Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6718 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לילה טוב.

 

ברשותי רכב ניסאן סאני.

ישר רעש של חכוך ורעידה חזקה כשאני בולם, הרעש קורה בדרך כלל לקראת סוף הבלימה.

זה כל זמן משתנה, פעם כן ופעם לא.

 

לפני כ-3 חודשים הוחלפו:

ה"ה שרוול מגן ציריה ת"ה ידנית ימין

החלת רפידות בלם שני צדדים פ.מ

גומיה לציריהחצ'

בנד נירוסטה ג.

בנד נירוסטה ק.

מנה גריז מוליקו

סט דיסקיות

 

הייתי לפני חודשיים באותו מוסך (מרכזי) הם פרקו משהו משני הגלגלים ושיפשפו אותו בנייר זכוכית

 

מישהו יודע מה הבעיה?

 

תודה ולילה טוב.

פורסם

אין מצב.

עם מחיר של 900 ומשהו ש"ח לא ניראה לי שבמוסך מרכזי לא ישימו לי מקוריות.

 

לחזור אליהם ולהתלונן שוב?

כמה זמן אחריות אמור להיות לי על זה מרגע שהתקינו לי?

פורסם

שלושה חודשים למיטב הבנתי, ובתנאי שהרפידות לא סיימו את חייהם עקב נסועה גבוהה בזמן זה.

 

חזור למוסך.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

הוא הפסיק לכמה שבועות ואז נפסק ואתמול בלילה התחיל לנגן לי שוב.

צלחות הבילום זה לא נחשב לסט דיסקים שהחליפו לי? (מצטער על הבורות שאין לי שום ידע בנושא, אבל כאן הדרך ללמוד.)

תודה רבה.

פורסם
ד"א..

אם זה הולך ובא...

איך זה מתבטא?

אם נניח שהדיסקים עקומים אז תמיד זה אמור להיות? או שאני טועה?

אני לא מוומחה גדול אבל גם לי היה משהו דומה.

ציינת שהרעידות והרעש קורות לקראת סוף הבלימה. הסיבה לכך עם איני טועה בגלל המאמץ של הברקס הוא מתחמם, אבל עדיין זה אומר שיש בעיה

פורסם

עדכונים.

 

הייתי היום במוסך, אמרו לי שצריך לעשות חריטה/החלפה, מפני שהצלחות מבריקות.

מה שעשו ביינתיים זה שפשוף עם מריחה של איזשהו חומר.

הם לא המליצו לי להחליף אלה לחרוט מאחר שהצלחות עדיין עבות.

 

כמו כן יש לי תקתוקים בגלגל קדמי ימני תמיד בכל נסיעה.

זה אשכול שפתחתי לגבי זה :

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=190711

 

הבחור אמר לי שהתקתוק נוצר בגלל הצלחות.

יש קשר?

אם כן למה רק צד אחד?

ואם יש חיכוח, למה זה לא קורה תמיד? זה קורה מתי שמתחשק לו...

 

מבקש את דעתכם בנושא.

 

תודה רבה, ושבת שלום ומבורכת.

פורסם

אמרו לי שחוץ מזה שזה עושה רעש לפעמים, ושזה מציק לי באוזניים זה לא גורם לכלום.

 

אני אסע עם זה חודש חודשיים עד שיהיה תקציב (חייל מה לעשות..) ואז ניגש למלאכה.

אבל אם זה לא מפריע לכלום חוץ מזה שפעם ב... זה קורה אולי להשאיר את זה ככה?

×
×
  • תוכן חדש...