000~ ש"ח לחודש כולל ירידת ערך). לכן התעניינתי בקבוצה 5 בליסינג תפעולי מלא או מימוני. אני לא רוצה את הכאב ראש של למכור את הרכב כל שלוש שנים.

לכן הגעתי למסקנה שזה האיזון המקסימאלי בשבילי. לא רכב בקבוצה 6-7 אבל רכב חדש כל 3 שנים בקבוצה 5 בלי הוצאות מטורפות.

 

כל הנסיעה שלי היא 110 ק"מ (הלוך-חוזר פ"ת-ירושלים). בקדילאק הדלק לנסיעה הזאת עולה לי בערך 11.5 ליטר (יחס 1:9.5 ק"מ:ליטר).

 

היום בשעה 3 יש לי נסיעת מבחן על המליבו. נראה מה הרכב הזה שווה. למרות שממש מבאס אותי בלי מושבי עור אבל צריך להתפשר על משהו.

 

אם המאליבו לא תרצה אותי, אני ישקול את הסובארו 2.5L המאובזרת ביותר או המונדאו 2.3L המאובזרת ביותר. (למה המושבי עור של המונדאו לא ממש מרגישים כמו מושבי עור. מרגיש כמו בד....)

 

באסה.... הדרישות שלי כנראה גבוהות לקבוצה 5. עור, 180 כ"ס לפחות ואורך של 4.5 מ'.

 

אני מתלבט קשות אולי באמת לעשות כהמלצתך ולקחת רכב קבוצה 6 בין שנתיים-שלוש..... מפחיד אותי הטיפולים ברכבים האלה. הקאדילק שלי שנת 2004 קניתי לפני שנה עם 16,000 ק"מ מרופאה. אשכרה רופא כמו בספרים. אוטו מטופל ושמור. אבל... לא יודע. ראבק זה מחרפן אותי!

פורסם
אחרי שנהגת ברכב כל כך נוח לעבור לרכב נוקשה כזה? וגם על תישכח את הפקקים שיש וזה ממש לא תענוג לעמוד בעליות של י-ם בפקק עם רכב ידני וגם על תישכח שאין לך כרוז קונטרול, סתם חומר למחשבה.

 

RS אתה במיקרה עובד שם בצמפיון מוטורס?

 

אין לי פקקים :-) אני נוסע מ-443.

פורסם

WIZ, אתה צודק, לא תמצא בדרגה 5 את מה שאתה מחפש. לכן הצעתי לך את האלטרנטיבות שברשימה. גם הם, חלקם לא נכנסים ב 180K אם אתה רוצה שנת 2005 ומעלה.

 

האמת, CTS 2004 כמו שלך, קילומטראג נמוך ושמורה, אני לא רואה סיבה להחליף.

 

אני לפני שנתיים ויתרתי על ליסינג ולקחתי ב.מ.וו בת 4. תאמין לי אין מה להשוות למונדאו ומזדה 6 שהיתה לי קודם.

 

אני במקומך היתי נשאר עם ה CTS (תמכור אותה לחברה בבעלותך אם אפשר) ותחכה לדגמים חדשים כשיבואו.

 

בהצלחה


×
×
  • תוכן חדש...