Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היכולת המצויינת של הפועל ירושלים הערב מול מכבי ת"א , שכנראה תוביל אותם לניצחון (עוד לא הסתיים המשחק),

רק מראה איזו קבוצה עלובה ומגוכחת זו.

קבוצה שמספקת את הסחורה רק כשהיא רואה צהוב, אבל מול כל נמושות הליגה - מתבזים ערב אחר ערב.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

איזה משחק מדהים!

ביינום פשוט מדהים! הגנה מטורפת, ווינר ענק, חדירות, שלשות, מה עוד ניתן לבקש.

 

עדיין לא ניגמר.

 

כרגיל שיפוט גרוע!

 

עריכה: ניגמר המשחק.

 

אחד המשחקים הכי טובים שראיתי.

אני מצדיע לוויל ביינום!

כל הכבוד ליותם על העמידה בלחץ בשניות הסיום.

פורסם

איזה ניצחון ענק !!!

איזה משחק כדורסל מדהים!

 

ירושלים הוכיחו שהם ל-ו-ז-ר-י-ם!

 

כבר מזמן לא ראיתי רצף כ"כ טוב של משחקי כדורסל ! ברצלונה משחק 1 , בני השרון, ברצלונה משחק 3 , המשחק הזה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

נכון לעכשיו, לפי המיקום של ירושלים ובהתחשב על סמך ההצלחות שלה מול קבוצות שלא לובשות צהוב, הם אפילו לא בפיינל4:)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
כמה אוהדים באו עם חיפה לאנגליה כשהם שיחקו נגד מנצ'סטר? (7 אלף )

 

משחק אחד.

אחד.

ובכל מקרה, הם באו לראות את מנצ'סטר...8)

 

כדורסל הוא לא בר השוואה לכדורגל. מדובר בספורט שבאופן טבעי יש לו פחות קהל (אם תרצה ניכנס לסיבות למה אח"כ).

 

ועדיין, עשרות שנים מכבי ת"א מספקת הצגות ספורטיביות ברמה בינלאומית.

אין שומדבר שמתקרב לזה בספורט המועדונים הישראלי. אתמול הייתי עם הקטנה שלי (5.5) בהיכל והיא קיבלה את כל חווית "היד" בערב אחד גדול. מי שלא היה בסיר לחץ הזה במשחק גדול לא יודע את גודל החוויה.

אני הייתי שם כאשר פטרוביץ' כמעט טחן אותנו למוות.

הייתי שם כאשר מ.י.ק.י הציל אותנו מהפסד לברסה האיומה בעונתו האחרונה במכבי.

הייתי שם שהעפלנו לסלוניקי מול בולוניה.

ואתמול "בסתם" עוד משחק ליגה מהסרטים.

אין שומדבר שמתקרב לרמות האנרגיה של ההיכל. שומדבר.

מכבי ת"א בכדורסל זה מוסד, זו חוויה, זו הצגת ספורט במיטבה.

וכל השאר קשקשת תומכת מיתוס.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אירוע הספורט היחיד בארץ שיכול לעמוד עם האווירה שיש בהיכל במשחק חשוב עם 11 אלף צופים - זה דרבי תל-אביבי. וגם אז עדיף בעונה שהקבוצות לא מתמודדות על ירידה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
משחק אחד.

אחד.

ובכל מקרה, הם באו לראות את מנצ'סטר...8)

 

כדורסל הוא לא בר השוואה לכדורגל. מדובר בספורט שבאופן טבעי יש לו פחות קהל (אם תרצה ניכנס לסיבות למה אח"כ).

 

ועדיין, עשרות שנים מכבי ת"א מספקת הצגות ספורטיביות ברמה בינלאומית.

אין שומדבר שמתקרב לזה בספורט המועדונים הישראלי.

 

1. נכון לכדורסל במשחקים הטובים בNBA באים קצת פחות מ20 אלף. בכדורגל למשחק טוב באים 100 אלף.

למשחק כדורסל באים 20% קהל ממה שבאים לכדורגל.אבל קבוצות באירופה שולחות למשחק אחד בפיינל פור 400 אוהדים.

לפי החישוב שלכדורסל באים 20% צופים ממה שבאים למשחק כדורגל אז למשחקים כדורגל חשוב באים 2000 אוהדים מכל קבוצה.

אבל אם אותה הקבוצה רק בכדורגל שולחת למשחקים 20 אלף אוהדים למשחק חושב בגביע האלופות, זה אומר שלאף אחד לא איכפת מהכדורסל.

2.מכבי מספקת הצגות ברמה האירופית. והרמה לא גבוהה. רמה בינלאומית זה NBA

3. מכיוון שאין לנו כדורגל, אז אנחנו נשענים על ענף ספורט שלא מעניין אף אחד באירופה. וטעות לחשוב שבכל אירופה הכדורסל פופולארי כמו בארץ.

 

http://sports.walla.co.il/?w=//1260031

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

מעניין אותי לאיזה משחק כדורגל הגיעו 100 אלף צופים כי, בברנבאו יש מקום רק ל80 באולד טרפורד ל76

היחיד שיכול להתקרב הוא קאמפ נואו עם 95 אלף.

אלא אם אתה מדבר על משחקים בברזיל שזה סיפור אחר. במרקאנה נכנסים כ122 אלף.

אבל לא זכור לי לאחרונה משחק שהאצטדיון היה מלא.

לדעתי אתה מתבלבל עם פוטבול במספרים.

זה נכון שמספר האוהדים בכדורגל גדול בהרבה, לשם השוואה

ב מדיסון סקוור גארדן יש מקום לכ 19 אלף צופים.

והוא בין אולומות הכדורסל הגדולים.

אלוהים נותן אגוזים לאלה שאין להם שיניים

פורסם

קאמפ נואו הכיל 115אלף

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%90%D7%9E%D7%A4_%D7%A0%D7%95%D7%90%D7%95

 

ממלאים את האצטדיון בכל משחק נגד ריאל, ויש עוד אלפים מאוכזבים שידם לא השיגה את הכרטיס. זה ההבדל בין כדורגל לכדורסל באירופה. כאשר מכבי מתארחת באולמות ריקים, כששומעים את חריקות הנעלים.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם
1. NBA

3. מכיוון שאין לנו כדורגל, אז אנחנו נשענים על ענף ספורט שלא מעניין אף אחד באירופה. וטעות לחשוב שבכל אירופה הכדורסל פופולארי כמו בארץ.

 

http://sports.walla.co.il/?w=//1260031

 

מה אני, בתחרות פופלאריות?

מישהו "נשען" על הכדורסל?

אני אוהב כדורסל, זה הספורט שמעניין אותי ובספורט הזה אנחנו מהמובילים באירופה (נכון, לא בעולם). אתה מכיר עוד ענפי ספורט קבוצתי, לא חשוב כמה פופלארים, שבהם אנחנו מובילים באירופה? אתה יודע, עזוב אירופה, איפשהו מחוץ לישראל?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...