Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6681 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במקרה ראיתי בזאפ את המגברים הנ"ל

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=151626

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=375567

 

עכשיו לא יצא לי לשמוע (לפחות לא במודע :-)) מגברי PYLE

אבל לפי הביקורות זו חברה רצינית בארה"ב עם ציוד איכותי וחזק

המחיר מאוד זול ומפתיע למען האמת

יש למישהו ניסיון עם הדגמים האלו?

 

 

בתודה

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

יש משתמש בשם תמיר שראיתי שהוא השתמש בכמה מוצרים שלהם, אם אתה יכול להגיב בנושא.

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

פורסם

יש לי מגבר מהחברה PYLE, הבאתי אותו מגרמניה ב130 יורו.

 

לפי הנתונים בחוברת, הוא מוציא ל4 אום 125RMS ל2 אום 200RMS .

 

בעיה שאני לא מוצא את המגבר הזה בשום מקום חוץ מאתרים כמו איביי,אפילו לא מצאתי אותו באתר הבית של PYLE.

 

בקיצור, המגבר מגביר כרגע K2P, וסאב ניראה לי 150RMS מזיז אותם יפה מאוד.

 

מקס.

פורסם

חברת PYLE היא אומנם חברה שמייצרת את מוצריה בסין, אך הם תחת פיקוח ועוברים בקרת איכות לעומת כל הסינים כמו V15.

:-) just smile
פורסם

המגברים הנ"ל יהיו יציבים ב2 אום זמן ממושך בוולאיום גבוהה?

יש עוד המלצות על החברה הנ"ל?

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

אצל תמיר א. חבר הפורום המדובר למעלה המונו היה על 1 אוהם אם אני לא טועה בתחרות בעפולה, ונתן בראש לסאבים (שהיו אגב גם של פייל). המערכת שלו ניגנה רצוף לפחות שעה אני חושב, ולא היו בעיות.

:-) just smile
פורסם

ב2 אום הגיין של הסאב כימעט עד הסוף ואין בעיות, אבל כך בחשבון שזה סאב 150 RMS או שזה לא קשור לא יודע.

 

מקס.

פורסם

המחירים שלהם כלכך זולים. ממש אבל ממש זולים!

איך אפשר להסביר את זה?

זיופים? מוצרים מחודשים? סוג ב'?

 

עריכה:

באתר הבית המגבר הכי זול מתחיל בכ 92$

וזה מגבר עוד חלש יחסית לשאר

 

עומר

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

 

 

בעיה שאני לא מוצא את המגבר הזה בשום מקום חוץ מאתרים כמו איביי,אפילו לא מצאתי אותו באתר הבית של PYLE.

 

 

מקס.

 

אתר הבית פה

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

פייל היא הלנזר הזול . ללנזר למרות השם הגרוע שלה היה מונובלוק מעולה מאוד , וכששינו את השם לפייל הם מכרו אותו בחצי מחיר ופחות (הלנזר היה 2400 ש"ח והפייל הזהה הוא 1000 ש"ח) . את לנזר אי אפשר למכור היום כי יש להם מוניטין גרוע והמחירם שלהם גבוהים . אבל את הפייל במחירים האלו כן אפשר, והם שווים כול שקל .

בברכה יהודה

פורסם

בכוונה הבאתי את שני המגברים האלו

אחד מהם מוצהר על 100RMS לכול יציאה (4אום)

והשני (בוואט לפחות) מוצהר על יותר

בוא נגיד ככה

אם זה העתק של לנזר אז המונו מוצלח אבל שאר דגמי לנזר כיום הם OVERATED ידועים...

כלומר שנקבל את אותו לנזר חדש ומגזים בהספקים בקצת פחות כסף ותו לא? זו המשמעות של פייל?

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

אוקי הוא הוא ''הלנזאר החדש'' אבל למשל המגבר PLA3000D מחירו באתר של פייל 399.99$ תראו פה

ובניצוץ מחירו 990 ש"ח תראו פה

 

משהו מוכן להסביר לי את זה?

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

תודה על הלינק, אבל כמו שאמרתי שחיפשתי ולא מצאתי.

 

אם אתה רוצה לנסות בבקשה הדגם PDA 4800

 

125RMS ל4אום

 

200RMS ל2אום

 

המגבר כסוף כולו וטיפה כחול באמצע, על המגבר רשום 1600 WAT.

 

אם תמצא משהו חוץ מאיביי אז תודיע לי.

 

מקס.

פורסם
אוקי הוא הוא ''הלנזאר החדש'' אבל למשל המגבר PLA3000D מחירו באתר של פייל 399.99$ תראו פה

ובניצוץ מחירו 990 ש"ח תראו פה

 

משהו מוכן להסביר לי את זה?

מאימתי מישהו מתייחס למחיר MSRPP ? זה מחיר המחירון כדי שחנויות יוכלו ל"שדוד" את הפראיירים באמריקה . ו/או כדי שחנות תוכל לשים מודעה גדולה על "מחיר שחיטה" , "הנחה של 40% רק היום", וכו' וכו' וכו'

 

בפועל המחירם הם זולים הרבה יותר , וכאן היבואן מוכר ישירות מה שמוזיל את המחיר עוד יותר

בברכה יהודה

×
×
  • תוכן חדש...