Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל המומחים:

אבקש עזרה - לפני שנה שיפצתי את משאבת הסולר ברכב הנ"ל במחיר של 3000 ש"ח

מיד לאחר מכן הטסט עבר חלק

כרגע ניסיתי לעבור טסט ומסתבר שהאוטו מעשן

במאמץ הכל תקין - אבל לאחר מכן כשהבוחן מפמפם בפראות על הגז (זה תקין בכלל לבדוק ככה ?) ה HSU יוצא 83 במקום מקסימום 59

כשאני משווה לתוצאות של שנה שעברה HSU 11

איך יכול להיות שתוך שנה יש הבדל כל כך גדול ?

האים יש דרך פשוטה ולא יקרה לפתור את הבעיה ולעבור טסט

תודה רבה מראש למסייעים

ויום טוב !!

פורסם
כשהבוחן מפמפם בפראות על הגז (זה תקין בכלל לבדוק ככה ?)

 

למיטב ידיעתי פמפום בגז לא נכלל במסגרת התקן של הבדיקה. יש הגדרה מאוד מדויקת של הבדיקה שכוללת הגעה למהירות מקסימלית בהילוך ישיר והעמסה של המנוע ע"י הדינמומטר עד שהוא יורד ל85 אחוז מהמהירות הנ"ל, ואז בודקים את כהות העשן.

 

אם הייתי חשדן הייתי חושש שהוכשלת במזיד.

 

אגב, נכנסות עכשיו בדיקות בהאצה חופשית, והן כן כוללות האצת מנוע כשהרכב סטטי, אבל זה אמור להיות מלווה במחשב שמלווה את התהליך ומנחה את הבוחן בדיוק איך ללחוץ ולשחרר את הגז. לא מדובר בפמפום פראי.

פורסם

אני מאוד חושש שבאמת סתם רצה להכשיל

ממש נהג באוטו בפראות

שהגיע למהירות גבוהה פתאום נתן פול גז ויצא ענן של עשן

מה שלא ראיתי בכלל בבדיקות הקודמות

אני אנסה שוב ואחליף את פילטר האויר

האים יש לי זכות לבקש מבוחן אחר לבצע את הבדיקה ?? הבוחן שעשה לי תבדיקה בשנה שעברה נמצא שם בעמדה אחרת....

??

 

למיטב ידיעתי פמפום בגז לא נכלל במסגרת התקן של הבדיקה. יש הגדרה מאוד מדויקת של הבדיקה שכוללת הגעה למהירות מקסימלית בהילוך ישיר והעמסה של המנוע ע"י הדינמומטר עד שהוא יורד ל85 אחוז מהמהירות הנ"ל, ואז בודקים את כהות העשן.

 

אם הייתי חשדן הייתי חושש שהוכשלת במזיד.

 

אגב, נכנסות עכשיו בדיקות בהאצה חופשית, והן כן כוללות האצת מנוע כשהרכב סטטי, אבל זה אמור להיות מלווה במחשב שמלווה את התהליך ומנחה את הבוחן בדיוק איך ללחוץ ולשחרר את הגז. לא מדובר בפמפום פראי.

פורסם

הודעה פרטית, שקיבלתי ממשתמש, ניסיתי לענות לו אבל הוא חסום מקבלת הודעות פרטיות משום מה. אני מביא את זה כאן לטובת הקהל:

 

1. בד' בהרצה נעשית בהילוך אחד פחות מההילוך הישיר בסל"ד מירבי.

2. בד' האצה חופשית נעשית היום לכל הרכבים המצויידים במע' ממוחשבות לגלגלים(ABS,ABD וכד').

 

היי, תודה על התגובה.

 

עד כמה שידוע לי התקן מדבר על ההילוך הישיר, אבל בפועל מאילוצים שונים, בעיקר מהירות גבוהה מדי ברוב הרכבים, הולכים על הילוך נמוך יותר.

לגבי ההאצה חופשית, ידעתי שזה בשלבי כניסה, לא ידעתי עד כמה.

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...