Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6644 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם מכבי תתפרק, התקציב שלה יעמוד על מיליון דולר לעונה לכל היותר, עדיין תהיה אוהד מכבי ותראה את משחקיה?

 

בוודאי.

אני אוהד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בית"ר הוכיחה ביום א' שהיא "הקבוצה של השוק" או לחילופין "הקבוצה של האספסוף"

לפי התנהגות הקהל הטיפש שלה.

מי זה בכלל האורי שרצקי הזה - אוהד של קבוצה בליגה ז'? למי אכפת ממה שהוא כתב.

כל הקבוצות המאולתרות כמו הפועל קטמון / הפועל אוסישקין , זה בלוף שאולי טוב לליגות הנמוכות שיתנפץ להם בפרצוף כשהם יגיעו מרחק של ליגה אחת מהליגה הבכירה.

 

עזבו אתכם שטויות - ביום רביעי כולנו ברמת גן, יאללה מכבי נתניה ! :D

 

 

ובקשר לאהבה השניה: מכבי ת"א בכדורסל : כנראה ביום שמכבי תתפרק, לא יהיה לה מול מי לשחק כי כל השאר יהיו מפורקות ממזמן.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לשמחתי רוב רובם של משחקי הבית של בית"ר שודרו בערוץ 10, וראיתי כמה קהל הגיע.יורם ארבל גם מציין את כמות הקהל שהגיע למשחק.

ומשום מה תמיד ההערכה שלו יותר מ10 אלף.

 

ההערכה של יורם ארבל מאוד נחמדה. באמת. אבל זאת הערכה גסה וכוללת גם את קהל הקבוצה היריבה.

 

בכל מקרה, מידי יום ראשון מתפרסם בידיעות אחרונות טבלה המדרגת את הקבוצות על-פי ממוצע כמות הקהל שהיא מביאה במשחקי הבית שלה.

 

פעם אחרונה שבדקתי, בית"ר הייתה ראשונה עם משהו באיזור ה10K, מכבי הייתה שניה לא רחוק משם.

אם נתחשב בעובדה שבית"ר קבוצה שלקחה אליפות ומכבי קבוצה שנאבקת נגד הירידה - זה אומר הכל.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אורי שרצקי(אוהד הפועל קטמון) כתב ספר"ספר הכדורגל השלם" שבמקרה הספר יושב כאן לידי.

יש פרק על הקבוצות הישראלית וכינוהן. הכינוי של בית"ר-"הקבוצה של המדינה"

 

הוא לא דיבר על ישראל, הוא דיבר על כורדיסטאן

 

עזבו אתכם שטויות - ביום רביעי כולנו ברמת גן, יאללה מכבי נתניה ! :D

 

הלוואי שתיקח את הגביע

פורסם
זה לא שאני לא אוהב, כמו שאני אוהב פחות. אני מניח שאם היתה בישראל קבוצה שמשחקת ברמות הגבוהות שכיף לצפות בהן אולי הייתי צופה, כמו שאני צופה לעיתים בצ'מפיונס היום. בכדורגל ישראלי אני לא צופה בכלל.

 

בוודאי.

אני אוהד.

אתה סותר כאן את עצמך, מקודם אתה אומר שאתה לא רואה כדורגל כי אין רמה.

אבל אתה תראה כדורסל כשלא תהיה רמה?

 

מזל שאורי שרצקי אמר את זה, עכשיו אני בטוח שביתר היא הקבוצה של המדינה :roll: NOT!

 

אני אוהד מכבי רק בכדורסל, ורק בכדורסל אפשר להגדיר באמת איכשהו את מכבי כהקבוצה של המדינה, בגלל עובדות ולא בגלל שאיזה אוהד של קבוצה בליגה ג' אמר, העובדות מדברות בעד עצמן, במשחקי פייל פור להביא רבע מיליון ומעלה אנשים לראות משחק במסכי ענק שום קבוצה בארץ לא יכול להביא. אחוזי רייטינג כמו של מכבי במשחקי יום חמישי בעונה הסדירה!! שום קבוצה לא יכולה לספק, שלא לדבר על אחוזי צפייה בפיינלפור!!!

1. אורי שרצקי מבין גדול בכדורגל, וזהוי רק דוגמא לאישיות שאומרת שבית"ר היא הקבוצה של המדינה. זה שהוא אוהד של קבוצה זו או אחרת זה לא משנה, למעשה הוא לא אוהד אלה המייסד של הקבוצה.

 

2.בסדר הבנתי שמכבי ת"א בכדורסל יכולה למלא 100 יד אליהו לפיינל פור. SO WHAT את מי מעניין הכדורסל באירופה?!?!

ורומניה אלופת אירופה בסייף, יכולה למלא 1000 אולמות. למי איכפת?!

באיזה מדינה משדרים את היורוליג בערוץ מרכזי?

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

אישיות? מי זה השרצקי הזה בכלל ולמה הוא נחשב "אישיות"? עד השרשור הזה לא שמעתי את השם הזה,

ואני חזק מאוד בשמות של כל מי שסובב את הספורט בארץ ובעולם.

עוד אחד שאף אחד לא מכיר ,שכתב ספר על ההגיגים שלו וחושב שגם מישהו יקנה.

 

במקרה יושב איתי כאן ארז דוד, אישיות על בתחום התכנות - לפחות בקליבר של אורי שרצקי , והוא החליט שמכבי שעריים היא הקבוצה של המדינה...

לדעתי זו הוכחה שאי אפשר להתכחש אליה לכך שמכבי שעריים עדיפה על הפועל מרמורק שהיא הקבוצה של גוש דן.

כי אם אישיות כזו החליטה , אז כנראה שזה לא סתם.

 

עריכה: למקרה שלא תבין : הכוונה היא שתפסיק לחרטט אותנו עם דיעות של מישהו שאף אחד לא מכיר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אורי שרצקי הוא בסה"כ אוהד הפועל ירושלים מתוסכל.

מה בדיוק הופך אותו לאישיות ספורט ולסמכות יודעת כל? שומדבר.

 

בית"ר היא "הקבוצה של המדינה" אך ורק בשביל האוהדים שלה.

מכבי היא "מלכת התארים" ?! בחיים לא שמעתי את הכינוי הזה. ואני אוהד של הקבוצה כבר 17 שנה עם מנוי בחלק נכבד מהשנים הללו.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מקודם אף אחד לא ידע מי זה אורי שרצקי, עכשיו כולם יודעים שהוא אוהד הפועל.

מסקנה-אתם עדיין לא יודעים מי הוא, פשוט כתבתם את שמו בגוגל.

בתור ירושלמי אני קורא לפעמים את הטורים שלו במקומונים, והוא כן יודע דבר או שתים על כדורגל, בכל זאת הבן אדם הקים קבוצה, כמה אנשים יכולים להגיד כזה דבר?

 

נעזוב את אורי שרצקי , הדיון הזה לא מוביל לכלום.

נחזור לכדורסל. אה בעצם הוא לא מעניין אף אחד, אז מי אתם אומרים תיקח את האליפות בכדורעף נשים?

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

אם לא מעניין אותך כדורסל אז לשם מה אתה נדחף לשרשור הזה? :?

 

 

ביוון, למשל פנא' ואולימפיאקוס ממאלות מגרשי כדורסל והמשחקים משודרים בערוצים המרכזיים, בליטא הכדורסל זו דרך חיים!

פורסם
מקודם אף אחד לא ידע מי זה אורי שרצקי, עכשיו כולם יודעים שהוא אוהד הפועל.

מסקנה-אתם עדיין לא יודעים מי הוא, פשוט כתבתם את שמו בגוגל.

בתור ירושלמי אני קורא לפעמים את הטורים שלו במקומונים, והוא כן יודע דבר או שתים על כדורגל, בכל זאת הבן אדם הקים קבוצה, כמה אנשים יכולים להגיד כזה דבר?

 

נעזוב את אורי שרצקי , הדיון הזה לא מוביל לכלום.

נחזור לכדורסל. אה בעצם הוא לא מעניין אף אחד, אז מי אתם אומרים תיקח את האליפות בכדורעף נשים?

 

 

גם אני הקמתי פעם קבוצה מהחבר'ה בשכונה. לצורך העניין: קטמון זאת מסגרת לא רחוקה מכך.

זה לא הופך אותי לאושיית ספורט ידועה.

בקיצור ידידי, אתה רק מוכיח מי הם אוהדי בית"ר. יש עוד דברים בעולם חוץ מבית"ר ירושלים, כדורגל, ו"מומחי" הספורט בביצה המקומית בירושלים שהם גם בעלי באסטה של מלפפונים כאשר הם לא מפרשנים.

 

אוהד ספורט אמיתי פתוח לכל סוגי הספורט, גם אליפות הארץ בגוגואים לנערות בגילאי 12.

 

בינתיים הכדורסל מספק את כל הקבלות וההישגים , אני רואה לא מעט משחקי כדורגל אבל הכי נהנה במשחקי כדורסל.

 

דרך אגב: אני בבעיה, לא מצליח להשיג כרטיס למשחק מחר של נתניה מול בית"ר , ביציע של נתניה.

יש כרטיסים רק ביציע של בית"ר ולא בא לי להיעצר אחרי המשחק ולבלות את הלילה בתחנה. (בטוח תהיה התפרעות כלשהי)

אם מישהו יודע על מקום שמוכר כרטיסים , זה הזמן.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אם לא מעניין אותך כדורסל אז לשם מה אתה נדחף לשרשור הזה? :?

 

 

ביוון, למשל פנא' ואולימפיאקוס ממאלות מגרשי כדורסל והמשחקים משודרים בערוצים המרכזיים, בליטא הכדורסל זו דרך חיים!

הכדורסל מאוד מעניין אותי. מה שמעצבן אותי שאנשים אוהדים את הקבוצה הזו בגלל הצלחותיה. ראה אייל ו falou .

 

זה לא שאני לא אוהב, כמו שאני אוהב פחות. אני מניח שאם היתה בישראל קבוצה שמשחקת ברמות הגבוהות שכיף לצפות בהן אולי הייתי צופה, כמו שאני צופה לעיתים בצ'מפיונס היום. בכדורגל ישראלי אני לא צופה בכלל.

 

למה falou רואה מכבי? כי היא משחקת טוב. אם הפועל ירושלים הייתה משחקת טוב סביר להניח שכבודו היה אוהד הפועל.

בינתיים הכדורסל מספק את כל הקבלות וההישגים , אני רואה לא מעט משחקי כדורגל אבל הכי נהנה במשחקי כדורסל.

.

 

למה אייל נהנה מכדורסל? כי למכבי יש 50 ומשהו אליפויות. במקרה כזה אם לגליל עליון היה 50 ומשהו אליפויות אייל היה אוהד גליל. ואם מכבי ראשל"צ הייתה אלופת אירופה בכדוריד 5 פעמים הוא היה אוהד שרוף שלהם.

אוהד מכבי אמיתי (דיסקברי) אוהד מכבי גם בכדורגל, למרות שבכדורגל הקבוצה נאבקת בתחתית.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם
אוהד מכבי אמיתי (דיסקברי) אוהד מכבי גם בכדורגל, למרות שבכדורגל הקבוצה נאבקת בתחתית.

 

אין קשר למיקום של מכבי בטבלה.

אני אוהד מכבי מגן חובה או מכיתה א' כשעוד גרתי בת"א.

המנוי הראשון שלי היה בכיתה ב' כשמכבי עוד היו משחקים באצטדיון ר"ג.

 

ולמרות כל זאת - בשנים האחרונות הפסקתי כמעט לחלוטין ללכת למשחקים של מכבי בכדורגל ואני הולך רק למשחקים בכדורסל.

 

למה?

כי עם כל האהבה שיש לי למכבי בכדורגל, התחיל להיות מגעיל ללכת למשחקים. וזה לא בגלל שלא מנצחים.

זה בגלל שהצורת משחק מגעילה. כל המשחק בונקר עם מתפרצות. חוץ מ2-3 שחקנים, לאחרים בכלל לא אכפת.

 

אני מעדיף ללכת לראות משחקים של הנוער בקרית שלום בימי שבת בבוקר/צהריים. הם משחקים פי 1000 יותר טוב מהבוגרים.

ולמרות שהם לא מנצחים את כל המשחקים, ולא לוקחים אליפות בהליכה ודורסים את הקבוצות האחרות (כמו שהיה בעונה שרן בן-שמעון אימן את הנוער של מכבי) - כיף לראות אותם משחקים.

הם משקיעים, הם רצים, יש צורת משחק.

 

אם הייתי מאמן של מכבי הייתי כבר מזמן מעלה את הקבוצת נוער לשחק בבוגרים, משאיר איזה 2-3 שחקנים מהבוגרים כדי שיתנו להם בטחון, ורץ בליגת הבוגרים עם הנוער.

אולי הם היו מפסידים, אבל גם הבוגרים מפסידים. ומזה שהנוער ישחק בליגת הבוגרים יש כמה יתרונות;

1- הילדים האלו צוברים נסיון בליגת העל וישתלבו בה יותר טוב בהמשך.

2- יהיה אפשר לראות מי מהילדים האלה הוא חומר איכותי לליגת העל ולטפח אותו יותר בהמשך ואף להעלות אותו לבוגרים בעונה הבאה.

3- הקהל, שבכל מקרה רואה הפסדים, לפחות יראה שחקנים שנאבקים על הכדור ומשחקים כדורגל.

4- היו חוסכים כסף שהיה אפשר להשקיע בטיפוח הנוער הזה, או בשחקנים זרים בעונה הבאה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
דרך אגב: אני בבעיה, לא מצליח להשיג כרטיס למשחק מחר של נתניה מול בית"ר , ביציע של נתניה.

יש כרטיסים רק ביציע של בית"ר ולא בא לי להיעצר אחרי המשחק ולבלות את הלילה בתחנה. (בטוח תהיה התפרעות כלשהי)

אם מישהו יודע על מקום שמוכר כרטיסים , זה הזמן.

 

כנס ל www.leaan.co.il

 

יציע 2 למטה ("מוזמנים") - 250 שקל :?

 

בעיקרון יש גם לשער 12, אבל מפת האולם לא נפתחת באתר משום מה

פורסם

דיסקברי- העניין שאתה אוהד של המועדון(אם אני הייתי אוהד מכבי גם אני לא הייתי הולך למשחקי כדורגל שלהם). אנשים שאוהדים את מכבי רק בכדורסל אוהדים של הצלחות. במקרה הזה חצי מדינה אוהדת את מכבי, במקרה אחר חצי מדינה הייתה אוהדת של הפועל.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.


×
×
  • תוכן חדש...