Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6696 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למכירה הונדה האצ'בק לימים הקרובים.

שנה : 94

יד : 7

צבע : אדום

ק"מ : 177 +

מנוע חדש מיבוא VTEC ZC בשימוש 6 חודשים + קבלות ואישורים +שטר מכר

ישור קו לכל האוטו רדיאטור, גומיות ,תושובת ,ברקסים , צלחות , וונטה

מזגן חזק מאוד חום /קור

האוטו מבפנים כמו חדש לא צבוע כלום בשום צבע הכל אורגינאל ומקורי חוץ מכיסאות של סיויק 4 דלתות

מגנזיום 16 195.45 צמיגים במצב מצוין

פקק שמן SPOON

חוטי הצתה מעובים של ספליטפייר +יש את המקוריים

פילטר פתוח +פילטר מקורי בבית

+עוד מכסה שסתומים שחור

ממיר הוסר +אגזוז אחורי בניה עצמית +אגזוז מקורי בבית

אנג'ל אייז שחורים מקדימה

אמריקאוית קריסטל מאחורה

סאנרוף בלי בעיות חלק

עזעקה חדשה לפני 8 חודישם + קודן חדש 8 חודשים חלונות ניסגרות עם העזעקה +אפשרות גם לסאנרוף

קפיצי הנמכה האוטו מונמך עד הסוף

+הקפיצים המקוריים

משענת יד ומתקן כוסות לא הורכב עדיין

מערכת סאב שתי מגברים 4 רמקולים טווטרים של פיוניר

מראות JDM חדשות בקרטון חשמליות לא הורכבו מעולם

אוטו מהיר מאוד רעש חזק מאוד

ויש עוד מלא תוספות וחלקים חילופיים שאני לא זוכר

*יש צורך בפחחות בבאג' ובטמבון האחורי

מחיר :34 מחיר אחרון

מחיר 29 בלי שיפורים בכלל אורגינאלית לחלוטין

http://2pic.co.il/photos/892_c1842550dc.jpg

לרציניים בלבד

0528880603 נדב/באבי

אזור השרון /הצפון

×
×
  • תוכן חדש...