Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6742 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני מתכוון לרכוש בקרוב את אחד מהדגמים הבאים:

החירים של שניהם דומים והיתרון של ה-JVC הוא במיקרופון נפרד עם חוט (עד סוכך השמש) לשיחות טלפון ובטוח שהוא תומך בכיסת USB לחיבור כונן פלאש כשהפיוניר אולי צריך מתאם (אני לא בטוח בזה). לעומת זאת, פיוניר חברה מוכרת יותר בתחום האודיו לרכב מאשר JVC.

 

אני מתכוון לרכוש בחנות מקוונת. איך החנות POMPA? למישהו יש ניסיון איתם מעבר להמלצות ב-ZAP שיכולות להיות שתולות?

 

שאלה אחרונה, מתקין טוב באיזור השרון/ ת"א? סה"כ התקנה פשוטה של HU במקום אחת קיימת, אבל אני רוצה מישהו נורמלי כי כן צריך להעביר בצורה יפה כבל USB לאזור תא הכפפות שם יוכנס הדיסק און קי עם המוזיקה.

 

אגב, אני לא אודיופיל מדופלם ואיכות הקול היא שיקול משני יותר אחרי הפונקציונליות של המכשיר.

 

תודה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אני מצטער על ההקפצה אבל אני גם חושב על אחת מ2 המערכות האלא ואני לא יודע מה לבחור

אז אם אפשר בבקשה להצטרף לשאלה מה עדיף מבניהן?

 

ושוב סליחה על ההקפצה פשוט בחיפוש לא מצאתי תשובה ראויה על הנושא

פורסם

מה היא עלותם של המכשירים?

כמה זמן האחריות ? למשל בפיוניר יש לך 3 שנים ..

וכן בפיוניר צריך מתאם ליציאת USB והוא גם לא זול ..

פורסם
מה היא עלותם של המכשירים?

כמה זמן האחריות ? למשל בפיוניר יש לך 3 שנים ..

וכן בפיוניר צריך מתאם ליציאת USB והוא גם לא זול ..

 

1600-1800 ש"ח בחנויות האינטרנט (שגם מוכרות בצורה רגילה).

אחריות? שנה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אני יכול להמליץ לך על 2 מתקינים מאזור המרכז, תבחר אתה:

אלי מ"אקסטרים סאונד" בפ"ת (ליד מכון הרישוי\טויוטה) טלפון 054-3134339

ברק מ"רדיו השרון" בכפ"ס (אזור התעשיה) טלפון 09-7678802

 

שניהם מקצוענים, אתה יכול להתקשר ולדבר איתם, מאמין שהם יעזרו לך בכיף

פורסם

הJVC מצהיר שהוא מקבל USB עד 10GB , אני לא יודע כמה מקבל הפיוניר כי בשבילו צריך מתאם . יתרון נוסף לJVC זה שהוא עם DAC יותר טוב , כך שאמנם איכות סאונד אולי לא חשובה כרגע , אבל הוא אמור לתת איכות יותר טובה, אם וכאשר תחליט שאתה רוצה להיות אודיופיל

הפיוניר ידועים בזה שממשק המשתמש שלהם יותר טוב , האם זה המקרה כאן ,אני לא יודע כי אני לא מכיר את הJVC . אני מציע לך ללכת ולהתנסות בעצמך אתם בחנות , ולקבוע ע"פ זה

בברכה יהודה

×
×
  • תוכן חדש...