Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6782 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
על כל ציוד הסטריאו לרכב יש מיסים של 33%...

ומה קורה אם נגיד שולחים לי את זה כ"מתנה" ואני לא יודע מה המחיר שלו:??

וכל ציוד זה גם אם הוא פחות מ נגיד 50 דולר? (אם אני זוכר נכון עד 50 דולר לא משלמים מכס)

Honda CiViC 91 DX (04-11)

Ford Focus hatchback 02(11-14)

KIA Cee'd SW 11 (14-today )

פורסם
ומה קורה אם נגיד שולחים לי את זה כ"מתנה" ואני לא יודע מה המחיר שלו:??

וכל ציוד זה גם אם הוא פחות מ נגיד 50 דולר? (אם אני זוכר נכון עד 50 דולר לא משלמים מכס)

 

 

השיטה עם ה"מתנה" כבר לא ממש עובדת, בהנחה ואין לך איך להוכיח את עלות החבילה שנשלחה, אז הם יבדקו במחירונים שלהם (ששם המחירים מן הסתם הרבה יותר גבוהים מאשר בפועל) בהנחה ואין את הציוד במחירונים שלהם, אז הם יבדקו כמה זה עולה בממוצע באינטרנט בחו"ל...

 

וכן, עד 50$ לא משלמים מיסים...

פורסם

אז ככה:

עד 50$ כולל משלוח אין מיסים. מעבר לכך אם אינני טועה זה 17% מיסים + 16.5מע"מ מה שמביא אותך ל 36% מיסים.

אם אתה שולח משהו תדאג שתהיה חשבונית נמוכה בפנים, משום שלפי מחיר זה יחשבו לך מיסים.

אם אין לך הוכחה לכמה שילמת פשוט פקיד המכס יכנס לאינטרנט ויחייב אותך לפי המחיר הראשון שהוא ימצא!

פורסם
אז ככה:

עד 50$ כולל משלוח אין מיסים. מעבר לכך אם אינני טועה זה 17% מיסים + 16.5מע"מ מה שמביא אותך ל 36% מיסים.

אם אתה שולח משהו תדאג שתהיה חשבונית נמוכה בפנים, משום שלפי מחיר זה יחשבו לך מיסים.

אם אין לך הוכחה לכמה שילמת פשוט פקיד המכס יכנס לאינטרנט ויחייב אותך לפי המחיר הראשון שהוא ימצא!

חשבונית כתובה ביד מעסק גם תופסת?

 

ואם נגיד בת דוד שלי קונה לי נגיד סאב ב50 דולר ושמה לי את החשבונית שלו באריזה של המשלוח ושולחת...לא כתוב שם כמה עולה המשלוח(בקבלה של הסאב).

הם יכולים לחייב אותי את המכס גם על משלוח?

Honda CiViC 91 DX (04-11)

Ford Focus hatchback 02(11-14)

KIA Cee'd SW 11 (14-today )

פורסם
חשבונית כתובה ביד מעסק גם תופסת?

 

ואם נגיד בת דוד שלי קונה לי נגיד סאב ב50 דולר ושמה לי את החשבונית שלו באריזה של המשלוח ושולחת...לא כתוב שם כמה עולה המשלוח(בקבלה של הסאב).

הם יכולים לחייב אותי את המכס גם על משלוח?

אל תנסה להתחכם יותר מדי.

על כל חבילה יש את מחיר המשלוח ותצהיר על שווי החבילה.

מכל מקום שקניתי עד היום תמיד אבל תמיד היו מוכנים לרשום בקבלה מה שתרצה.

הכי מוזר היה שקניתי מוצר ב1000$ וביקשתי מהבחור שירשום מחיר נמוך יותר, הבחור הגזים קצת ורשם 49$ :roll:

יותר מוזר מזה היה שהחבילה עברה בלי מכס.

 

ועצה שימושית תשתמש בFEDEX עד היום איתם הכל עבד כמו שעון, אומנם משלוח טיפה יותר יקר אבל שווה הכל.

פורסם
אל תנסה להתחכם יותר מדי.

על כל חבילה יש את מחיר המשלוח ותצהיר על שווי החבילה.

מכל מקום שקניתי עד היום תמיד אבל תמיד היו מוכנים לרשום בקבלה מה שתרצה.

הכי מוזר היה שקניתי מוצר ב1000$ וביקשתי מהבחור שירשום מחיר נמוך יותר, הבחור הגזים קצת ורשם 49$ :roll:

יותר מוזר מזה היה שהחבילה עברה בלי מכס.

 

ועצה שימושית תשתמש בFEDEX עד היום איתם הכל עבד כמו שעון, אומנם משלוח טיפה יותר יקר אבל שווה הכל.

תודה!:-)

עכשיו רק נשארה השאלה אם למישהו יש ניסיון עם http://www.sonicelectronix.com

Honda CiViC 91 DX (04-11)

Ford Focus hatchback 02(11-14)

KIA Cee'd SW 11 (14-today )

פורסם

מישהו פעם אמר שהחנות שייכת ליהודי ישראלי שהוא איש נחמד מאוד אם אני לא טועה.

היו כמה בפורום שהזמינו משם, אני לא רואה שום בעיה. קח בחשבון את האחריות שלא תקבל.

בקיצור אם יש שם משהו שאתה מעוניין בו אין לך ממה לדאוג.

פורסם

מטרף לשאלה על האתר ועל המוצר הבא :

 

http://www.sonicelectronix.com/item_8315_JBL+GTO755.6II.html

 

המחיר שלו הוא 239$ , שהם 960 ש"ח , לאחר הוספת 36% מיסים יצא 1305 ש"ח בלבד .

המוצר בארץ עולה 1700 ש"ח ...

 

רציתי לשאול- האם המחיר שציינתי והחישובים שלי הם הגיוניים ? הבדל של 400 ש"ח זה מכובד , אחרי מיסים ... השאלה שלי היא אם החישוב שלי תקין .

 

בנוסף , אשמח לשמוע מידע על המוצר , שלדעתי הוא סוס עבודה כי זה JBL , אבל תמיד טוב לשמוע עוד חו"ד ..

 

תודה ,

ליאור

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

חישבת משלוח?

שמע אני לא חושב ש400 שקל זה שווה להזמין, בסופו של דבר זה מגבר וגם הוא יכול להתקלקל יום אחרי קנייתו, קח בחשבון שאחריות לא תהיה לך, ואל מי לפנות גם לא, בקיצור בשביל 400 הייתי קונה פה, בראש שקט לשנה מינימום, ובידיעה שיש לי אל מי לחזור עם כל בעיה קטנה שתצוץ.

:-) just smile
×
×
  • תוכן חדש...