Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב מרווח קבוצה 5. אוקטביה RS ??


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6626 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי דעתי עשיתה בחירה נבונה וחכמה אגב אני מקווה מאוד שתהנה בנסיעת מבחן שלך וגם אל תשכך לעדכן ולספר איך היה אחר כך כמובן.

נ.ב הבחירה של גאנט 18" זה הכי יפה בעולם עם קליפרים אדומים צבע הרכב שחור פשוט אש!!!

יניב

  • תגובות 88
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפי דעתי עשיתה בחירה נבונה וחכמה אגב אני מקווה מאוד שתהנה בנסיעת מבחן שלך וגם אל תשכך לעדכן ולספר איך היה אחר כך כמובן.

נ.ב הבחירה של גאנט 18" זה הכי יפה בעולם עם קליפרים אדומים צבע הרכב שחור פשוט אש!!!

יניב

 

כמובן אני לוקח אותו שחור בפנים ובחוץ. מה זה קליפרים?

 

אני אשלח תמונות כשאני יקבל אותו. אני יזמין תוך חודש מהנסיעת מבחן

פורסם

אחי קליפר זה סוג של קיט ברקסים המעניק עצירה עוד יותר טובה הנא תמונות קליפר בצבע אדום

wka2006050870857pvjw8.jpg

seat-(5)_wh.jpg

 

אם אתה רואה בראשון אני סימנתי לך מה זה הקליפר ובשני זה כבר הגלגל של הסיאט לאון קופרה שהקליפר בא אורגינל מהחברה.

יניב

פורסם
אחי קליפר זה סוג של קיט ברקסים המעניק עצירה עוד יותר טובה הנא תמונות קליפר בצבע אדום

wka2006050870857pvjw8.jpg

seat-(5)_wh.jpg

 

אם אתה רואה בראשון אני סימנתי לך מה זה הקליפר ובשני זה כבר הגלגל של הסיאט לאון קופרה שהקליפר בא אורגינל מהחברה.

יניב

 

 

ועכשיו לתשובה הנכונה.

 

קאליפר זה המכלול במערכת הבלמים שאחראי על "הנשיכה" של צלחות הבילום כדי לבלום את הרכב. בכל רכב עם בלמי דיסק (רוב הרכבים ב-30 שנים האחרונות מצויידים בבלמי דיסק לפחות בגלגלים הקדמיים) יש קאלפירים ולא רק במכוניות ספורטיביות. בהחלט לא מדובר בתוספת או משהו כזה.

יש יצרנים שצובעים את הקאליפרים בצבעים בולטים וחלק מהיצרנים מאפשרים שדרוג מערכת הבלימה לגדולה יותר.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
ועכשיו לתשובה הנכונה.

 

קאליפר זה המכלול במערכת הבלמים שאחראי על "הנשיכה" של צלחות הבילום כדי לבלום את הרכב. בכל רכב עם בלמי דיסק (רוב הרכבים ב-30 שנים האחרונות מצויידים בבלמי דיסק לפחות בגלגלים הקדמיים) יש קאלפירים ולא רק במכוניות ספורטיביות. בהחלט לא מדובר בתוספת או משהו כזה.

יש יצרנים שצובעים את הקאליפרים בצבעים בולטים וחלק מהיצרנים מאפשרים שדרוג מערכת הבלימה לגדולה יותר.

 

תודה על ההסבר המפורט :-)

 

ובמקרה שלנו? ניתן לשדרג? אני רוצה מקסימום בטיחות אקטיבית ופסיבית באוטו. חשוב לי מאוד!

 

מצאתי את התמונה הזאת:

05.jpg

 

 

ככה יראה הרכב שלי

23517830pe1.jpg

 

 

וזה של השוטר שינסה לתפוס אותי :)

20ws6mk0.jpg

פורסם

יניב, קצת ערבב פה דברים...

 

ההסבר של גיא הוא המדוייק והנכון.

 

אין מה לשדרג - האוקטביה מצויידת בבלמי 312 מ"מ (אם איני טועה) מקדימה (וארבעת הקאליפרים צבועים אדום :wink:).

 

 

עריכה: היא נראית הכי טוב בכחול ובשחור.

בצהוב ובאדום היא בולטת יותר מידי, בכסוף היא סתמית מידי ובלבן היא אלגנטית מידי.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
תודה על ההסבר המפורט :-)

 

ובמקרה שלנו? ניתן לשדרג? אני רוצה מקסימום בטיחות אקטיבית ופסיבית באוטו. חשוב לי מאוד!

 

מצאתי את התמונה הזאת:

 

 

 

ככה יראה הרכב שלי

 

 

 

וזה של השוטר שינסה לתפוס אותי :)

 

תיזהר רק שהאוקטבייה שתסיע אותך בסופו של דבר לא תהיה טורבו-דיזל לבנה עם כובע צהוב. :)

 

בקיצור - אם הייתי קונה רכב במחיר הזה בטוח הייתי משקיע בגלאי רדאר. חבל על הרישיון.

 

ותתחדש :)

פורסם
תיזהר רק שהאוקטבייה שתסיע אותך בסופו של דבר לא תהיה טורבו-דיזל לבנה עם כובע צהוב. :)

 

בקיצור - אם הייתי קונה רכב במחיר הזה בטוח הייתי משקיע בגלאי רדאר. חבל על הרישיון.

 

ותתחדש :)

 

:-) זה באמת בעיה שכל המוניות נראות ככה...

פורסם

לאחר שבחרתי את הרכב (80% החלטתי השאר תלוי בנסיעת מבחן).

 

אני רוצה לעשות חשבון מה כדאי ליסינג או פרטי ורציתי לבדוק האם העלויות שלי כפרטי נכונות:

 

החשבון שלי הוא כמה עולה לי הרכב לשלוש שנים כולל מימון.

 

ביטוח מקיף: ממה שראיתי עולה 6,500 ש"ח לשנה ביטוח מקיף. לא זול.

 

מימון: אני שם 50,000 ש"ח. מימון עולה בערך 7% לשנה. המימון על 130,000 ש"ח הוא 9,000 לשנה, 27,000 לשלוש שנים.

 

ירידת ערך: השווי שלו אחרי שלוש שנים בערך 100,000 ש"ח אז אני עדיין חייב 30,000 על הרכב.

 

רכישה עצמי עולה לי לשלוש שנים:

1. מימון: 27,000 ש"ח

2. ירידת ערך: 80,000 ש"ח (משקף 15% לשנה)

3. ביטוח חובה+מקיף: 24,000 ש"ח

4. טיפולים: 15,000 ש"ח

5. אגרות: 5,700 ש"ח

סה"כ - 151,000 ש"ח.

 

ליסינג עולה לי:

3,800 + מע"מ * 36 חודש = 158,000 ש"ח.

 

ככה שיוצא לי אותו דבר.

 

ליסינג עדיף מבחינת שירות וטיפולים ובלי כאב ראש למכור בסוף.

 

האם הירידת ערך ראלית ב-15% בשנה?

 

האם טיפולים עולים בערך 5,000 ש"ח לשנה? פחות או יותר? (30,000 ק"מ בשנה)

פורסם
זה המחיר שהציעו על ה-RS? אתה בטוח? עם איזו חברת ליסינג אתה עובד?

מפתיע לטובה.

 

עכשיו אני רואה שזה כולל מע"מ 3,800 ש"ח!

 

לא זול. מאליבו 3,200. סובארו B4 עולה 3,300. פאסאט 4,000.

 

המחיר כולל ביטוח מקיף וחובה וטיפולים עד 30,000 ק"מ בשנה.

 

מקדמה בגובה 50,000 ש"ח (מקדמה + פיקדון).

dornet.jpg

פורסם

השוואה של מחיר הליסינג בקבוצה 5, לפי התנאים הבאים:

 

1. מקדמה+פקדון+הקמה: 50,000 ש"ח.

2. ביטוח מגיל 24 ומעלה (לא חדש ולא צעיר)

3. טיפולים עד 30,000 ק"מ בשנה

4. המחיר כולל מע"מ.

5. העסקה לשלוש שנים (36 חודש)

 

les.jpg

 

כמו שניתן לראות האוקטביה RS די יקרה יחסית לקבוצה.

 

אממ.... שווה פוסט נפרד :)

פורסם

אל תקח מכוניות כאלו בליסינג תפעולי - לא, לא ושוב לא. לא תוכל לבחור את הצמיגים, לא תוכל לבחור את המוסך, ההזנחה בסוף תכאב לך.

 

בדוק את העלויות עם רואה חשבון, מאחר וזה חישוב לא טריוויאלי (ענייני פחת וכו'). כנראה שהכי משתלם לקנות את הרכב על חברה בע"מ, אבל בדוק את זה היטב (במיוחד לאור התקנות החדשות, בהן רכב שמוכר לחברה חייב להיות רשום על שמה, ולא יכול להיות על שם אדם פרטי, כפי שזה היה עד עכשיו. משפיע על ירידת הערך).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
אל תקח מכוניות כאלו בליסינג תפעולי - לא, לא ושוב לא. לא תוכל לבחור את הצמיגים, לא תוכל לבחור את המוסך, ההזנחה בסוף תכאב לך.

 

בדוק את העלויות עם רואה חשבון, מאחר וזה חישוב לא טריוויאלי (ענייני פחת וכו'). כנראה שהכי משתלם לקנות את הרכב על חברה בע"מ, אבל בדוק את זה היטב (במיוחד לאור התקנות החדשות, בהן רכב שמוכר לחברה חייב להיות רשום על שמה, ולא יכול להיות על שם אדם פרטי, כפי שזה היה עד עכשיו. משפיע על ירידת הערך).

 

הסיבה שאני לוקח ליסינג היא בדיוק מהסיבות שציינת ובנוסף אני מחליף רכב כל 3 שנים. אם אני ארשום על החברה למרות שאני נהג יחיד אזי ירד בעוד 7-8%.

 

אין לי סיבה לקחת בפרטי. אני לא צריך לבחור מוסך ולא צמיגים. הצמיגים מגיעים עם האוטו (החלפה פעם אחת במהלך ה-3 שנים, אני אוכל לספוק במידה והצמיגים לא יהיו ראויים למאכל כלב) ולגבי המוסך פחות מטריד אותי, הם מוכרים אותו אחר כך לא אני. טיפולי פעם בשנה, ובבלמים אני יטפל לבד :lol: אצל אדם שאני סומך עליו. כל השאר זה בעיה שלהם.

 

מפחיד אותי שסעיף הטיפולים לא מוגדר מראש, במיוחד שהם נותנים אחריות רק לשנתיים ולא שלוש:evil:.

 

אם הייתי יכול לנטרל את סעיף הטיפולים מראש אזי אני יכול לישון בשקט. הייתי בסרט של רכב חדש מחברה שחשבתי שיש שלוש שנים אחריות ובדגם הזה ובשנה הזאת היה רק שנתיים (ינעל אחותם של קרסו :evil: ואני מחזיק במשפחה 5 רכבים שלהם) ואז לקחתי את הרכב לטיפול ויצא לי 5,000 ש"ח על טיפול 60,000 אחרי שנתיים וחודש בגלל שהיה בעיה במנוע (סלילים, פלאגים והשד יודע מה). אם היה אחריות היה יוצא 1,500 ש"ח על השמנים וכל השאר.

 

לא רוצה סרט של הוצאות לא מוגדרות מראש.

פורסם

אם אתה לוקח דרך "דורנט", כפי שזה נראה, פשוט תקח בלי החלק התפעולי. זה באמת לא הרבה עבודה להכניס את האוטו למוסך המרכזי פעם ב15K. לפחות כך תדע איפה ואיך הוא מטופל.

 

אני אהיה מאוד מופתע אם הצמיגים יחזיקו לך 3 שנים. זו לא משפחומטית - למנוע הזה יש הרבה מומנט והוא טוחן אותם גם בלי יותר מדי מאמץ. אם אתה הולך לספק בעצמך צמיגים ולדאוג לטיפול בבלמים, לא עדיף שתטפל בה לבד וזהו? :roll:

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum


×
×
  • תוכן חדש...