Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב מרווח קבוצה 5. אוקטביה RS ??


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6626 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם אתה לוקח דרך "דורנט", כפי שזה נראה, פשוט תקח בלי החלק התפעולי. זה באמת לא הרבה עבודה להכניס את האוטו למוסך המרכזי פעם ב15K. לפחות כך תדע איפה ואיך הוא מטופל.

 

אני אהיה מאוד מופתע אם הצמיגים יחזיקו לך 3 שנים. זו לא משפחומטית - למנוע הזה יש הרבה מומנט והוא טוחן אותם גם בלי יותר מדי מאמץ. אם אתה הולך לספק בעצמך צמיגים ולדאוג לטיפול בבלמים, לא עדיף שתטפל בה לבד וזהו? :roll:

 

הבעיה היחידה היא שהאחריות היא רק לשנתיים. זאת אומרת שנתיים ראשונות 5,000 ש"ח לשנה בערך ובשנה השלישית רולטה רוסית. אתה יודע כמוני פתאום הולך מחשב ונעלמו לך 7,000 ש"ח מהכיס סתם. זה מפחיד אותי, מאז ומתמיד אני מחליף את הרכבים ברגע שנגמר האחריות.

  • תגובות 88
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם אתה לוקח בליסינג רגיל , ההפרשים שווים לך. בדורנט בליסינג רגיל תעלה ה RS רק 1700 שקל. ככה שעלות הטיפולים תהיה זולה יותר משמעותית מאשר לשלם לדורנט .

פורסם

ממליץ לך מאוד לראות האם סקודה עובדים עם שיטת המימון של KLS.

תשאל - אני מבטיח לך שתופתע מאוד לטובה במידה וכן..

היום זאת העסקה הכי נכונה והכי חשוב - זה לא ליסינג!!! הרכב פרטי על שמך , תשלום חודשי נוח בהרבה ממה שהראת וריבית של פריים -0.5 .

תשאל את סוכן המכירות האם הוא עובד עם KLS (לדעתי כן) ותשאל אם יש עסקה כמו של VW (יש עסקה שנקראת VW WAY).

 

שיהיה בהצלחה - הסקודה היא בהחלט חבילה נהדרת למחירה!

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
ממליץ לך מאוד לראות האם סקודה עובדים עם שיטת המימון של KLS.

תשאל - אני מבטיח לך שתופתע מאוד לטובה במידה וכן..

היום זאת העסקה הכי נכונה והכי חשוב - זה לא ליסינג!!! הרכב פרטי על שמך , תשלום חודשי נוח בהרבה ממה שהראת וריבית של פריים -0.5 .

תשאל את סוכן המכירות האם הוא עובד עם KLS (לדעתי כן) ותשאל אם יש עסקה כמו של VW (יש עסקה שנקראת VW WAY).

 

שיהיה בהצלחה - הסקודה היא בהחלט חבילה נהדרת למחירה!

 

תודה!

 

השבוע אני יבדוק את הדברים לעומק.

פורסם

עדכון: מכיוון שהקשרתי כבר 3 פעמים בכדי לתאם נסיעת מבחן ומכיון שכל פעם דוחים אותי ואומרים לי "נחזור אליך", אחרי שבוע התייאשתי מלקבל נסיעת מבחן על האוקטביה RS.

 

ומכיוון שאני לא מכיר אף אחד אם הרכב הנ"ל ואני לא קונה רכב מבלי לבצע נסיעת מבחן החלטתי לרדת מזה.

 

בנוסף לכך, אני לא בוטח שאני מעוניין לעבוד אם חברה שלא יודעת להתייחס ללקוחות פוטנציאלים ברצינות. מה יקרה שאני באמת יהיה לקוח....?

 

פתוח להצעות חדשות. רכב עד 191,000 ש"ח (קבוצה 5), 180 כ"ס וצפונה, באורך של לפחות 4.5 מטר.

 

זה כל הדרישות שלי.

פורסם

פתוח להצעות חדשות. רכב עד 191,000 ש"ח (קבוצה 5), 180 כ"ס וצפונה, באורך של לפחות 4.5 מטר.

 

זה כל הדרישות שלי.

 

יש מעט מאוד רכבים העונים לכל הדרישות שלך. אם מורידים את האמריקאיות (מליבו, סיברינג) והקוראנית (סונטה) מטעמי מחסור משווע בספורטיביות, נשארת עם מונדיאו, סובארו B4 עם מנוע 2.5 ל' ומאזדה 6 2.5 ל' (לשלושתן קצת פחות מ-180 כ"ס).

 

הדבר הכי קרוב ל-RS הוא סיאט ליאון 1.8 TFSI - היא אמנם "רק" באורך 4.23 מ' ויש לה רק 160 כ"ס, אבל אם נתון ההספק ממש משנה, ניתן להעלות אותו בהשקעה לא גדולה.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

אני הייתי ממליץ לך בחום ללכת על המונדאו רכב מעולה שיושב על הפלטפורמה של הוולבו S80 ,יש לך גם את היונדאי סונטה V6 עם 250 כ"ס מאובזרת לחלוטין בהחלט אופציה מעניינת,יש גם את הוולבו S60 שעולה 190K אבל מנוע חלש,ביואיק לה קרוס 200 כ"ס 190K והמאליבו עם 220 כ"ס 170K לי דווקא ניראה שהסונטה (גם גדולה וגם חזקה) יהיה אחלה רכב בישבילך.

פורסם

עם אתה לא לחוץ להחליף עכשיו,אז הייתי מחכה לC5 החדשה רכב מ ד ה י ם! אבל אם אין לך זמן לחכות אז כמו שקודמי רשם הייתי מיתמקד במאליבו החדשה ,המונדאו טיטניום שלפי דעתי רכב ברמה של הוולבו מרצדס (מבחינת גודל ונוחות) וגם רכב שבקצת יותר מי 180K נותן תמורה מעולה מה גם שזה מליסינג אני מיתכוון לסונטה עם 250 כ"ס ואורך של 4800 .

http://www.motocar.co.il/catalog/products.aspx?zn07s_vq=EFH&Brn4_vq=FJMK&p7446no=E

:fadein:
פורסם

מחזק בעניין הלאון, אם יש מצב למתוח את התקציב במעט יש גם את הגירסה הידנית של הלאון שאם קצת מיקוח תגרד את ה200K מלמטה ואולי אף פחות מכך- 215 כ"ס של הנאה מוגדשת ואבזור מפנק...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

THEWIZ אני חשבתי שאתה בכיוון חיובי לגבי האוטו זה שאין להם מכונית מבחן להעמיד לך זה לא אומר שאותו יחס תקבל כולה יש רכב אחד סתם שתידע לקוחות של אלפא מקבלים יחס על הפנים שרכבים שלהם עולים פי כמה מהסקודה וגם לקוחות של פורשה שגם ככך המכירות שלהם לא בשמיים לא מתייחסים כמו שאתה חושב שצריך להתנהג ללקוח של פורשה אז ישר להסיק מסקנות זה לא חוכמה סתם שתידע שסקודה מתנהגת ללקוחות שלהם יפה ולא סתם בזילזול אני זוכר שגם לי לא היה רכב למבחן אלא רק אחד יש בארץ ואני חיכיתי הרבה זמן אז לא להסיק סתם מסקנות לפי דעתי אתה צריך להגיע לאולם התצוגה לשבת להתעניין על האוטו ואז לקבוע נסיעת מבחן סתם שתדע לא קובעים נסיעות מבחן בטלפון כך את זה לתשומת ליבך גם לפי הדרישות שלך שיהי רכב ספורט עם 180 כ"ס ובאורך של 4.5 אז כך שאין לך הרבה אופציות גם אם לא תלך על האוקטביה תמיד ישאר לך את סיאט שיש להם מכוניות מעולים מהלאון FR ידני/אוטומט,קופרה,TSI 1.8.

יניב

פורסם
THEWIZ אני חשבתי שאתה בכיוון חיובי לגבי האוטו זה שאין להם מכונית מבחן להעמיד לך זה לא אומר שאותו יחס תקבל כולה יש רכב אחד סתם שתידע לקוחות של אלפא מקבלים יחס על הפנים שרכבים שלהם עולים פי כמה מהסקודה וגם לקוחות של פורשה שגם ככך המכירות שלהם לא בשמיים לא מתייחסים כמו שאתה חושב שצריך להתנהג ללקוח של פורשה אז ישר להסיק מסקנות זה לא חוכמה סתם שתידע שסקודה מתנהגת ללקוחות שלהם יפה ולא סתם בזילזול אני זוכר שגם לי לא היה רכב למבחן אלא רק אחד יש בארץ ואני חיכיתי הרבה זמן אז לא להסיק סתם מסקנות לפי דעתי אתה צריך להגיע לאולם התצוגה לשבת להתעניין על האוטו ואז לקבוע נסיעת מבחן סתם שתדע לא קובעים נסיעות מבחן בטלפון כך את זה לתשומת ליבך גם לפי הדרישות שלך שיהי רכב ספורט עם 180 כ"ס ובאורך של 4.5 אז כך שאין לך הרבה אופציות גם אם לא תלך על האוקטביה תמיד ישאר לך את סיאט שיש להם מכוניות מעולים מהלאון FR ידני/אוטומט,קופרה,TSI 1.8.

יניב

 

ידידי היקר,

 

יכול להיות שכולם נותנים יחס על הפנים ללקוחות שלהם ואין להם בעיה אם זה. לי יש בעיה אם זה.

 

הגעתי לתערוכה, ראיתי את הרכב, ישבתי בו, שאלתי במשך 10 דק' קבלתי את כל התשובות. ביקשתי נסיעת מבחן, נתתי את הפרטים. התקשרתי יומיים אחר כך, יחזרו אליך. התקשרתי 4 ימים, יחזרו אליך. התקשרתי היום, יחזרו אליך.

 

מצטער יש לי אפס סבלנות לחברות שלא יודעות לתת שירות. אולי בגלל שאני אירופאי ולרגיל לקבל שירות חרא. אולי בגלל שבחברה שלי אני נותן שרות 100% ולכן אני מצפה ליחס דומה.

 

בנוסף לזאת, חברה רצינית לכל הפחות מחזיקה אתר אינטרנט עדכני ומעוצב!

 

ובנוסף לזאת, באתר החברה העולמית אנחנו מופיעים כפלסטין. אולי בגלל זה השירות חרא, הם חושבים שכולם ערבים פה! :lol:

פורסם
עם אתה לא לחוץ להחליף עכשיו,אז הייתי מחכה לC5 החדשה רכב מ ד ה י ם! אבל אם אין לך זמן לחכות אז כמו שקודמי רשם הייתי מיתמקד במאליבו החדשה ,המונדאו טיטניום שלפי דעתי רכב ברמה של הוולבו מרצדס (מבחינת גודל ונוחות) וגם רכב שבקצת יותר מי 180K נותן תמורה מעולה מה גם שזה מליסינג אני מיתכוון לסונטה עם 250 כ"ס ואורך של 4800 .

http://www.motocar.co.il/catalog/products.aspx?zn07s_vq=EFH&Brn4_vq=FJMK&p7446no=E

 

C5 ראיתי את הרכב בתערוכה, מאוד התרשמתי אבל השיווק יתחיל בספטמבר. ממש לא הולך להמתין חצי שנה לרכב.

 

מאליבו אחלה אותו אבל לא מאובזר ומרגיש מנותק.

 

מנדאו טיטניום: הבחירה שלי.

 

יונדאי ?!? איכס.

פורסם
יש מעט מאוד רכבים העונים לכל הדרישות שלך. אם מורידים את האמריקאיות (מליבו, סיברינג) והקוראנית (סונטה) מטעמי מחסור משווע בספורטיביות, נשארת עם מונדיאו, סובארו B4 עם מנוע 2.5 ל' ומאזדה 6 2.5 ל' (לשלושתן קצת פחות מ-180 כ"ס).

 

הדבר הכי קרוב ל-RS הוא סיאט ליאון 1.8 TFSI - היא אמנם "רק" באורך 4.23 מ' ויש לה רק 160 כ"ס, אבל אם נתון ההספק ממש משנה, ניתן להעלות אותו בהשקעה לא גדולה.

 

אני לא אוהב רכבים קטנים. אני בחור גדול אני רוצה אוטו גדול :-)

פורסם

אין בעיה כל אחד והשיקולים שלו אבל מה עם עוד אופציה שיכולה להיות מעניינת עבורך סיאט לאון 1.8 TSI ,קופרה, FR ידני או אוטומט תחליט ביניהם יכולה להיות מאוד עונה על הדרישות שלך ומה עם מאזדה 6 מנוע 2.5 פרימיום או הדודג אוונגר ,פולקסווגן פאסט.

פורסם
אין בעיה כל אחד והשיקולים שלו אבל מה עם עוד אופציה שיכולה להיות מעניינת עבורך סיאט לאון 1.8 TSI ,קופרה, FR ידני או אוטומט תחליט ביניהם יכולה להיות מאוד עונה על הדרישות שלך ומה עם מאזדה 6 מנוע 2.5 פרימיום או הדודג אוונגר ,פולקסווגן פאסט.

 

סיאט מייצרת רכבים קטנים, מאזדה 6 שווה בדיקה למרות שאני לא ממש מתלהב מהעיצוב החדש (אני גם לא אוהב להיות אחד מאלף ), דודג רכב עלוב, פאסאט אין איבזור.

 

אני יקח את המונדאו טיטאניום (זה בא עם מושבי עור?) שחור, 17' מתאים לי גם. לא אוקטביה VRS אבל זה מה יש.


×
×
  • תוכן חדש...