Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

ברכב מותקנת מערכת boss מקורית audi concert

ברצוני לחבר mp3 במקום מחליף הדיסקים המקורי.

כמו כן,מבקש לשמור על אפשרות התצוגה גם בניגון mp3.(גם בלוח השעונים)

נתקלתי במוצרים הבאים ב ebay.

האם מישהו יכול להמליץ/לשלול את השימוש בהם?

הבנתי שבשיטה הנ"ל אין את איבוד האיכות של משדר fm

 

http://cgi.ebay.com/MP3-Player-for-AUDI-Concert-Chorus-Symphony-Navi-Plus_W0QQitemZ350031548264QQihZ022QQcategoryZ3288QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

 

http://cgi.ebay.es/MP3-Player-for-AUDI-Concert,Chorus,Symphony,Navi-Plu_W0QQitemZ120223147926QQcmdZViewItem

 

 

תודה!

פורסם

על פניו זה נראה שאתה צודק , אבל לא ידוע לי מה האיכות שלו והאם הוא מקיים את ההבטחות שלו . במחיר שלו , אני מציע שתקנה ותבדוק ותספר לנו על התוצאה

בברכה יהודה

פורסם

בארץ קיים המוצר הראשון שהראת

יש לו יציאה לi-pod מוצר מעולה נמכר סביב ה 600 ש"ח

וברור שהשליטה של הi-pod מהמכשיר.

 

וזה לא במקום הצ'נגר אלא בנוסף

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

פורסם

לפי מה שניתן להבין וראות בלינקים, זה אותו מכשיר שמציעים אותו לקרולות החדשות, המאזדות רק עם קונקטור אחר ? לפי מה שאני מבין גם הוא נותן לך להשתמש בדיסקים עם רצועות של MP3 עליהם... תקנו אותי אם אני טועה...

תנסה לברר דרך החנויות שמוכרות לטויוטות ולמאזדות אם יש להם אחד תואם לאודי, אם האיכות שמה טובה זה נראה כמו אחלה פיתרון...

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...