Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

יש לי בעיה ככל הניראה בציריה , כשאני מסובב את הגה לצד שמאל אני שומע מן רעש כזה כמו של "בכי" . .

השאלה אם זה הציריה או משהו אחר?

דרך אגב עוד שבוע יש לי טסט מכשילים על דבר כזה?

Golf mk5 2006 2.0 Fsi

פורסם
הבעיה לא בצירייה, אלא תפוח בולגנט יבש.

דוד.

תודה על העזרה :)

תוכל להגיד לי כמה בערך הנזק עולה?

Golf mk5 2006 2.0 Fsi

פורסם
בסיטראון סקסו יש הגה כוח למיטב ידיעתי

תבדוק שמן בהגה כוח יכול להיות שחסר

כן יש הגה כוח , איך אני יכול לבדוק שמן?

Golf mk5 2006 2.0 Fsi

פורסם

תחפש בתא המנוע את המיכל מילוי של ההגה כוח, השמן אמור להיות בצבע אדום זהו שמן גיר אוטומטי(לא יודע אם זה בכל המכוניות ככה כולל את שלך).

 

זה אמור להיות מיכל פלסטיק שקוף ויש קווים של MIN ו MAX שים לב שהשמן יהיה עד קו הMAX.

פורסם
תחפש בתא המנוע את המיכל מילוי של ההגה כוח, השמן אמור להיות בצבע אדום זהו שמן גיר אוטומטי(לא יודע אם זה בכל המכוניות ככה כולל את שלך).

 

זה אמור להיות מיכל פלסטיק שקוף ויש קווים של MIN ו MAX שים לב שהשמן יהיה עד קו הMAX.

חיפשתי , אבל לא מצאתי את המיכל . .

אני לא חושב שזה השמן של ההגה כוח , ההגה לא עושה בעיות , ואני שומע את הרעש מהגלגל עצמו . . (הגלגל של צד הנהג)

Golf mk5 2006 2.0 Fsi

פורסם

במידה והרצועה של משאבת הגה כוח לא מתוחה מספיק, אז נוצר רעש של שריקה רועדת באת סיבוב ההגה.

 

בגדול אתה מקבל המון תשובות ,רק מיפני שרעש לא ניתן כל כך לתאר. מה גם שישנו סיכוי גבוהה שאתה לא זיהת במדוייק את המיקום ,שממנו נוצר הרעש.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

הייתה לי אותה בעיה בדיוק.מתחו לי את הרצועת הגה כח ,אך זה עזר אולי בחמישים אחוז כי עדיין המשאבה מרעישה קצת, אבל זה בקטנה.

פורסם

אם אני יחליף את המשאבת הגה כוח הבעיה תיפתר?

אני רוצה להזכיר , האוטו והגה לא רועדים ולא כלום פשוט יש רעש מעצבן . .

דרך אגב מכשילים על זה בטסט?

Golf mk5 2006 2.0 Fsi

פורסם

אני חושב, שמשאבת הגה כוח בסאקסו חשמלית, ואין לה שום רצועה.

 

תנסה לתאר את הבעייה יותר טוב - האם אתה השומע את הרעש בזמן סיבוב הגה במקום, או כשאתה נוסע עם הגה מסובב ?

 

 

פורסם
אני חושב, שמשאבת הגה כוח בסאקסו חשמלית, ואין לה שום רצועה.

 

תנסה לתאר את הבעייה יותר טוב - האם אתה השומע את הרעש בזמן סיבוב הגה במקום, או כשאתה נוסע עם הגה מסובב ?

אני שומע את הרעש בזמן סיבוב הגה כשאני נוסע . . במקום זה לא עושה רעש . .

Golf mk5 2006 2.0 Fsi

פורסם

:twisted:

אז זה לא משאבה.

 

מסכים איתך, אולי הצמיגים עושים את כל היללה הזאת.

 

בכל אופן, אי אפשר לקבוע מאיפה הרעש מבלי להיות מול האוטו.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

×
×
  • תוכן חדש...