Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי שלילה ל30 יום והזמנה לבית משפט בסוף חודש מרץ.

אני לא נהג חדש, רשיון 3 שנים וקצת ועברה אחת על חגורה משנת 2007.

נתפסתי על 40 קמ"ש מעל המותר (90 במקום 50)

למישהו יש ניסיון עם הבתי משפט? איזה עונש השופט יתן?

הוא יכול להמשיך לי את השלילה לחודשיים או שלוש או יותר?

הוא יכול לתת לי גם שלילה וגם קנס כספי?

איך זה הולך בד"כ בהתחשב בעבר התעבורתי שלי?

 

תודה

פורסם

הרבה אנשים ממליצים עליו פה, השאלה כמה הוא יכול לעזור לי ומה באמת אחוזי ההצלחה שאני יצא נקי במשפט בלי שלילה נוספת או קנס כספי.

 

ועוד דבר כמה כל העניין אמור לעלות?

פורסם

אני אלך על גישה שונה -

אל תתקשר אליו, חסוך את הכסף. הוא מאוד שימושי לאוטובוסים ותחבורה ציבורית.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

גם אני חושב ככה, אין לי בעיה להעביר חודש בשלילה אני חוסך פה המון כסף אבל אני לא יכול לקבל עוד חודשיים שלילה זה כבר יותר מדי.

מישהו אולי יודע מה הסיכויים לצאת בלי שלילה מהמשפט בהתחשב בעבר שלי?

והאם עו"ד נחוץ פה?

פורסם

עורך דין נחוץ לך אם הרשיון יקר לך. דבר עם אסף שמיר.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
גם אני חושב ככה, אין לי בעיה להעביר חודש בשלילה אני חוסך פה המון כסף אבל אני לא יכול לקבל עוד חודשיים שלילה זה כבר יותר מדי.

מישהו אולי יודע מה הסיכויים לצאת בלי שלילה מהמשפט בהתחשב בעבר שלי?

והאם עו"ד נחוץ פה?

 

רון כתב בציניות ..

פורסם

עבר ?

אני הייתי במקרה דומה לשלך, כביש הערבה נתפסתי על ידי הדבורה על 149 59 מעל המותר אבל כביש בין עירוני,

שאמרתי לקצין שאני בלי עברות קודמות,הוא התסכל שניה על הרישיון וראה שיש לי שלוש שנים,ופשוט התחיל לצחוק...

לא מתייחסים לשלוש שנים רישיון כאל עבר נקי,

 

ללא עורך דין צפוי לך עד כמה שקראתי פסקי דין,2-3 חודשי שלילה נוספים.

Skoda Superb Elegance 1.8 TSI

Alfa Romeo 159 2.4JTDm 20V 200hp

פורסם

3 שנים עם רק מקרה אחד של חגורה זה נחשב לעבר דיי טוב.

 

לך למשטרה, דבר עם התובע המשטרתי ותראה מה הוא מציע לך, לפעמים אפשר להגיע איתם לעסקת טיעון מאוד אטקרטיבית (מנסיון), אם אתה רואה שלא נראה לך הסדר עם התובע המשטרתי וחשוב לך הרשיון אז מומלץ לקחת עורך דין.

 

אני מאמין ממקרים ששמעתי כשחיכיתי למשפט שלי 4 שעות בבית משפט, שתקבל משהו כמו חודשיים - שלושה חודשים נוספים מעבר לחודש המנהלי שקיבלת.

פורסם

אני מאמים שתקבל חודשיים שלושה וכמובן תנאי

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

מיום ליום אני אני מרגיש שוולנטין הוא מכשיר חובה בכל רכב

יקר אבל שווה כל שקל (דוח + עורך דין = סכום מתאים לולנטין)

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

למה אתם סתם מפחידים אותו ומכניסים אותו ללחץ.

 

אני הייתי בדיוק במצב שלך, 35-40 מעל המותר (בכל אופן עבירה חמורה לכל דבר).

לא נהג חדש, עבר נקי חוץ מאיזה דו"ח קטן ולא משמעותי.

במקום קיבלתי שלילה לחודש עם זימון לבית משפט.

בבית משפט השופטת ראתה שיש לי עבר נקי, נתנה לי 1000 שקל קנס+שנתיים שלילה על תנאי.

ללא שום שלילה נוספת. לגבי הנקודות אני לא זוכר. (במשפט אמרתי לה מודה ולא התווכחתי או ניסיתי להתחכם).

 

בכל אופן המקרה שלי היה לפני שנתיים וקצת, אם החוקים והעונשים השתנו ומחמירים יותר זה משהו אחר.

GOLF TDI

תמונות של הרכב

 

אם היה לי אוגר רוסי הייתי קורא לו איגור.

פורסם

היום המצב שונה לגמרי ויש הרבה יותר החמרה

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
×
×
  • תוכן חדש...