Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה בקלאץ' של 206 הלך או לא?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6785 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נוהג ב206 (1400מנוע ,2000שנת ,XT,ידני,ק"מ 112אלף)

 

האוטו יחסית חדש חודשיים אצלי.

ואין לי מושג אם בעבר הוחלף קלאץ'.

בזמן נהגיה לא בתחילת נסיעה אלא לאחר 20 דק'

במידה ואני נימצא בנסיעה לא משנה איזו בין עירונית ועירונית

ואני נימצא בכול הילוך ואני רוצה להאיץ מהר ואני נותן פול גז. הטורים קופצים לי לטור גבוה למשל מי 2500 סל"ד ל4000 סל"ד

וחוזרים ל2500 סל"ד ואז האוטו מאיץ בצורה ממש מהירה. וזה נכון לגבי כול הילוך רק במספר סל"ד שונה אך אותו סדר גודל של קפיצה. אני מבין מיזה שתם זמנו של הקלאץ' אך אמר לי אחד שעובד בתחום שבכדי לבדוק עם הקלאץ' הלך

לסוע על מהירות של 10 ק"מש פחות או יותר ולשלב להילוך שלישי ללחוץ פול גז על הדוושה עם קופץ הס"לד לסל"ד גבוה ולא אפשר להגיע למהירות של הילוך שלישי . הקלאץ' אכן הלך

אבל אני מצליח! ללא שום בעיה!

 

יש למישהו כיוון לבעלי ה206 למיניהם שיש פה. או לכול אחד אחר מבין (לא סתם)

ובמידה והלקאץ' הלך

מה המחירים של קלאץ' של 206 ?

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

מה שאתה מתאר הוא בסבירות גבוהה קלא'ץ מחליק שכנראה הגיע זמן החלפתו.

לגבי מחירים זה תלוי אם העבודה תיעשה במוסך מורשה פיז'ו או במוסך כללי ובסוג הקלא'ץ מקורי או תחליפי.

בבכל מקרה אם אתה מאיזור חיפה /קריות /יקנעם /טבעון והסביבה,צור קשר בפרטי ואנסה לעזור לך.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

קראתי את ההודעה 5 פעמים, ואני עדיין לא מצליח להבין מה לא בסדר בקלאצ' שלך?!

אתה לוחץ פול גז, האוטו מעלה טורים ומאיץ מהר..

 

מה הבעיה בזה? :roll:

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

העמד את הרכב עם בלם חניה משוך היטב ,

שלב להילוך גבוהה ושחרר את הקלאץ בעדינות עד סופו.

 

המנוע אמור להיכבות מיד עם שיחרור הקלאץ.

 

 

ירון מאיר

פורסם
קראתי את ההודעה 5 פעמים, ואני עדיין לא מצליח להבין מה לא בסדר בקלאצ' שלך?!

אתה לוחץ פול גז, האוטו מעלה טורים ומאיץ מהר..

 

מה הבעיה בזה? :roll:

 

 

הבעיה שהוא מעלה מי 2500ס"לד עד 4000 ס"לד סתם רק רעש כאילו גז על ריק חוזר ל2500 סל"ד ואז מקבל תנופה מהירה כאילו הוא סתם עלה וירד

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

הדרך שחבר שלך הציע לך יכולה להיות לא בטיחותית ואם אני לא טועה, יכולה לשרף את הקלאץ'.

עשה מה שהציע קודמי, במידה והמכונית לא נכבת מיד, הקלאץ' לא בסדר.

×
×
  • תוכן חדש...