Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד אסקורט MK1 Mexico קורמת עור וגידים


דורוןא
שימו לב! השרשור הזה בן 2441 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לאחר זמן רב של חוסר עידכון הגיע הזמן לשתף בהיתפתחות של החודשים האחרונים.

1 . דיפוני הדלתות

בגמר השיפוץ ה"גדול" ייצרתי דיפוני פנים מאלומניום שזה אולי יפה ונוח אבל בדיעבד טעות ,רמת האקוסטיקה גרועה מאד אפילו רדיו אי אפשר היה לשמוע לכן החלטתי לחזור למקור כן מזונית מרופדת והשינוי לא יאמן אפשר אפילו לשוחח בדיבורית וגם לשמוע.

 

2. קרבורטורים

כזכור לכם הקרבורטורים שלי היו וובר 40 שהיו טובים כול זמן שהסל"ד היה מעל 3000

לאחר כל נסיעה "מבצעית " כיונים כיונים ועוד פעם כיוונים:cry:.

נשברתי לאחר נבירה בפורומים בחול הגעתי לפיתרון הנראה בתמונות ואתן לתמונות לדבר.:lol: ובאמת לא הפסקתי לחייך.

2012-06-01 15.25.24.jpg

2012-06-01 15.26.01.jpg

2012-06-01 15.28.51.jpg

2012-06-01 15.30.57.jpg

2012-06-01 15.31.13.jpg

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 385
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נשברתי לאחר נבירה בפורומים בחול הגעתי לפיתרון הנראה בתמונות ואתן לתמונות לדבר.:lol: ובאמת לא הפסקתי לחייך.

 

חייב להתערב. אל תאמינו לדורון, הוא מכור (לאסקורט שלו...), אני לא. אבל אני קיבלתי סיבוב התרשמות קצר על האסקורט, אחרי השדרוג והרשו לי לספר לכם את התרשמותי:

 

אחרי הכל, מכונית ישנה - כל מכונית ישנה - היא מכונית ישנה. היא לעולם לא תוכל להתחרות בעידון, יכולת, ביצועים, התנהגות, נוחות, אבזור, בטיחות - ומה לא - כמו שיש במכונית חדשה. בכל זאת, אני ורבים וטובים משכמותי, מכורים למכוניות ישנות. כאן בפורום ובכלל בעולם. לא כאן המקום להיכנס לסיבות, אבל כל עוד אתה נכנס לתחום הזה בידיעה והמסיבות הנכונות - אשרייך. מתי-מעטים - דורון וניר הם דוגמאות קרובות ומתאימות - הם בעלי מכוניות אספנות, מהסיבות "הלא-נכונות": לקחת מכונית ישנה ונושנה ולהחדיר בה חיים ונשמה של אתלטית צעירה. ואם מדובר במקרה כמו אסקורט - מכונית שקנתה את עולמה גם על מסלולי המירוצים - אז להחזיר עטרה ליושנה. לתת ללוחמת הזקנה כוחות מחודשים. ברוב המקרים, שדרוגים ושיפורים מעין אלו נדונו לכישלון. כלומר, כמובן שהביצועים יהיו טובים מאשר במקור ואולי אפילו בהשוואה לאלו של מכוניות חדשות, אבל עדיין המדובר בפלטפורמה עתיקה ופרימיטיבית - על הכל המשתמע מכך. ברוב המקרים, אבל לא במקרה של האסקורט (כמו גם לא במקרה של לוטוס סופר 7 ועוד כמה מכוניות בודדות).

לפורד אסקורט יש שפע של שיפורים/חלקים/ידע/יכולות שיפור ושידרוג, כמעט ללא אח ורע עבור מכונית ישנה. וזה אומר שגם שברור, ידוע ומורגש שהמדובר במכונית בת 40, עדיין הקסם שבנהיגה בה - נדיר. הצליל, הריח, הישירות, המשקל של ההגה, מגע ידית ההילוכים. מכונית בלי "הפרעת קשב", כמקובל במכונית מודרנית - כל מכונית מודרנית. ואת כל זה יש באסקורט של דורון. בלי אלקטרוניקה, בלי מסננים, בלי משקל מכביד ובלי מנוע עתיר סמ"ק וסוסים. פשוט ולעניין.

החלום שלי היה מאז ומתמיד "לבנות" מכונית. את הכי קרוב לזה אני עושה בשיפוץ הטנדר שלי - אחת הדוגמאות המופרכות למכונית עם איכויות נהיגה כל שהן. אבל במרתפים האפלים במוח, עודנו שוכן לו החלום עתיק היומין של בעלות על פורד אסקורט RS2000 והסיבוב הקצר במכונית של דורון העלה מחדש את החלום. וחלומות צריך להגשים! אז אולי יום אחד, דורון (וגם ניר), גם לי תהיה אחת כזו. טוב, לא בדיוק כזו. כי למרות שלמדתי לאהוב ולהעריך אסקורט דור ראשון, החלום שלי "שייך" לדור השני.

מצד שני, יתכן שזו לא תהיה אסקורט, אלא פיאט 131 אבארט', שתי דלתות. אבל זה כבר סיפור אחר לגמרי...

חבר צוות פיברקלאב.

יש לכם שאלות בנושא רום כרמל, סוסיתא? מחפשים חלקים? נסו אותנו כאן. מבטיחים לנסות לעזור!

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=448875

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חייב להתערב. אל תאמינו לדורון, הוא מכור (לאסקורט שלו...), אני לא. אבל אני קיבלתי סיבוב התרשמות קצר על האסקורט, אחרי השדרוג והרשו לי לספר לכם את התרשמותי:

 

אחרי הכל, מכונית ישנה - כל מכונית ישנה - היא מכונית ישנה. היא לעולם לא תוכל להתחרות בעידון, יכולת, ביצועים, התנהגות, נוחות, אבזור, בטיחות - ומה לא - כמו שיש במכונית חדשה. בכל זאת, אני ורבים וטובים משכמותי, מכורים למכוניות ישנות. כאן בפורום ובכלל בעולם. לא כאן המקום להיכנס לסיבות, אבל כל עוד אתה נכנס לתחום הזה בידיעה והמסיבות הנכונות - אשרייך. מתי-מעטים - דורון וניר הם דוגמאות קרובות ומתאימות - הם בעלי מכוניות אספנות, מהסיבות "הלא-נכונות": לקחת מכונית ישנה ונושנה ולהחדיר בה חיים ונשמה של אתלטית צעירה. ואם מדובר במקרה כמו אסקורט - מכונית שקנתה את עולמה גם על מסלולי המירוצים - אז להחזיר עטרה ליושנה. לתת ללוחמת הזקנה כוחות מחודשים. ברוב המקרים, שדרוגים ושיפורים מעין אלו נדונו לכישלון. כלומר, כמובן שהביצועים יהיו טובים מאשר במקור ואולי אפילו בהשוואה לאלו של מכוניות חדשות, אבל עדיין המדובר בפלטפורמה עתיקה ופרימיטיבית - על הכל המשתמע מכך. ברוב המקרים, אבל לא במקרה של האסקורט (כמו גם לא במקרה של לוטוס סופר 7 ועוד כמה מכוניות בודדות).

לפורד אסקורט יש שפע של שיפורים/חלקים/ידע/יכולות שיפור ושידרוג, כמעט ללא אח ורע עבור מכונית ישנה. וזה אומר שגם שברור, ידוע ומורגש שהמדובר במכונית בת 40, עדיין הקסם שבנהיגה בה - נדיר. הצליל, הריח, הישירות, המשקל של ההגה, מגע ידית ההילוכים. מכונית בלי "הפרעת קשב", כמקובל במכונית מודרנית - כל מכונית מודרנית. ואת כל זה יש באסקורט של דורון. בלי אלקטרוניקה, בלי מסננים, בלי משקל מכביד ובלי מנוע עתיר סמ"ק וסוסים. פשוט ולעניין.

החלום שלי היה מאז ומתמיד "לבנות" מכונית. את הכי קרוב לזה אני עושה בשיפוץ הטנדר שלי - אחת הדוגמאות המופרכות למכונית עם איכויות נהיגה כל שהן. אבל במרתפים האפלים במוח, עודנו שוכן לו החלום עתיק היומין של בעלות על פורד אסקורט RS2000 והסיבוב הקצר במכונית של דורון העלה מחדש את החלום. וחלומות צריך להגשים! אז אולי יום אחד, דורון (וגם ניר), גם לי תהיה אחת כזו. טוב, לא בדיוק כזו. כי למרות שלמדתי לאהוב ולהעריך אסקורט דור ראשון, החלום שלי "שייך" לדור השני.

מצד שני, יתכן שזו לא תהיה אסקורט, אלא פיאט 131 אבארט', שתי דלתות. אבל זה כבר סיפור אחר לגמרי...

 

און דבר אחד יש לי להוסיף

אני לא מכיר עוד משהו שיודע כמוך להעביר את התחושות שלנו "החולים" לכתב ולכלל כמוך אני מכיר אותך ואתה בטח נבוך כרגע אבל ממש אין לך סיבה , תודה על הפוסט הזה.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודשיים מאוחר יותר...

חברים אני צריך את עזרתכם

אני מעוניין להכין תויות קטנות מובלטות כמו פעם ללוח המכשירים המרכזי באסקורט את המכשיר והסרט יש רק שהאותיות בעברית ואני מעוניין באנגלית.

למכשיר קוראים DYMO MAXI 1755 וניתן להחליף את השפה בהחלפת גלגל האותיות.

אז למי שיש ומוכן להשאיל או אפילו למכור אשמח לעזרה, מצורף תמונה למי שלא מכיר המכשיר ואיך השלטים נראים

 

תודה.

basics%20dymo%20boys.jpg

400494_110531220902_2011-05-31bekend_(46).JPG

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמרתי לך כבר לפני איזה שנתיים שיש לי מכשיר כזה בבית.

 

שלח לי את המילים שאתה רוצה לרשום, ואייצר לך.

 

נמרוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמרתי לך כבר לפני איזה שנתיים שיש לי מכשיר כזה בבית.

 

שלח לי את המילים שאתה רוצה לרשום, ואייצר לך.

 

נמרוד

נמרוד תודה אני שולח לך בפרטי

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדבקות הדימו אינן עמידות לחום ברכב ותוך זמן קצר מאבדות צורה.

טוב אני מבין שאתה מנוסה בעניין ננסה גם נראה כמה זמן יחזיק.

דורון

פורד אסקורט ‏‎Mexico MK1 RS ,

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2441 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...