Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6736 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב.

לפני יומיים הוספתי שמן לפורד פיאסטה שלי (שאוכלת שמן) ושמתי לב שיש מסביב לפיה שמכניסים ממנה את השמן מן שכבה לבנה מוצקה שממש לא נראית כמו שמן - האם אלו מים שחודרים מאיפה שהוא למערכת השמן?

פורסם

לפי נסיוני יש לך בעייה באטם של הראש מנוע או שזה כבר מאוחר מדי ואתה זקוק לחירוט ראש

המנוע מתחמם?

פורסם

חיפוש קל לא היה מזיק גם הפעם.

שימני מיים בשמן במקביל לאיבוד נוזל קירור יכולים להעיד על פריצת אטם ראש מנוע.

לגבי היקף הנזק- צריך לפרק את הראש ולראות את מצבו ובהתאם לכך יוחלט איך להמשיך: האם רק האטם,האם צריך מילוי ויישור שטח,האם הראש אכול וצריך להביא ראש אחר.

אם הרכב אוכל שמן,ראש מנוע הוא בבחינת כוסות רוח למת וצריך לעשות רינגים (חצי אוברול) או להחליף מנוע מפירוק /ייבוא.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

רכב ישן שאוכל שמן, שטבעות הבוכנה כבר לא במצב מזהיר, יש סיכוי טוב וטבעי שיאגור בתוך המנוע לחות שתתעבה בימים קרים על פקק המילוי. כל עוד אין סימנים אחרים, כמו שמן בצבע חלבי, מים עכורים, איבוד מים וכו', שווה להתעלם ממנבאי השחורות ולהמשיך להנות מהרכב. עד שיגיע שיפוץ המנוע :-P

פורסם
חיפוש קל לא היה מזיק גם הפעם.

שימני מיים בשמן במקביל לאיבוד נוזל קירור יכולים להעיד על פריצת אטם ראש מנוע.

לגבי היקף הנזק- צריך לפרק את הראש ולראות את מצבו ובהתאם לכך יוחלט איך להמשיך: האם רק האטם,האם צריך מילוי ויישור שטח,האם הראש אכול וצריך להביא ראש אחר.

אם הרכב אוכל שמן,ראש מנוע הוא בבחינת כוסות רוח למת וצריך לעשות רינגים (חצי אוברול) או להחליף מנוע מפירוק /ייבוא.

 

אכן האוטו אוכל שמן ומים אבל זה כבר הרבה זמן שזה כך - האם חצי אוברול חייב להעשות (האוטו עשה 250000KM)?

×
×
  • תוכן חדש...