Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6734 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עידכונים :

זהו הוופרים בפנים.

הציוד הגיע וההתקנה ממשיכה, שלב ראשון התקנת הוופרים 18M בדלתות.

 

מיכוון שהוופרים לא יכלו להיכנס ללא חיתוך והגבהה אז הוכנו מראש טבעות לשם כך ומה לעשות גם כיסוי הדלת נחתך.

הדלת עוברת ברגעים אלו ממש עיצוב ע"י "סלישש" המעצב הנודע.

 

אז הכל הורכב לו אט אט, עד שהגענו לסוף היום וסגרנו את הוופרים בדלתות ועכשיו היה קצת זמן לשמוע אותם בלי יותר מדי כיוונים, בלי שהוחלפו ה H/U והטוויטרים.

הם חוברו ישירות לקרוס של ההיבריד (סליחה מראש), יוסי התיישב בצד של הנהג, סגרנו דלתות התישבנו והתחלנו להאזין לקצת מוזיקה.

 

מהרושם הראשוני אני יכול להגיד שאני מאוד מרוצה, ואני רק מקווה שכל שאר הרכיבים יספקו את הסחורה באותה הצורה.

הטבעות בדלת.jpg

IMAG0087.jpg

IMAG0102.jpg

פורסם

אתה יכול לאמוד את השיפור מההייברידים? שיפור ניכר/שיפור מועט?

 

אם השיפור ניכר, איך הם בהשוואה לאבסולוטים? בהנחה ששמעת אותם כמובן ואם לא, אני יודע שיוסי שמע אותם ואולי הוא יוכל להגיב.

 

איציק.

פורסם
אתה יכול לאמוד את השיפור מההייברידים? שיפור ניכר/שיפור מועט?

 

אם השיפור ניכר, איך הם בהשוואה לאבסולוטים? בהנחה ששמעת אותם כמובן ואם לא, אני יודע שיוסי שמע אותם ואולי הוא יוכל להגיב.

 

איציק.

איציק , יצא לי לשמוע אותם בדיוק 15-10 דקות אחרי יום ארוווווך של עבודה עם יוסי מ 8 בבוקר(כולל הארוחת בוקר). אבל ההבדל ששמים לב בשניה הראשונה זה היכולות של הדרייבר לרדת נמוך, נמוך מאוד(לא השתמשנו בקרוס ע"מ לחתוך את התדרים הנמוכים בהתחלה).

אני ויוסי ישבנו באוטו ואמרנו שחייבים לנתק את הסאב בשביל להבין כמה הוופר יורד נמוך.

לקח לנו כמה דקות להבין שהסאב לא עבד:roll:!!!

 

הוופר מגיב יפה ומהר, הוא משתמש בדלת כתיבה.

 

עכשיו בכל מה שנוגע למיד וליכולת המוזיקלית , אני לא יכול לחוות דעה עדיין כי חוץ מהחיוך המפגר שהיה ליוסי ולי על השפתיים כשניגנו מוזיקה שחורה בלי להפעיל את הסאב לא עברנו בכלל למשהו אחר...

 

בנוגע להבדל בינו לבין האבסולוטים : לי אישית לא יצא לשמוע את ה7 אינצ' שלהם, אבל ליוסי יצא.

ממה ששמענו הוא לא חושב שיש הבדל. הוא בטח יכנס לפה ויתן את הרושם שלו לבד.

 

אני מבטיח לך מחר תשובה קצת יותר טובה ומורחבת אחרי שאני אשמע כמה דיסקים לשם השוואה מול המורל.

 

אלדד

פורסם

 

אני מבטיח לך מחר תשובה קצת יותר טובה ומורחבת אחרי שאני אשמע כמה דיסקים לשם השוואה מול המורל.

 

אתה מגיע מחר למפגש?

כי אם כן אני כבר לוקח מספר (תור) כדיי להכנס לרכב ולהבין את הוופרים האלו!

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

הפעם האחרונה שיצא לי לשמוע את האבסולוט היה לפני מספר חודשים, בכל מקרה לי הם נשמעו אותו דבר(צריך לנסות לשים את שניהם אחד מול השני כדי לראות אם יש שינוי "שמיע"), גם בפעם הראשונה ששמענו את האבסולוט היינו בהלם מהיכולת שלו לרדת נמוך ולנגן כאילו יש לך סאב מחובר גם פה זה קרה אני מכיר לא מעט אנשים שהיו מוותרים על סאב במקרה כזה, צריך פשוט לשמוע כדי להבין אני מאוהב ברמקול הזה אבל כוס אמק להתקין אותו לא פשוט אבל התוצאה פשוט שווה.

פורסם

ממ.. נשמע מעניין ונשמע שזה נשמע טוב :-)

אני גם צריך לשמוע אותם ואני יעשה זאת בקרוב .. ונראה באמת אם ומה ההבדל בינם לבין האבסולוטים ..

 

יאאלה , יוסי , אלדד , נתראה מחר במפגש :idea:

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם
מה זה השגעון הפלצני הזה... כל אחד מביא פתאום סיז, סקאן ספיק, פירלס...

 

ויקום העדר החדש.

 

 

 

איתמר.

 

איתמר,אל תשכח אני יודע מאיפה אתה התחלת8)

 

תתחדש על הריבוליטור:wink:

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם
איתמר,אל תשכח אני יודע מאיפה אתה התחלת8)

 

תתחדש על הריבוליטור:wink:

יא וואלי.... מה זה מפגש מחזור?!:)

תודה איש.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני יודע, עבר קצת זמן אבל עכשיו הדלת סגורה אז החלטתי להוסיף עוד כמה תמונות.

הוופרים עובדים והדלת עברה טיפול, פיבר וקוסמטיקה...

CIMG0671.JPG

CIMG0667.JPG

CIMG0678.JPG

CIMG0691.jpg

CIMG0700.JPG

CIMG0710.JPG

פורסם

עבודה מעולה! איזה איטום יע ווראדי!

הוופר הזה שווה את ההשקעה.

 

מה הרכיבים הסופיים של כל המערכת?

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10


×
×
  • תוכן חדש...