Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני משוכנע שאם נעלה פה סקר, יהיו רבים שיטענו ההפך - שהמראה המיוחד של הרכב דווקא קורץ להם. אני ביניהם, דרך אגב. האוטו עצמו מרווח באופן מרשים מאוד, על חשבון תא מטען מצומצם (וחבל - כי בחו"ל יש גרסה עם מושבים אחוריים שנעים על מסילה להגדלת תא המטען). איכות החומרים לא מבריקה וגם האבזור לא מרשים במיוחד, אבל לא יהיה מישהו שלא יסתכל כשאתה עובר בכביש...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ראיתי כבר כמה יחידות (לצערי)

אין מספיק מלים לתאר כמו הוא מכוער במציאות , אפילו יותר מהתמונות.

צודק, עדיף שכבישי המדינה יתמלאו בזבל סדאני עם טסות.

אני נורא אוהב את העיצוב, רק בגלל שהוא כ"כ שונה מהעדר. אין עוד משהו בכבישי ישראל שנראה ככה.

פורסם

אנידווקא אהבתי את העיצוב הלא שיגרתי . כמו הטווינגו הצפרדע שלי.:) שכנראה לצערי הרב ,אמכור אותה בעוד תקופה מסווימת לטובת הצפרדע הגדולה מאטריה.:)

ח חי חיפ חיפו חיפושי חיפושית שלי שלי:)

פורסם

אישית אהבתי את עיצובה של המאטריה. יוצאת דופן ומושכת מבט.

 

הבעיה היא התמחור שמציב אותה באותו מישור עם משפחתיות יפניות דומות. ב 114000 ש"ח אפשר לרכוש את הטויוטה סאן למשל ואחרות. יקרה יחסית למה שהיא נותנת.

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

פורסם

אם כבר באמת בא לך לקנות אותה,

 

עדיף שתחכה קצת ותקנה אותה בתור משומשת , כי לפי דעתי חבל להפרד מ114000 ש"ח עבור יצירת פיקאסו כזאת.

 

חוץ מחברות ההשכרה (הקטנות) לא ראיתי עוד כאלה פרטיות.

ay-ahzakot.co.il

פורסם
ראיתי כבר כמה יחידות (לצערי)

 

 

 

מזכיר לי את השרשור הזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=168836&highlight=%D7%9B%D7%9C%D7%91

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

 

פתאום הרומסטר, שגם אותה לא אהבתי, נראית כמו יצירת אומנות, מול הדיהטסו המוזרה והקובייתית והניסאן נוט המשעממת.

 

רשימת הרכבים המכוערים ביותר בעיניי מייצור סדרתי התעדכנה:

 

1. פיאט מולטיפלה.

2. דיהטסו מטרייה

3. יונדאי אטוס

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

המאטריה נראית כאילו מעכו אותה מקדימה.

במחיר שלה תוכל למצוא רכב יותר איכותי, מרווח, מאובזר ובטיחותי.

סקודה רומסטר תהיה בחירה יותר חכמה ונכונה.

היא מצוידת ב 6 כריות אויר ומערכת בקרת יציבות.

 

חוץ מהמאטריה

מה אתה מצפה מהרכב הבא שלך? מה חשוב לך בו?

שלומי.

×
×
  • תוכן חדש...