Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המכשיר הנ"ל מחברת NECVOX מדגם DVA-7669

 

די וי די ומסך חשמלי ביחידה אחת מסך חשמלי יוצא מהפנל אם אופציית כיונון המסך חשמלית ושלט מקורי!

עבד אולי כמה שעות אחדות סה"כ יש לי עוד תקופסא המקורית שלו

מכשיר באיכות מסך באמת מטורפת -לא ראיתי הרבה כאלה-!

(שוב אני מדגיש זהו DVD משולב מסך לא מתוכן לעבוד כHU אלא בשילוב אליו!)

 

מפרט:

7" 16:9 color display LCD COLORFUL

integrated DVD player

singel DVD play mechanism

adjustable viewing angle

rear vision camera input

1 * av input --aux input---a

1 * av independent

plays dvd . audio cd . mpeg video . jpeg images

osd (on screen display)

 

בנוסף יש לי סאב וופר של פוקאל 33V1 מסדרת פוליגלאס דרוש תיקון קליל ולא משמעותי (יימכר בסכום סמלי לפני תיקון)

(מצ"ב תמונה של הסאב עם הסימון של מה שדורש תיקון מסומן בפס שחור)

 

* יש אופצייה לחלפה במונו איכותי (ואין לי בעיה במקרה של מונו טוב ורצוי מבחינתי להוסיף)

ניתן לפנות בה"פ

 

שבוע טוב אדם!

 

נ.ב

יש לי פלטת עץ שעדיין שוכבת לה בבית מצופה ב-לבד במידותייה מתאימה לגולף משנתונים 99-2006 (צורה 1 לפני החדשה)

כולל חיתוך מוכן לקבל ולמגבר הדומה למידותיו לאודיסון 4.1K (תימכר בסכום סמלי)

05Oct_0036.jpg

05Oct_0042.jpg

גדגג.jpg

:roll:

פורסם

עקב השתדרגות בסוף השבוע זקוק לכסף

מחירים

1.DVD -1500

2.סאב פוקל (לפני תיקון קל) - 400 ש"ח כולל תיבה

3.פלטה עץ מצופה לבד אקוסטי לרכבי גולף 50 ש"ח

 

 

פשוט לבוא ולקחת

תודה שבוע טוב

 

נ.ב

הצעות בקשות הלפות ב פרטי (ה.פ)

:roll:

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • חודש מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...