Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6647 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כנס ל www.leaan.co.il

 

יציע 2 למטה ("מוזמנים") - 250 שקל :?

 

בעיקרון יש גם לשער 12, אבל מפת האולם לא נפתחת באתר משום מה

 

תודה ראיתי כבר בעצמי והזמנתי.

אתמול באתר של לאן הכל היה מכור ולא היה כלום.

עכשיו באמת יש בשער 12 שזה באמצע למעלה . השערים של האוהדים של נתניה 11-12.

הכי חשוב לא ליפול לשער של אוהדי בית"ר שנמצא מאחורי השערים, שם יש כרטיסים למכירה בשפע.

 

דרך אגב, היום נתניה ככל הנראה תביא למשחק כ10 אלפים אוהדים - בדיוק כמו בית"ר....

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
דיסקברי- העניין שאתה אוהד של המועדון(אם אני הייתי אוהד מכבי גם אני לא הייתי הולך למשחקי כדורגל שלהם). אנשים שאוהדים את מכבי רק בכדורסל אוהדים של הצלחות. במקרה הזה חצי מדינה אוהדת את מכבי, במקרה אחר חצי מדינה הייתה אוהדת של הפועל.

 

אין לי מושג על מה אתם מקשקשים ומתווכחים כבר כמה עמודים ואיך זה קשור לעניין המקורי אבל מה זאת ההודעה הזאת ?

 

מה זה אוהד של המועדון ? אני צריך לרוץ ברחבי אירופה גם אחרי קבוצת הפינג-פונג של האגודה ?

אתה אולי אוהד מועדון לשם האהדה והרגשת שייכות ופחות חשוב לך הספורט או הרמה שלו וכמובן ההצלחות וזה בסדר גמור (באמת, אין פה שום ציניות) אבל אני לא מבין למה אתה בז למי שסתם נהנה מהספורט שבעניין.

מה לעשות, אני אוהב לראות כדורסל, כדורגל פשוט לא עושה לי את זה, ויצא שהתחברתי מגיל אפסי למכבי תל-אביב בכדורסל (כמו הרבה בארץ שגדלו לתוך ימי חמישי של צפיה משפחתית).

האמת, אני יותר אוהד של הספורט מאוהד של המועדון. אני נהנה לראות כדורסל ברמה גבוהה (ואת זה הם מספקים במשך עשרות שנים פחות או יותר ברמה הגבוהה ביותר שניתן לראות בצד הזה של האוקיינוס) ואני נהנה גם ממשחקים של קבוצות אחרות, גם היריבות המושבעות. אני אפילו שמח בשבילם כשהן מנצחות באירופה.

אבל לראות סתם ספורט מהצד זה הרבה פחות כיף מאשר לקחת צד ולרצות בנצחון שלו ואצלי ההתחברות המיוחדת הזאת היא למכבי, התחברות של אוהד שלא מפספס שום משחק ולא מחמיץ שום כתבה או אזכור.

כן, חלק מהעניין זה שמדובר במועדון מוצלח, עם הישגים גדולים, עם שאיפות גדולות ועם ערכים מסויימים. ככה זה צריך להיות ולזה אני מתחבר.

אם היה מדובר בקבוצה לוזרית שנאבקת רק על ירידת ליגה ומדי פעם גם יורדת אז כן, זה לא היה עושה לי את זה.

אוהד הצלחות ? אני מבין שאתה מתעקש לקרוא לזה ככה אבל לדעתי זה משהו אחר.

לא מרגיש צורך להתנצל על כך שאני לא פנאט מספיק בשביל שתקבל אותי כאוהד לגיטימי.

(באותה מידה אני בז לפנאטים שחורגים מגבולות הספורט ההגיון והחוק בשם האהדה לקבוצה)

 

ניר

פורסם

אחרי הביקור שלי הערב באצטדיון רמת גן וצפיה בחצי מהמשחק הראשון וכל המשחק השני,

קיבלתי את ההוכחה שהכדורגל בארץ ברמה נמוכה, במיוחד אם במשחק כזה האלופה וסגניתה לא יכולים לחבר שני פאסים

רצופים במשך כמעט 120 דקות.

כמות הכיף ,ההתרגשות והאדרנלין שחוויתי בשני המשחקים האחרונים של מכבי בהיכל (משחק 3 מול ברסה והמשחק מול הפועל י-ם) גדולים פי כמה וכמה ממה שהיה הערב באצטדיון רמת גן או בכל משחק ליגה / נבחרת בכדורגל שהייתי בו בשנים האחרונות.

 

כנראה שנמשיך להסתפק בהופעות כל יום חמישי שני בהיכל נוקיהו ונפנטז על צפיה בכדורגל אמיתי בקאמפ נואו בברצלונה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...