Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6646 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתור אוהד הפועל י"ם, וקצת חולון, שמכבי יקחו את היורוליג וישאירו לנו את האליפות. :twisted:

 

מה זה "קצת" חולון? אתה מחלק את ההאהדה שלך באחוזים לכל מיני קבוצות :?

 

בקשר לאליפות, קודם י-ם צריכה להיות בפיינל פור, אחרי זה תחשבו בכלל על לנצח בחצי הגמר

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כבר היום יש מפגש מול הקבוצה המפורקת שנקראת הפועל ירושלים...

מקווה שמכבי ירדו לקרקע בזמן. וידעו לנצח את הקונוסים הנ"ל.

 

בקשר לחולון: כל הכבוד להם, אבל רוב הכבוד מגיע לבני השרון. מקווה שחולון יעשו את העבודה מול בני השרון השבוע, כדי שנוכל לחזור למקום ה1.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אחרי שאני עוקב אחריו מהצד השני של האולם וזורק הערות הוא כבר יותר קרוב לסוג השני 8)).

 

ניר

 

הגם אתה יושב שער 2? :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
מה זה "קצת" חולון? אתה מחלק את ההאהדה שלך באחוזים לכל מיני קבוצות :?

 

בקשר לאליפות, קודם י-ם צריכה להיות בפיינל פור, אחרי זה תחשבו בכלל על לנצח בחצי הגמר

 

 

לא באחוזים, בדציבלים. 0 DB זה ירושלים, וחולון זה 3- DB (ירידה בחצי הספק).

 

תשמע אני לא יודע מה איתך, אבל תזכיר לי מי לקח את הגביע? לא שמעתי, יותר חזק, יותר חזק, אהההה כן:

 

הפועל ירושלים , באסה למכבי להפסיד גביע, אבל לא נורא, אבא שמעון (לא ציון גולן) בטח שנה הבאה יביא עוד כמה מ"תאזרחים" ואז אולי תשכילו לקחת גביע או אליפות או אולי יורוליג, או שסתם תסיימו את העונה במקום 3 ללא שום תארים. :twisted:

ROOONEEYY

פורסם

תשמע אני לא יודע מה איתך, אבל תזכיר לי מי לקח את הגביע? לא שמעתי, יותר חזק, יותר חזק, אהההה כן:

 

הפועל ירושלים

 

That's just pathetic !

אבל בסדר.. לא קורה יותר מידי שהחבורת לוזרים מירושלים מגיעים להשיגים ולוקחים תארים. תחגגו קצת..

רק שלא ילכלכו את הגביע - שנה הבאה צריך להחזיר אותו למכבי נקי בדיוק כמו שקיבלו אותו.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
תשמע אני לא יודע מה איתך, אבל תזכיר לי מי לקח את הגביע? לא שמעתי, יותר חזק, יותר חזק, אהההה כן:

 

הפועל ירושלים , באסה למכבי להפסיד גביע, אבל לא נורא, אבא שמעון (לא ציון גולן) בטח שנה הבאה יביא עוד כמה מ"תאזרחים" ואז אולי תשכילו לקחת גביע או אליפות או אולי יורוליג, או שסתם תסיימו את העונה במקום 3 ללא שום תארים. :twisted:

 

אוי, נפגעתי :cry:

 

 

אגב, כמה ישראלים יש בירושלים?

פורסם

אוהדי י"ם שוכחים שכל שבוע מגיע אליהם זר חדש.

למה השנאה אל מכבי? במקום להתרכז באיך הקבוצה שלהם ניראת הם מתרכזים בלשנוא.

פורסם

דווקא אני מודה להפועל ירושלים שלקחה את הגביע, ועוררה את מכבי.

לדעתי אם הגביע לא היה הולך , מכבי לא היתה היום בפיינל פור, כי היו ממשיכים לנוח שם על זרי הדפנה.

 

אם נהריה לא היתה כ"כ לוזרית וחלשה, לא היה סיכוי לירושלים להיות בפיינל פור.

תמיד אוהדי קבוצות הפועל האדומות ירגישו רגשי נחיתות וקיפוח, ויחפשו לשמוח לאיד במקום לשמוח על ההישגים שלהן.

(ע"ע יוסי אבוקסיס הפרחח)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

בלה בלה בלה בלה, כולה הגעתם לפיינל פור . עוד לא לקחתם שום דבר, שזה כלום, שזה גורנישט, שזה נאדה, שזה עדיין כלום. אנחנו בינתיים השנה לקחנו גביע, שזה תואר, אמנם לא שיא השיאים, אבל עדיין תואר, אצלכם כלום. לכן שבו ב- 6.

 

פיינל פור שמיינל פור, אולי היום נפסיד, אבל לפיינל פור נגיע, ושם זה הMONEY TIME, ובמאני טיים כולם יתעוררו וישחקו כמו שצריך. מה שבטוח שלא יחליפו מאמנים כמו ספאחיה וקטש ויביאו איזה מאמן מגלומן כמו צביקה שרף, שכל מה שהוא יודע זה לאמן את קופמן ביציע ולצעוק על צביקה שרף.

ROOONEEYY

פורסם
אוהדי י"ם שוכחים שכל שבוע מגיע אליהם זר חדש.

למה השנאה אל מכבי? במקום להתרכז באיך הקבוצה שלהם ניראת הם מתרכזים בלשנוא.

+1

 

בלה בלה בלה בלה, כולה הגעתם לפיינל פור . עוד לא לקחתם שום דבר, שזה כלום, שזה גורנישט, שזה נאדה, שזה עדיין כלום. אנחנו בינתיים השנה לקחנו גביע, שזה תואר, אמנם לא שיא השיאים, אבל עדיין תואר, אצלכם כלום. לכן שבו ב- 6.

 

פיינל פור שמיינל פור, אולי היום נפסיד, אבל לפיינל פור נגיע, ושם זה הMONEY TIME, ובמאני טיים כולם יתעוררו וישחקו כמו שצריך. מה שבטוח שלא יחליפו מאמנים כמו ספאחיה וקטש ויביאו איזה מאמן מגלומן כמו צביקה שרף, שכל מה שהוא יודע זה לאמן את קופמן ביציע ולצעוק על צביקה שרף.

איזה אוהד הפועל אתה. ואני מכיר הרבה בתור ירושלמי.

אז לקחתם גביע. so what גם אם תיקחו 50 גביעים ברציפות למכבי יהיו יותר גביעים מלכם.

דבר אחד שאני כן מסכים איתך, שמדובר בכולה פיינל4.

הכדורסל באירופה זה כמו כדורגל בארה"ב. לאף אחד באמת לא איכפת חוץ מאיתנו מי יקח את הגביע, ראו בכמות האוהדים ששולחות הקבוצות לארוע. אז להגיע לפיינל4 כשאין באמת תחרות, זה לא הישג מרשים.

היורוליג פשט את הרגל וצריך מישהו שירים את הכדורסל האירופי למעלה.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

אין לי מושג על מה אתה כותב.

 

אני מקבל את הכיף שלי כאוהד ספורט כל יום חמישי?!

מקבל.

פעם זה היה בגלל הכדורסל, היום זה בגלל המתח והיעדר הציפייה (לקבוצות הגדולות של מכבי היה רק מה להפסיד).

 

גם השנה יש לי פיינל פור לצפות בו ושיזדיינו כל הסרוסים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אוהדי הפועל היקרים!

כדאי שתצאו מהסרט שאתה נמצאים בו, ויפה שעה אחת קודם.

הפועל לא הייתה ולא תהיה בחיים קבוצה באותה רמה של מכבי.

ואפילו אליפות בארץ לא שווה לרבע מהכבוד של להגיע לפיינלפור.

 

זה כמו להשוות בין סובארו למרצדס :p

אלוהים נותן אגוזים לאלה שאין להם שיניים

פורסם
אין לי מושג על מה אתה כותב.

.

בטח שיש לך מושג על מה אני מדבר.

כמה אוהדים באים ממדינות אחרות למשחקי כדורסל?(10,20,30??)

כמה אוהדים באו עם חיפה לאנגליה כשהם שיחקו נגד מנצ'סטר? (7 אלף )

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם
כמה אוהדים באו עם חיפה לאנגליה כשהם שיחקו נגד מנצ'סטר? (7 אלף )

אגב, אומרים שזה הכמות הכי גדולה שקבוצה יריבה הביאה לאולטרפורד.


×
×
  • תוכן חדש...