Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב:

 

יש לי קאווליר 96 עם הבעיות הבאות-

 

גיר דפוק - 4,000 ש"ח תיקון

מזגן מקולקל - 2,500 ש"ח תיקון

נעלה מרכזית דפוקה - 400 ש"ח במקרה הטוב

 

בנוסף הנורה של המנוע דולקת - מי יודע עוד כמה זה עולה.

 

מחיר המחירון הוא 23 אבל ממה שדיברתי עם אנשים, הם אמרו לי שרכב כזה הכי הרבה שאפשר להוציא עליה הוא חצי מהמחירון, קרי 12. השאלה שלי היא האם זה נכון?? האם על רכב מסוג זה, זה הכי הרבה שאפשר להוציא??

 

עוד שאלה זה כמה לרוב נותנים על פירוק רכב מסוג זה (כי לפי מה שהבנתי זה מאוד אינבידולי). אני שמעתי על עומדנים בין 200 - 2000 ש"ח....

 

מחכה לתגובתכם....

פורסם

אני חושב שאפשר להוציא יותר מ-12 וגם נראה לי שאתה קופץ למסקנות מהר מדי.

 

לדעתי בהשקעה של כ-7500 ש"ח יש לך אוטו נוסע.

 

לפירוק תקבל קצת יותר ממשקל הברזל (לא נראה לי שתקבל יותר מ-1500 ש"ח)

 

אני הייתי מתקן וממשיך לנסוע.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תראה עם גיר תקין הרכב שווה יותר מ-12,

תקבל מס' הצעות מחיר לתיקון הגיר וסע לשלום,זו האפשרות הטובה ביותר.

מה גם שלשיפוץ גיר יש אחריות.

porsche 914,2.0,1970

פורסם

*********************************************





הודעת ההנהלה:



ברוך הבא לפורום.



אנא קרא בהודעות הדביקות את "איך רושמים כותרת +תזכורות" ,



הפעם ערכתי את הכותרת עבורך, במקום לנעול את התרד'.



בברכה

דני



************************************************

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

אני מכרתי את הקורסיקה שלי, שהיא +- כמו הקווליר, 95, עם גיר תקין, בלי תקלות במנוע (מנוע הוחלף למנוע מיובא), ובתא הנוסעים הכל פיקס, בחוץ מכת פח קטנה בקצה הדלת, מפתיחה ברוטאלית. מחירון: 21K. נתנו עליה... 8.5K. זה מה שהולך היום עם האמריקאיות הישנות...

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

אני הייתי נשאר עם הרכב. גם לאחתי יש קוואליר במצב דומה, אבל אם נמכור אותו לא נקנה אפילו פיאסטה חבוטה. התמורה שהרכב נותן לעומת שוויו היא גבוהה. לדעתי, תקן את הגיר ותמשיך להשתמש בו.

מכירה תניב לך כסף שלא יספיק לרכב אחר נורמלי, וסכום כזה יישרף בקלות על שטויות, בסוף תישאר נטול כסף ונטול רכב :?

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

גיר תביא מפירוק ,מערכת מיזוג אולי גם כן או שבינתים תעשה פיתרון זמני.

אם נעילה מרכזית אפשר להסתדר ,הכי גרועה תנעל ידנית אם אין אפשרות לתקן.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
אני מכרתי את הקורסיקה שלי, שהיא +- כמו הקווליר, 95, עם גיר תקין, בלי תקלות במנוע (מנוע הוחלף למנוע מיובא), ובתא הנוסעים הכל פיקס, בחוץ מכת פח קטנה בקצה הדלת, מפתיחה ברוטאלית. מחירון: 21K. נתנו עליה... 8.5K. זה מה שהולך היום עם האמריקאיות הישנות...

 

עריכה - שמתי לב עכשיו שרשום שם 8.5K. פיספסתי 1 לפני ה-8. נתנו לי עליה 18.5K, ולא כפי שפורסם.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם
פירוק=10% מהמחירון, דהיינו 2300 ש"ח

ידידי צביקי, לעולם אבל לעולם הוא לא יקבל על הרכב בפירוקייה 2300 ש"ח.

פירוק = 10% נכון רק כאשר הפירוקייה קונה את הרכב מחברת הביטוח, לפי ההסכם בינהם.

כאשר אדם פרטי ועוד עם רכב אמריקאי ישן נכנס המחיר "במרצפות".

לירן_ל, כתבת "תראה עם גיר תקין הרכב שווה יותר מ-12".

תראה לירן. אני פירסמתי לפני כ- חודשיים קווליר מודל 96 עם טסט שנה, שיפוץ ראש שנעשה ב-UMI אשדוד, ג'נטים מגנזיום שניקנו שבועיים לפני ב-1500 ש"ח, 4 צמיגים חדשים לטסט 1200 ש"ח, אגזוז לחץ עם אישור שעבר את הטסט 1.500 ש"ח,

מערכת עם מגבר ורמקול גדול בבגז'(לא מהיקרות ביותר) על הכול היו קבלות.

ההצעות של הקונים היו 10-12 אלף ש"ח. מה עשיתי ? הורדתי את המגנזיום ומכרתי לחוד ב-900 ש"ח.

את האגזוז לחץ העביר לי האגזוזיסט לפיג'ו 106 של הבן. וקיבלתי גם אישור מהיצרן. המערכת שמורה במחסן.

לאחר חודשיים של פירסום הגיע אלי אחד מבני הדודים וקנה את הרכב ב-12 אלף ש"ח, ז.א. נמכר בקושי רב.

אל תדאג לא אני הכנסתי את כל ההוצאות על הרכב.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

דוד תרשה לי לתקן אותך- אגזוז לחץ=אגזוז זרימה חופשית.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

בדוק היטב כמה יש להשקיע, עדיף להשקיע ולהמשיך להשתמש. כל אוטו שתקנה תצטרך ממילא להשקיע, אף אם מעט, גם אז נכונו הפתעות.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
דוד תרשה לי לתקן אותך- אגזוז לחץ=אגזוז זרימה חופשית.

צודק, טעות שלי. הרמקול הגדול עליו כתבתי הוא סאב כפול.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...