Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

ברשותי רנו קליאו בי שנת 2000 ולאחרונה קורה הרבה שפצאום באמצע הנסיעה הספידומטר מפסיק לעבוד,ולאחר זמן מה פתאום הוא חוזר לפעולה ומרגישים כאשר הוא חוזר לפעולה שהרכב "סוחב" פתאום יותר טוב.

 

יכול להיות שזה קשור לקלאץ' בלוי שצריך להחליף?אצלי ברכב הקלאץ' גבוה - האם זה מעיד על קלאץ' בלוי?

 

תודה לעוזרים.

פורסם

קלאצ' גבוה הוא אכן סימן לבלאי, אך לא נראה שזה קשור לבעייתך.

 

בעיית הסחיבה של הרכב בהעדר פעולת הספידומטר נראית לי פסיכולוגית בלבד.

 

סביר מאוד להניח שהבעייה היא בחיישן ספידומטר תקול.

החלפת חיישן מקורי כזה כולל עבודה עלולה לעלות קצת פחות מ-500 שקלים כולל מע"מ במוסכי קרסו.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

תודה רבה,

 

האם משתלם להחליף קלאץ' אם הקלאץ' גבוה,או שכדאי לחכות עם זה עוד קצת?,כי זה שהקלאץ' טיפה גבוה לא כ"כ מפריע לי,

ואם אני יכול לחכות עם זה,כמה זמן לסחוב את זה?(מהם הסממנים של קלאץ' שזקוק להחלפה - כי בינתיים אין לי בעיה עם ההילוכים - הם נכנסים טוב.

פורסם

לא נראה לי שיש מה למהר עם הקלאצ' שלך.

 

אם אין לך חריקות בהעברת הילוכים, ההילוכים לא "בורחים" לך והכל מתקתק כמו שעון (חוץ מזה שהוא גבוה טיפה)

אני לא רואה שום סיבה 'לרוץ' ולהחליף את הקלאצ'.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
קלאצ' גבוה הוא אכן סימן לבלאי.

 

שטויות בכל האונו-ים הקלאץ' הוא גבוה ובלי שום קשר גובה קלאץ' זהו דבר שניתן לכוון.

פורסם

שלום!

 

האם מחוונים נוספים 'משתגעים'?

 

אם כן, בדוק [(-) מינוס] במצבר, וחזור לעדכן.

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם
שטויות בכל האונו-ים הקלאץ' הוא גבוה ובלי שום קשר גובה קלאץ' זהו דבר שניתן לכוון.

 

יש גבוה ויש "גבוה".

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

לא יודע אם יצא לך לנהוג באונו , אבל אני לא חושב שיש קלאץ' יותר גבוה מבאונו , ולי אמרו שאפשר לכוון את זה , אבל כבר התרגלתי אליו אז אין טעם (בימים הראשונים שקניתי את האוטו נתפס לי הרגל , כי לא מספיק שהוא גבוה , גם הנקודת חיכוך שלו היא בסוף .

×
×
  • תוכן חדש...