Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6743 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לך את הרדיו דיסק המקורי ?

והאם אתה מעוניין להחליף אותו?

אני במקומך לוקח מגבר 4 יציאות סט קומפוננט וסאב ככה אתה משאיר את עצמך במצב נוח לשידרוג עתידי

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

מגבר MA Z4200 1150 שקל

רדיו דיסק פיוניר 5950 באיזור ה1000שקל

קומפוננט זה לפי האוזן שלך הכי ממולצים הם מורל פולס JBL GTO והרץ(לא זוכר את הדגם) באיזור ה700שקל

סאב גם לפי האוזן באיזור ה700 שקל רוקפורד P2 קיקר CVR וכו'

התקנה באיזור ה400 שקל

 

לסיכום

1150 מגבר

1000 רדיו דיסק

700 קומפוננט

700 סאב

400 התקנה

----------

3950 שקל

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

תודה רבה לך :)

מגבר MA Z4200 1150 שקל

רדיו דיסק פיוניר 5950 באיזור ה1000שקל

קומפוננט זה לפי האוזן שלך הכי ממולצים הם מורל פולס JBL GTO והרץ(לא זוכר את הדגם) באיזור ה700שקל

סאב גם לפי האוזן באיזור ה700 שקל רוקפורד P2 קיקר CVR וכו'

התקנה באיזור ה400 שקל

 

לסיכום

1150 מגבר

1000 רדיו דיסק

700 קומפוננט

700 סאב

400 התקנה

----------

3950 שקל

פורסם

אז כנראה ככה:

Pioneer DEHP 5950IB

Mac Audio Z4200

 

Kicker CVR12\Rockford P2

 

 

JBL GTO6507\Morel Tempo\Morel Pulse.

 

אני כבר אשמע ואחליט מה הכי אהבתי.

אבל בגדול, פולס או טמפו?

ומה אתם הכי אהבתם בין 2 הסאבים ושלושת הקומפוננטים?

פורסם

הטמפו הוא הגירסה החדשה לפולס לא שמעתי אותו עדיין אבל אני לא חושב שהוא שונה בהרבה מהפולס

בכל אופן אני חושב שהפולס הוא הסט קומפוננט האולטמטיבי למערכת ראשונית הוא מנגן הכול בצורה יפה

לגבי סאב ההיתי לוקח את הרוקפורד רק בגלל שהקיקר די חופר ואני לא אוהב את זה אבל זה כל אחד לפי האוזן שלו

 

שיהיה לך בהצלחה

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

ודבר אחרון, אולי אני אקבל קצת עזרה מההורים ויהיה לי עוד 300 ש"ח בערך.

יש משהו שממש כדאי לשפר או שלהשאר ככה?

חשבתי אולי להחליף קומפוננט ל DOTECH OVATION, אבל אם זה מיותר לדעתך, אז אני אשמח אם תגיד לי.

תודה

פורסם

כמובן בגלל חוסר התקציב שלך המלצתי על הפולס אבל אם יש עוד קצת אז בהחלט עדיף לקחת את הדוטק אני היום עם דוטק הישן MK2 ומה אני יגיד לך אני נהנה מכל שקל ושקל ששמתי עליו שמעתי הרבה יותר טובים ממנו אבל בכל פעם מחדש הסט הזה מוכיח לי שהוא לא פראייר ושגם הוא מספק את הסחורה כמו שצריך ובהרבה פחות כסף

אז אם יש לך רזרבה בלי לחשוב פעמיים! דוטק אובישן!

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

סאב זר 12 פוניקס גולד.700-750 שקל דבר עם יגאל בנץ(רוני) מהפורום אולי הוא יוכל לסדר לך משהו. אני לא יודע אם יש עוד בחנויות.

קומפוננט מורל פולס 500 שקל

פאנל פנסוניק 5401 פיוניר 6950, אם תמצא אז סוני 7810/7815 כמו שלי. 700- 1100שקל.אני ממליץ על הסוני.

מגברה הייתי ממליץ לך לחפש משהו יד שנייה .

כל המערכת שלי שבחתימה חוץ מהHU והסאב מיד שנייה.

ואין שום פשול בזה.

אתה יכול למצוא דברים טובים בהרבה בחצי או קרוב לחצי ממחירם כחדשים.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

כל דבר שאפשרי לקנות יד שניה, כדאי אבל רק אם מבינים.

אני ממש לא מבין מבין בקטע הזה, ואין לי מושג איך לבדוק.

 

סאב זר 12 פוניקס גולד.700-750 שקל דבר עם יגאל בנץ(רוני) מהפורום אולי הוא יוכל לסדר לך משהו. אני לא יודע אם יש עוד בחנויות.

קומפוננט מורל פולס 500 שקל

פאנל פנסוניק 5401 פיוניר 6950, אם תמצא אז סוני 7810/7815 כמו שלי. 700- 1100שקל.אני ממליץ על הסוני.

מגברה הייתי ממליץ לך לחפש משהו יד שנייה .

כל המערכת שלי שבחתימה חוץ מהHU והסאב מיד שנייה.

ואין שום פשול בזה.

אתה יכול למצוא דברים טובים בהרבה בחצי או קרוב לחצי ממחירם כחדשים.

אמיר

פורסם

לא בכל הרכיבים צרך להבין ולקנות סאב יד 2 לדוגמא זה הכי קל כל הרמקול חשוף אתה מחפש קרעים ושומע אותו לפני שאתה לוקח באמת שאין לך ממה לפחד גם אצלי רוב המערכת יד 2 וככה אצל כל החברים שלי חוץ מזה שרוב המוכרים בפורום הם אנשים מאוד אמינים אני אישית הייתי מופתע ממש כאילו אנחנו אירופיים

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
×
×
  • תוכן חדש...